1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    "Alleen stuurtje"? Is dat dus ook zonder pedalen? Spel boeit me niet; Forza2 komt over een paar weken.

Is er iemand die dit produkt van de Hoogvliet al heeft en wil beschrijven wat je precies krijgt voor de 50 tientjes (een foto kan plaatsen)?

2. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zo gewoon rustig wachten tot mensen hier posten
    want er hebben al stuk of 5 members besteld:thumbs:

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar nog steeds geen bevestiging gehad. Vind dat zo klote, gister besteld. Ze kunnen toch wel een standaard mailtje sturen dat het geld iig ontvangen is!

4. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de pedalen wel gewoon in het standaardpakket zitten toch? anders kan je alleen de wielen bewegen...

5. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongen, ik zeg het alleen maar we zullen wel zien...En als jij zegt dat er mensen hebben gebeld en dat er gezegd werd dat pgr3 erbij zat en dat iemand anders zegt dat ze juist zeiden dat ie er niet bij zat is toch op zichzelf al een raar verhaal?:confused: Ben ik dan de enige die dit een raar verhaal vind? kom op zeg, 50 euro voor een pakket dat 130 eu kost en dat bij een super markt of wat het dan ook is...misschien heb ik wel ongelijk maar doe niet alsof ik onzin zeg want het is gewoon een te mooie aanbieding...

6. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Had binnen 3 seconden een mail... Hoe is er betaald en is het geld al afgeschreven?

Goed punt!:+

Doe maar niet zo bijdehand; ik had (met een beetje ongeluk) je vader kunnen zijn!}:] }:]

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  7. FcWinningEleven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie mezelf al zitten, stuurtje heen en weer bewegen, en dan maar zelf de racegeluiden maken....:thumbs:

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat de bevestigings mail die ik kreeg .. meteen dat ik met ideal betaald heb tevens je ophaalbewijs is dat staat wel in de mail althans !?

ik vind het ook maar een rare actie .. maar schijt als ik hem voor dat geld kan krijgen dan lach ik me kapot :9

9. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk groot gelijk heb je om te proberen! als ik niet in het beperkte noorden woonde zou ik het ook doen...:9

10. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Bevestiging is ophaalbewijs.

Onderaan staat een klein strookje met handtekening klant en hankdtekening winkel... Gewoon uitprinten en meenemen.

11. FcWinningEleven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook via iDeal betaald. Maar in het mailtje dat ik meteen kreeg staat eigenlijk nergens dat dit zo is. Tis alleen een orderbevestiging met ophaalbewijs

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd met ophaalbewijs : OPHAALBEWIJS Naam: Chris *****
    Overzicht bestelling:
    Ordernummer: 16052007/906

dus waarschijnlijk is dat dan ook je ophaalbewijs dan toch

13. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je de betaling doet via ideal krijg je een overzicht wat je kunt printen of kan mailen, dat is feitelijk je betalings bewijs!

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt daar alleen met I-Deal betalen. Dus alleen als je betaald hebt krijg je een mailtje met ophaalbewijs. Dat print je uit en dan kun je dinsdag dat pakket ophalen. En MS is de enige met een wireless stuur voor de xbox dus ik maak me daar niet druk om...

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien loopt hun kalender achter en denken ze dat het aanstaande dinsdag 1 april is...

Ik ga me zoiezo niet druk maken, ik krijg vast wel mijn geld terug als ik zie dat het een speelgoedauto blijkt te zijn ofzo!

Die mensen uit `het enge noorden´ zijn gewoon jaloers op ons vette stuur en dat wij lekker aan het rijden zijn waneer zij hun oude spellen moeten spelen omdat er nu geen vette games uitkomen.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Heb het setje ook besteld.
    Vind de site wel onprofesioneel overkomen.
    Zal morgen eens bellen wat er nou precies bij zit en wat de prijs is.
    Hopelijk niet weer een drukfout zoals de vorige keer met die Lcd t.v s , want dan ben ik goed genaaid met mijn 200 km reiskosten .

17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, 200 KM voor dat stuur. Dan ben je al zo'n €40 aan benzine kwijt niet? Kan je hem net zo goed voor €110 nieuw bestellen lijkt mij.
    Maar je ziet ook eens iets anders van ons land, het mooie Zuid-Holland!

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Ik rij diesel , ben dus rond de 15 euro s kwijt :) naar Ede .

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft je echt niet druk te maken hoor.... tis een grote supermarkt keten.
    En dat stuurtje staat er al bijna 2 weken op. En al verschillende mensen hebben al gebeld of het klopt. En ze hebben nog niks veranderd dus het zal wel kloppen. Het stond zelfs in de reclame folder.

20. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop voor je dat het inderdaad het goede produkt is; mijn auto zal nog wel niet eens warmgedraaid zijn als ik bij de Hoogvliet aankom...O-)

@Nitram: ook Dorpsstraat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina