1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kan het dat dat stuurtje maar 44.95 is? (bij de MM in maastricht)
    Leek me wel erg goedkoop voor een kwalitatief goed stuurtje, dus ik heb em nog niet gepakt.

Er stonden wel termen op als Force Feedback, Axial dinges, DriveFX enz. Was van Logitech

2. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, zou kunnen natuurlijk maar bij nedgame hierzo is ie nog 89 euro... Waarom zou het niet kunnen als je een draadloos stuur van microsoft met pgr3 voor 50 euro kan krijgen?:p

3. JeePee

JeePee Guest

Ja dat is hem. En waarom hij zo goedkoop is? Hij dateerd van 3 jaar terug in het PS2 tijdperk, toen bekend als de Driving Force (niet de pro). Logitech heeft deze compatible gemaakt voor de 360 met een headset input e.d. en werkt echt uitstekend met Forza 2 en PGR3. Hij schijnt met PGR3 zelfs beter te werken dan het MS wheel. Voor 50 euro, en iemand anders die zei 25 euro, is HET HET GELD ZEKER WAARD. Geloof me, dit is mijn 4de stuur, en ik heb er ook gehad van 150 euro, dus ik weet waar ik over praat :cool: :+ De DriveFX is zeker waar voor dat geld.

4. QuiCk

QuiCk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb ook een xbox wireless wheel besteld bij hoogvliet net als 100 andere hier (toch nieuwsgierig hoe dat nou weer gamed) Dus ik bestel, betalen via paypal enz enz krijg ik een bevestiging dat ik met ideal heb betaald maar niks van hoogvliet of iets. Dus ik bel vanochtend naar de hoogvliet in Alphen aan den Rijn en ik vertel het hele verhaal en word er leuk vertelt dat niemand een bevestiging krijgt (Dan zou 70% dus liegen op dit forum) dat vond ik al raar en toen vroeg ik van oke, hoe zit het met de leveringstijd? Wat ik toen te horen kreeg vond ik helemaal gek. Ik zou het over 3 weken kunnen ophalen?

De meeste die hier ook een wheel hebben besteld hadden 5 dagen?
    Ik ga donderdag nog maar eens vragen. tips wat te doen?

Edit: Klopt met ideal betaald.

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  5. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mail ontvangen (soort van bewijs wat je ook mee moet nemen) hierop staat ook vermeld vanaf wanneer je kunt ophalen. 3 weken lijkt me lariekoek, ik rij niet uit leeuwarden naar hilversum om te horen dat het stuur er niet is. Ik kan het vanaf as. dinsdag 1300 ophalen.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je bedoeld dat je hebt betaald via iDeal? Dat kan als het goed is alleen maar. Daarnaast heb ik toch echt een bevestiging gekregen waarop staat aangegeven wanneer ik het stuur kan ophalen en van welke vestiging. Ik kan de mijne dinsdag ophalen.

Dus er is wel iets fout gegaan. Normaal zou het binnen een week leverbaar moeten zijn. Maar het kan natuurlijk zijn dat ze de vraag niet meer aankunnen ;)

7. QuiCk

QuiCk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik heb inderdaad betaald met ideal( foutje :thumbs:)
    ik ga donderdag samen met me broer maar even vragen:{

8. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar is het zeker weten geen fout?
    want PGR3 hoort er toch ook bij te zitten omdat daar benodigde 'drivers' opzitten voor het stuurtje? en PGR3 kost los bij hoogvliet al 65 euro...
    dus OF die aanbieding klopt niet OF die PGR3 cd zit er niet bij dus kan je je stuurtje niet optimaal gebruiken...
    lijkt mij.

9. SPIKY

SPIKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me mss de hoogte van het MS en Logitech wheel meten?

Lijkt mss een rare vraag, maar heb schrik dat m'n bureau te hoog gaat zijn, en dus het stuur ook ongemakkelijk hoog komt te staan :{

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Op de vorige pagina had iemand hem al binnen dus. Alles is compleet en alles zit erbij. Waarom zullen ze halve pakketten gaan verkopen.

11. JeePee

JeePee Guest

Als je Xbox 360 verbonden is met Live heb je die drivers allang binnen. Die CD zat er gewoon bij voor de mensen die geen Xbox Live hadden. Ik speel ook met de drivers op een DVD-rom van december 2005 ;)

De hoogte van wat tot wat? Ik wil het wel ff voor je opmeten, maar welke hoogte wil je weten?

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Het is al meerdere malen bevestigd dat het stuurtje inclusief pgr3 is .

Zie vorige berichten van mensen die pakket al binnen hebben.

13. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is werkelijk geen geld, daarom ook maar één besteld bij Hoogvliet voor € 50,-.

14. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou het werken om bij media markt te zeggen laagste prijs garantie?

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ah goede, dat moet idd wel lukken. Alleen zou je wel een foldertje of wat dan ook moeten hebben.

Je kan het proberen.

16. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als je naar een MM gaat die binnen een straal van ik geloof 30km in de buurt van een hoogvliet zit.
    Ze hebben echter wel het beleid dat het winkelprijzen moeten zijn en geen webwinkel prijzen.

17. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik heb iemand geregeld die mooi in gouda volgende week 2x stuur ophaalt nij de hoogvliet aldaar! :)
    Ik heb een collega die er ook 1 wilde, en heb 'm gezegd dat ik voor 75,- een stuurke voor 'm mee neem! :) Dus hoppa! Ik heb dus een stuur voor 25,-!! :) :)

18. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is ook geen webwinkel
    je zult hem toch in de winkel afmoeten halen:thumbs:

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb zelf ditzelfde "probleem" Ik speel op m'n monitor, en het stuur zit er iets voor als ik het stuur aan m'n bureau vast maak. Ik heb mijn monitor gewoon op een verhoging gezet. Hierdoor zit het stuur er niet meer voor, en rijdt het perfect! Verder weet ik niet of je problemen krijgt met pedalen/stuur/monitor verhouding, maar daar heb ik geen last van.

20. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt maar het is wel een webaanbieding ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina