1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren waren ze ook binnen in R'dam Beverwaard.

Wel ontzettend wennen zeg... :confused:

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hanssystem besteld, nu wachten totdat die binnen is!

3. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inderdaad in Utrecht, Overvecht opgehaald. Ze hadden er 2 binnen gekregen. Ik heb gisteren om 15:30 even gebeld en toen waren ze binnen. Misschien dat die ene die er nu nog is voor jou is.

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb hem daar ook besteld en gisteren gebeld. Ze hadden er idd 2, maar ze konden mij niet vertellen of er eentje voor mij bij zat. Ik wordt deze ochtend terug gebeld.

Edit: Ik ben zojuist teruggebeld. Wegens groot succes moet ik nog een weekje wachten. Volgende week donderdag kan ik hem ophalen. Is voor mij geen probleem zolang ik hem maar krijg. Misschien toch even een hanssytem bestellen.

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  5. QuiCk

QuiCk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha nee, dit: http://www.hanssystem.nl/

Net weer gebeld, andere medewerker aan de lijn, maar niet binnengekomen =( Dinsdag i hope

7. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
  8. QuiCk

QuiCk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke dankje!
    Zelf al wat beters bedacht dus ik ga eerdaags zelf even naar de Gamma.:thumbs:

9. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd naar je idee. Misschien kan je dit hier posten. Ik zit er namelijk ook aan te denken om zelf iets te maken.

10. QuiCk

QuiCk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het deze keer redelijk simpel houden omdat de vorige keer helemaal fout is gegaan:9

Ik heb een kastje en hier staat mijn tv op (zo'n groot bakbeest) Ik leg hier gewoon een redelijk grote plank onder. Dan kijk ik of hij goed ligt en zaag ik hem ff door 2e en dan maak ik zo'n kantel systeempje dat als ik het stuurtje gebruik dat hij zegmaar naar beneden kan klappen.

Iets minder als een jaar geleden heb ik geprobeerd om een "racekist" te bouwen ik had precies alle tekeningen gezocht op internet en ik ging beginnen! 3 platen van 4 bij 2 gehaald en zagen maar! Alleen toen alles gezaagd was en 3/4 geverft had ik het helemaal gehad en heb ik alles naar de vuilstort gebracht. Ff een tip voor de gene die dat denken ook "ff" te doen. Er zit mega veel tijd in zo'n ding! Tenzij je natuurlijk 5 man uitnodigt dan staat hij in 2 dagen (als je 12:00 begint)

11. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik ook zelf iets maken. Ik speel namelijk vanaf een bank met daarvoor een salontafel. Dus voor een hanssytem moet ik iedere keer die salontafel verzetten en die is niet bepaald erg licht. Ik zat een beetje te denken aan een schooltafeltje. Een plank voor het stuur en twee poten die onder de bank geschoven worden.

12. QuiCk

QuiCk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
  14. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend uit mijn nest gebeld en mijn stuurtjes waren binnen!!!

Helaas niet eerder aan te sluiten dan zondag vanwege andere verplichtingen maar ja!

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Jij zeker 16 mei besteld? Ik 17 mei, 01:17 uur... net geen 16 mei dus :x Dinsdag zal die er wel zijn denk ik

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    10 euro bij de blokker, tenminste een tijdje geleden. Of ie er nog is weet ik niet. Maar ik kan je wel zeggen dat zo'n ding niet echt stevig genoeg is. Het is echt gemaakt om een boekje op te lezen e.d. Een laptop kan ie ook nog aan, een stuurtje waarin je in het heetst van de strijd flink mee tekeer gaat zal toch een stuk minder gaan. Het is niet helemaal onmogelijk hoor maar zo'n hanssysteem of een stevige tafel is gewoon beter, mocht je wel voor deze optie gaan plak dan rubbers onder de pootjes anders glijd ie alle kanten op.

Ik moet tot volgende week wachten, als het goed is kan ik dan het stuurtje ophalen, wel balen dat het deze week niet meer kan, maar goed voor het prijsverschil wil ik wel een weekje wachten.

17. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wel gaaf zo'n stuurtje, maar je moet idd wel iets hebben wat niet duur is en waar je je stuurtje wel stevig op kan zetten. Ik heb mn xbox en tv in een kast in een hoek van de kamer met ertegen over mn bed met ertussen een kleine meter ruimte, dus zit ik op bed te gamen, of zet ik een stoel naast mn bed en zet ik mn tv schuin, maar dan zou ik daartussen nog iets van een tafeltje op goede hoogte, dus bureauhoogte ofzo moeten zetten om het racestuur ook goed te kunnen gebruiken.

Ik vind dat MS stuur nogal duur, kan iemand me vertellen hoe goed de andere sturen zijn en wat de verschillen zijn, iig dat die andere sturen niet draadloos zijn en dat ze geen Force Feedback hebben, maar verder?

18. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang geleden was dat dan? En was het toen een speciale actie?

Ik wil het toch gaan proberen. Als hij niet stevig genoeg is dan kan ik hem wel verbouwen.

19. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heeft iemand ervaring met het racestuur van Logitech? Rijdt die een beetje lekker? Die is een stuk goedkoper te krijgen dan die van MS.

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas helaas,

werd ook rond half 11 gebeld, ze kunnen de vraag niet aan (zoiets hebben ze volgens mij ook niet verwacht, een vraag van deze grootte). Helaas pas volgende week donderdag, ik wordt dan nog een keer opgebeld en dan bespreken we ff hoe we het gaan regelen. Verzenden zal dan de enige optie gaan worden.
    Overigens wel thumbs up voor de service. Steeds netjes geholpen en ook redelijk snel teruggebeld steeds. Ook erg aardig dat ze hem willen opsturen.

Sjoerd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina