Zal deze 5.1 ook met films/tv werken of alleen op de xbox spellen? Daarmee bedoel ik dus dvd's die je op de xbox zelf afspeelt en gewoon normaal tv.
Oook films uiteraard, werkt via optische kabel dus... Leuk mijn oude thread terug te zien Dat vreemde design komt door de gebruikte (revolutionaire) techniek. Tv weet ik niet, zal je een tv met bijbehorende audio uitgang(optic out ofzo) moeten hebben, als dat er al is.
volgens mij is het zo duur doordat de stof die erin wordt gebruikt geen normaal stof is (of plastic in oordopjes), maar stof wat door dieren wordt gemaakt. zijde oid, wat het mooie geluid dus ook geeft omdat het veel fijner en beter afgewerkt is.
zijde komt van de rups Maar het komt o.a. doordat de decoder er bij zit die dit allemaal kan: Decodes all popular surround sound formats including Dolby Digital, Dolby Pro Logic II and DTS. en dan dit nog: The Xbox 5.1 Surround Sound System also features multiple inputs for your - gaming consoles, DVD player, CD player, Satellite Dish, portable media player PC or many other current and future devices. 5 independent audio inputs – 3 digital, 1 analog, 1 USB 1.1 device port Eigenlijk is het vrij goedkoop voor een hoogwaardige speakerset met Decoder!!
mischien wat voor de kerstman Het design van die sub en boxjes vind ik gewoon supermooi, mja ik ben een beetje blut geloof ik...
Waarom zou je eigenlijk een koptelefoon kopen die speciaal is ontworpen voor de xbox. Ik zou denken dat een normale koptelefoon van een goed merk veel beter is en je hoeft er nog minder voor te betalen ook.
ik denk dat ie neit speciaal voor de xbox ontworpen is. eht zal wel van een of ander bekend merk zijn waar M$ maar ff een plaatje op heeft geplakt. het is denk ik wel van goede kwaliteit.
er is nog een versie; exact hetzelfde alleen zilver en zonder xbox logo: is 20 dollar goedkoper! (439dollar? ipv 459)