[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Controller is voor mij een best belangrijke factor. Exclusives mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk. Heb een 360 en een PS3 (ook al staat die bij me broer) maar heb er geeneen echt gekocht voor exclusives. GOW, Halo, Forza, Uncharted, GT kan het allemaal wel missen eigenlijk. Zijn prima games maar geeneen heeft de appeal voor mij dat ik per se die console moet hebben. Heb ik eigenlijk nooit gehad. Als ik zo kijk ligt me interesse meer bij third party games. BF4, Destiny, Watchdogs, AC en ja de exclusives zien we dan wel. Beide consoles zullen wel leuke exclusives hebben en denk gewoon dat de third party games precies hetzelfde gaan zijn. Dus ja waarom dan switchen. :)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Interface, look & feel van de Xbox vind ik veel fijner dan de ps3. Xbox voelt gewoon veel fijner :).

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Very true, same here. Maar toen hij de voorbeelden opnoemde van....al blijkt de PS4 straks vele malen sterker en alle games dus echt mooier, het boeit me niets. Ik was best verrast toen hij dat zei. Echt een fanatieke MS fan, maar daar is niets mis mee.

Ook al in de CoD thread gepost..maar het betreft ook de reveal:

Heel lastig om hier iets uit op te maken..maar ach

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een fanboy noemen we dat :+

De eerste jaren was het Xbox all the way voor mij zelfs incl 6x een RODD heb ik uiteindelijk weer een 360 gekocht. De laatste jaren is het vooral Sony die meer weet te boeien: uniekere games, meer exclusives en ps+; ze zijn echt goed bezig.

Maar goed MS moet het wel heel erg verknallen wil ik niet gewoon beide consoles halen :)

5. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7

inderdaad,
    je bent gamer toch?
    al maakt Davilex een vette console of de LidL maakt mij niets uit als het maar goed gamed.
    En dat doet de ps3 en wrs de ps4 ook,
    En de 360 en infinity wrs ook, dus buiten een major-fok-op koopt ik die shozzle ook beide....woord!

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Journalisten krijgen mischien zelfs een hands-on op het event.
    volgens Jan Meiroos, Event krijgt misschien wel dezelfde opzet als
    de reveal van surface.

(ps. hoe stop je embedded tweets in een bericht?)

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik hoorde dat het event ook via de xbox te volgen is. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon de Live event app downloaden op je 360. :)

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het zal vandaag of morgen wel op je Dashboard verschijnen, zelfs als je het mist
    kan je het nog gewoon bekijken op je xbox. Worldwide te volgen, in sommige landen word het zelfs vertaald, bron: Major Nelson

11. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vet, kan egt niet wachten tot morgrn, ben egt nieuwsgierig weer ze mee komen, ook tegenover de PS4.

Is het eogenlijk ook live te volgen op je mobiel?

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Echt*

Had de PS4 aankondiging wel gezien op mijn mobiel maar was verre van ideaal.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoop echt NIET dat Ghosts het hoogtepunt moet zijn morgen...

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wel vervelend dat er inmiddels zoveel geruchten zijn dat ik niet zomaar alles aan elkaar vast kan knopen. Ben erg benieuwd wat we morgen krijgen, ook kudos voor MS voor de zo goed als geen leaks.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb je er gold voor nodig?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit stond op N4G

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    'Next-gen Xbox in december'

Hoewel het nog niet bevestigd is, maken de niet-zo-subtiele hints afkomstig van Microsofts Aaron Greenberg wel duidelijk dat Kerstmis een drukke maand gaat worden voor Xbox.

Tijdens een podcast van Major Nelson heeft Greenberg over de aankomende Xbox gesproken. Hij beloofde veel verrassingen verspreid over de Xbox-onthulling op 21 mei en zijn pre-E3 show op 10 juni. "En daarnaast hebben we uiteraard veel te delen tussen dan en deze kerst", zei Greenberg, zichzelf verspreken dat 'deze kerst' schijnbaar een launchwindow voor de nieuwe console is.

Greenberg had nog meer te melden: "We hebben zoveel dat er geen manier is waarop we het allemaal kunnen hebben verpakken in één evenement. De beste manier waarop ik het kan beschrijven is dat we echt een verhaal over twee gebeurtenissen gaan vertellen. Dus we gaan beginnen op 21 mei en dat gaat echt over het openbaren van de volgende Xbox-platform en onze visie voor de toekomst van games, de toekomst van entertainment. We hebben zeker veel verrassingen gepland."

"We leggen de basis, en dan een paar weken later gaan we naar E3, en E3 gaat alleen maar over de spellen. Het gaat om heel veel exclusives en wereldpremières", vervolgde hij. Het bedrijf heeft al bevestigd dat ze dit jaar op Gamescom hun nieuwe Xbox op de beursvloer laten zien.

Kerst wordt een dure aangelegenheid voor sommige gamers, want Sony komt dan ook met de PlayStation 4. Morgen horen we meer over Microsofts next-gen, dan wordt het onthuld.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit schrijft Jan over de hands-on?

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat we genoeg te weten gaan komen over het apparaat zelf, de games ietsje minder aangezien we dan met de E3 echt alle games krijgen. Daarna kunnen we de console pre-orderen :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina