1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX 99 euro

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gollem, 12 jan 2005.

  1. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een lekkere prijs
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    jmmr. nou kan ik alleen nog maar ontopic lullen :{ . Stuur je ma dr maar meteen achteraan, heb je daar ook geen last meer van :cool: .


    ontopic: is er eigenlijk iemand hier die zo'n xbox bij de media-markt heeft gekocht? zoja, zijn er dingen mee mis of doetie het gewoon perfect?
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is t cker!
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Actie is vorige week ingegaan volgens mij, Het zijn idd de demo modellen. Werken gewoon goed, en je krijgt er een scontroller bij. Ik ben er pas nog geweest, een kleine 10 minuten lopen en ik ben bij de mediamarkt!!! Werk namelijk in utreg!!! Games zijn trouwens ook cheapie 10 euro!!!

    Heeft iemand trouwens ook die starterskit bij de free record gehaald??? voor 30 euro voor een jaar?? + Splintercell 2???
     
  5. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    30 euro??? tog maar eens mijn ouders over halen dat ik heeel braaf ben gewest vorrig jaar en dat ik nu wel xbox live verdien
     
  6. daan_xbox

    daan_xbox Guest

    /Mod DesertFox

    Loos....
    nog meer loosheid...

    Geband
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2005
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    EDIT:Commentaar op bovenstaande loze post verwijderd door mezelfO-)


    Prijs is wel flex in ieder geval. Met zo'n prijs ga ik nog twijfelen om een tweede te halen :D

    Naw, ik ga gewoon voor Xbox deel 2, misschien is dat ook de reden dat ze er sneller vanaf willen. Als de Xbox2-plannen eenmaal klaarzijn, dan neemt de vraag naar xbox1 af.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  8. Ruud

    Ruud Guest

    //mod was me voor :)
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een landelijke actie bij alle winkels dus je hoeft neit perse naar de mediamarkt te gaan.

    offtopic: ik heb je ouders nog niet ontvangen :mad:
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is óók zo dat splinter cell 2 maar heel weinig gespeeld wordt via xbox live (tenminste, dat d8 ik). Enne, die xbox 2 is er volgens mij nog lang niet...

    Wat heeft 'daan xbox' eigenlijk wel niet gezegd zodat ie ineenkeer geband werd? :eek:
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Binnen een jaar/anderhalf jaar verwacht ik de xbox2 wel en dat noem ik niet lang meer voor een nieuwe console. Als de Xbox2 binnen een jaar uitkomt, dan heb ik minder trek in een "oude" xbox1. Die €100 stop ik liever in de spaarpot voor de Xbox2, ook al moet ik een jaar wachten...Maja, da's mijn mening.

    [offtopic]
    Daan plaatste een plaatje van een of ander bouwvoertuig, een kraan en hij voreg hoe dat werkte. Hoort niet echt thuis in een thread over goedkope xbox-en. Aangezien hij vandaag zich heeft aangemeld, is het vast zo'n kindje zonder leven die zich aanmeld op fora om vervolgens alleen maar onzin te posten. Of het is er zo'n een die telkens weer een ander IP-adres kan krijgen en telkens weer een nieuw account kan aanmaken. Trieste kereltjes dat
    [/offtopic]
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, het is al 2005 :D . Als ie over een jaar ofzo uitkomt vind ik dat ook niet lang meer.

    Ik vind het ook erg triest om op een forum de boel te gaan verzieken, gelukkig hebben we daar onze lieve modjes voor ;)
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    yep, twee weken geleden zaten we nog af te tellen, weet je :D. Van mij mag Bill wel een keer komen met de looks van de nieuwe console en een datum (dan word hij nog wel 3 keer uitgesteld ofzo, maar dan heb je iig een doel om op te wachten :p).
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik wil iig zien hoe de xbox 2 eruit komt te zien! Wanneer ie uitkomt is tot de release nog 'spannend' dus dat boeit me niet veel
     
  15. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit! Ik wou er een voor een vriend van mij kopen. Is ie uitverkocht!
    Volgende keer gelieven mij te pm-en ipv heel xbw te laten weten ;) O-)
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, bij van die maffe acties van de Media Markt moet je er verekte snel bijzijn.

    Dit hoorde ik gisteren over de Media Markt in Hengelo, die naast de Ikea zit:

    Als de Media Markt of de Ikea een actie hebben en het is weekend of feestdag, dan is er op de A1 bij Hengelo steeds vaker een flinke file te zien. Rijkswaterstaat heeft zelfs gedreigd bij deze giganten om er wat aan te laten doen, anders zullen ze de afslag naar dat winkelcentrum gewoon afsluiten. Dat laat wel weer zien wat voor een topdrukte de Media Markt veroorzaakt tijdens speciale acties.
     
  17. Ruud

    Ruud Guest

    Dat is inderdaad te achterlijk voor woorden wat voor een opstoppingen je daar hebt, echt niet te zuinig. Kun je beter doorrijden naar Enschede voor de MM. Daar hebben ze wel grote-mensen-infrastructuur incl 'n parkeergarage met de oppervlakte Enschede-centrum ;)
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens. Ik zit in Enschede op school, ga er altijd met de trein heen (:D OV jaarkaart_O_ ). 5 minuten lopen van het station, geen last van verkeer in de verkeers-vrije binnenstad en je kan je uren vermaken op de _O_ beneden-etages
     
  19. Ruud

    Ruud Guest

    Saxionstudent ja?

    Dikke kans dat je mij onbewust al vaaaak hebt gezien ;)
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan zomaar, maar met 10.000 leerlingen ofzo bestaat er ook een grote kans dat ik je nog nooit onbewust heb gezien :p. Zo heb ik ook gehoord dat Darkwing ook op die school moet rondlopen...spannend

    Maar goed, in dit topic maar niet teveel over Saxion lullen, terwijl het over goedkope xbox-en gaat, anders heb ik straks darkwing en op xbw en op saxion achter me aan :p
     

Deel Deze Pagina