XBOX 99 euro

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gollem, 12 jan 2005.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ze zijn 99 euro inclusief 1 kleine controller. Het stond al in de folders van vorige week!!!

    Bij Free record heb je trouwens een starterspack inclusief Splintercell 2 voor 29.99!!!
     
  2. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    staat op achterkant van het krantje media markt utrecht - finale jubileum uitverkoop --> xbox incl. 1 controller voor 99,-
    maar dat zal toch wel bij elke MM zijn dan neem ik aan?
    aan de aan de andere kant voor zon 60 of 70 meer heb je er idd 1 met een spel erbij,
    was denk ik beinvloed door de pschygologische cijfers 99 :)
     
  3. Ruud

    Ruud Guest

    Nu de games nog!

    (wat vind je van mijn nieuwe icon, is een ode aan die van jou ;) )
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Hijs fijn :cool:.
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als die k*tbox goedkoper wordt voel ik me harder genaaid :mad: 300 euri , da's 200 teveel..
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je hem destijds niet gekocht had, had je die 2 jaar zonder moeten doen.. Slimmert
     
  7. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gebelt naar Media Markt en het gaat om DEMO MODELLEN van de winkel en alleen in het filiaal in Utrecht.
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    tis gewoon zwarte xbox, 1 controler and thats it
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat boeit toch niet, het gaat om het idee :+ ;)
     
  10. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. € 100 is spotgoedkoop. Ach, als je een xbox wilt en je woont in omgeving Utrecht, dan is dit een mooie kans.
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    In mijn folder (regio Utrecht idd) staat heel groot op de 8erkant dat hij 99 euro is incl controller.
     
  12. Laurens.

    Laurens. Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gehoord van XBox games in de uitverkoop vanaf 10 E. weet iemand welke?
    Bij de MM dan.
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik woon in nijmegen, daar gaan mn ouders toch noooooooit naartoe rijden :'-( .
     
  14. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er nog geeneen dan?

    Tis wel goedkoop jah, wordt denk wel met slaapzakje voor de deur voor de liefhebbers...
     
  15. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ik zeker mijn Xbox niet gekocht als ik wist dat hij 300 procent goedkoper zou worden.

    En hou voortaan dat taalgebruik achterwege s.v.p....meteen de wiseguy uithangen |:-
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel (tuurlijk ;) ), maar ik heb dr een op m'n kamer staan en het lijkt me wel vet als m'n broertjes via system link tegen mij kunnen spelen vanuit de woonkamer *)
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt m zeker meteen bij de release gekocht of vlak daarna hé? Dan is t wel logisch datie wordt afgeprijsd want de gamecube was toen al veel goedkoper. Maar toch, ik zou het waarschijnlijk niet bedacht hebben maar ik hield me toen ook nog niet zo bezig met van die dingen...
    En trouwens, hoe langer je wacht, hoe meer het afgeprijsd wordt. Als je een xbox koopt over 5 jaar isie nog veel goedkoper :+ . Maar ik vraag me af of je het daar voorover hebt om zo lang te gaan wachten...
     
  18. Ruud

    Ruud Guest

    Dat is toch met alles waar een chip in zit. Op het moment dat je de winkel er mee uit haalt is hij nog maar 75% van het geld waard, en het gaat daarna alleen maar sneller naar beneden, slimmert.

    Welk taalgebruik heb je 't trouwens over, ik vond het 'n hele normale post!
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk, alleen hoeft er zelfs niet eens n chip in te zitten. kijk maar naar alle breedbeeldtv's, plasma's, enz. Eerst waren ze onbetaalbaar, nu kan je er al een halen vanaf ongeveer 750 euro en ze blijven qua prijs nog steeds dalen (dan heb ik het niet over breedbeeldtv's, die zijn onderhand goedkopen dan normale tv's).
     
  20. Ruud

    Ruud Guest

    Geen chip in 'n TV? Dat dacht ik niet!
     

Deel Deze Pagina