Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik denk dat dit het gekraak van de onderkant is, als je die niet vast genoeg aandraait gaat hij kraken dit komt niet uit het stuur.

Ps. hebben jullie ook zoveel speling in het stuur. dat je hem van onder zegmaar kan optillen en naar voren duwen zodat het lijk dat hij niet goed vast zit aan de rest van de unit????

Tijdens het rijden nuanceert de overbodige speling het rumble en feedback gevoel. erg kut dus!

2. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Bwa bij mij zit hem niet muurvast, hij verschuift wel als ik er aan trek ofzo maar voor de rest is alles in orde :thumbs:
    Wat mij wel stoort is dat ie wat lawaai maakt doordat ie wat tegen de tafel trilt.

3. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel puur het stuur ten opzichte van wat erachter zit. de stuuras zegmaar, die zit vrij wankelig t.o.v. het motorische deel.

4. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of werkt het stuur in PGR3 zonder Force Feedback beter dan met? Ik vind hem als je rechtdoor rijdt en dan licht stuurt, vrij vaag aanvoelen met FF. Net alsof de software niet goed is geinstalleerd.

Voor de rest een heel mooi stuurtje, wat erg goed aanvoelt en er mooi uitziet.

EDIT: Ik heb de Xbox360 opgestart met stuur maar zonder spel. Nu heb ik geen problemen meer.

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  5. mbe

mbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het stuurtje aangeschaft. Bij het opstarten van de meegeleverde PGR3moeten er volgens de handleiding automatisch drivers voor het spel worden gedowload, maar dit gebeurt niet.
    Ik vind dat PGR3 niet lekker speelt, dit komt vooral doordat het moeilijk is om het gasgeven en remmen te doseren. Het is vooral moeijk om, als je uit een bocht komt, geen overstuur te krijgen doordat je al snel te veel gas geeft. Ook vind ik dat de auto's traag reageren of juist te heftig als je grote stuurbewegingen maakt, of als je snel van links naar rechts of andersom draait. Je ligt hierdoor snel in de vangrail. PGR3 werkt bij mij beter met een controller dan met dit stuur, getuige mijn rondetijden die met het stuur veel langzamer zijn. Misschien komt dit doordat er geen drivers zijn gedownload, zoals eerder genoemd??
    Ik moet wel zeggen dat de FF zelf wel goed aanvoelt, je voelt echt de hobbels, curbstones en het stuurtje voelt "lekker" zwaar aan met weerstand. Als je de FF uitzet vind ik juist dat PGR3 helemaal niet te spelen is, want de auto's sturen dan veel te licht.
    Al met al denk ik dat dit stuurtje beter tot zijn recht zal komen in toekomstige spellen zoals Forza 2.

6. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0

De drivers zaten ook in de "fall update" dus als je die al gehad hebt via live installeerd hij nixke.

7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108

gekraak komt idd van de onderkant bevestingsding zeg maar, en speling in het stuur heb ik geen last van, en met pgr3 rijdt het idd voor geen meter, maar moet je is met forza proberen super!!

8. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerst ook van mening dat je PGR3 niet kon spelen met het stuur maar eenmaal je het gewoon bent is het toch een handig middel vind ik.
    Ik kan nu gewoon bochten een pak preciezer aansnijden meestal op paar centimeter van de railing als ik een track wat in gestudeerd heb.
    Trouwens vroeger was ik zo één van de Chase-cam type nu ben ik overgeschakeld naar de hood-cam :)

9. Ferryvh

Ferryvh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik wil ook zon stuurtje aanschaffen:D
    Maar ik hoor dat pgr3 er niet zo best afkomt met het spel..:'-( en testdrive ook al niet ( ook niet mn type game) en voor de rest tja..
    ik wacht op forza 2 en colin mcrae dirt en sega rally revo etc
    Daarom zat ik te twijvelen voor mn aankoop van 130 eu.. niet niks:{

Maar nu zie ik dit filmpje van het wireless stuur incombinatie met het backwardscompability xbox 1 spel Richard Burns Rally
    ( 9 euro bij zuiderpark!)

http://youtube.com/watch?v=yPrvVqTTYj8

WOW.. dat ziet er heftig uit of niet? alsof je in een arcade hal zit! het spel lijkt ook nog eens ultiem te reageren op het stuur! die gozer kan het iig perfect_O_

dit spel is net nieuw toegevoegd aan de backwards lijst. mischien wel juist voor het stuur...O-)

Hmmm wat vinden jullie hiervan? :D

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg weet je zeker dat dat het wireless stuur is?

Hou er welk rekening mee dat Richard Burns(R.I.P.) Rally een heel moeilijk spel is. (zelfs voor mij met veel rallygame ervaring.)

En die gast kan het inderdaad goed, Hij staat namelijk nummer 1 op veel banen.

Bedankt voor de link naar zuiderpark, Mijn RBR disc is stuk en ik wil wel een nieuwe. 9 euro is niet veel geld voor zon goed spel.

11. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak nergens uit op dat het MS stuurtje gebruikt wordt.

12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat in de beschrijving...

13. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    Ja idd als je op more drukt rechtsboven, maar ik gaat denk dit spel aanschaffen RBR, rally is zo fucking gruwelijk

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Toen straks bij MediaMarkt Eindhoven geweest, en daar stond een pallet vol met stuurtjes in de winkel! :)

15. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt van logitech ook een stuurtje. Weliswaar niet draadloos maja je wilt toch de FF hebben. Iemand ervaring met dit stuurtje? Of is het MS stuurtje toch het beste?

16. Xandro

Xandro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liep vandaag ff de FRS binnen en daar hadden ze ook al zo een stuurtje :).

Zag er wel grappig uit maar goed heb geen spel waarbij ik het kan gebruiken, dus dit laat ik wel ff links liggen ;).

17. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS is het enige stuurtje met FF voor xbox 360

18. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt PGR3 erbij

19. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet waar heb toch de logitech gekocht. Zit ook FF op. Werkt er relaxt :D ben er zeer tevreden over! Alleen heb ik zo gauw nog niet de juiste instellingen voor testdrive weten te vinden. Maar bij PGR werkt het heel relaxt :d je kunt tijden het rijden makkelijk de sensitvity bepalen en het stuur voelt ook goed aan.

20. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    is dat niet dat soort vibration feedback ofzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina