xbox 360 zou eigenlijk kubusvormig zijn geworden

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door harry potter, 29 okt 2005.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    weet trouwens nog niet hoe ik de 360 ga neerzetten verticaal of horizontaal.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    het liefst zou ik em horizontaal neerzetten, maar ik ben altijd zo bang dat de spellen er dan uit vallen 8)

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Xbox360 ziet er inderdaad gewoon veel better uit dan xbox 1,terwijl ik xbox 1 ook niet echt heel lelijk vind hoor

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Die kunnen er niet uitvallen. Er zitten altijd bij de hoeken kleine stukjes die de cd 'overlappen' zodat ze er niet uitvallen. En verticaal is trouwens mooier

5. Koffie mok

Koffie mok Guest

Horizontaal doe ik heb, straks valt die om.

6. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Verticaal!!_O_

7. Koffie mok

Koffie mok Guest

Lekker handig verticaal met een controller met snoer, 1 goed ruk en valt om.

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    de controllers zijn wireless dus daar zal het niet aan liggen....

9. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook wired controllers voor de minder rijke mensen.. of voor de mensen die gewoon van een snoer houden ( niet dat je dat snel tegen komt majah )

En ook nog eens ... de wireless controllers, daarvan kan d e batterij ooit opraken.. en kan je tijdens het spelen hem opladen met het zogenaamde Play & Charge snoer

Toch heb je een punt... en .. wie rukt er nou aan zijn controller :{ foutje kan gebeuren dat iemand het snoer meesleept... maar ik denk dat die Box toch wel stevig blijft staan en dat het snoer er gewoon uitfloept.. dus ik ben niet bang dat hij omvalt..

BtT: de uiteindelijke Xbox is het vets!!:cool: vooral met faceplates is de huidige allen de baas :+

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  10. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die rare schotel ziet eruit als een voetbal* Dat ding had ik dus nooit gekocht!

11. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamer2005 ik vind alle 7 modellen van de 360 mooi uit zien. Maar het uiteindelijke model vind ik toch de mooiste. Hij ziet er stak moderne en stijlvol uit. Ik ben blij dat MS voor dit model heeft gekozen en het gewoon hebben gehouden zonder dat er vreemde vormen in zitten waar door dit apparaat heel goed staat naast een dvd speler of versterker. Het uiteindelijke model van bijvoorbeeld de ps3 vind ik niet zoo mooi ik houw
    Niet zoo van rondingen en hoeken bij een console. Ik houw het liever strak modern en stijlvol. En dat is de xbox 360 zeer zeker.

Deel Deze Pagina