1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geef ons MGS 4 _O_

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Boeit me echt niets..maar ja.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou het net posten!

Niet echt boeiend, maar veel mensen zullen er blij mee zijn. Wie weet een prachtige ingame trailer :).

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nice, ben gelijk een stuk meer hyped :D

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat absoluut en ze trekken hier een heleboel mensen mee. Ik geloof echt no way dat dit één van die third-party exclusives is, zoals die man van CVG zei dat er bepaalde third-party exclusives kwamen...maar stel je voor.

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ze zouden zich meer op Europa richten i.p.v. Japan... Fifa een exclusive voor de Xbox! Dat is pas richten op Europa.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat EA nooit doen. PS + FIFA is veel te groot.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou voor MS echt huge zijn, want plenty mensen met alleen een PS3 en straks PS4 willen Fifa blijven spelen, dan moeten ze wel een Xdoos halen. Maar wat voor achterlijke bedragen moet MS dan wel niet betaald hebben aan MS daarvoor? Om de verkopen van een PS4 versie te missen?

Oh en CoD is alleen een reveal trailer...geen live demo

http://www.charlieintel.com/2013/05...trailer-for-call-of-duty-ghosts-no-live-demo/

Laatst bewerkt: 20 mei 2013
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    FIFA exclusief? Dat gaat nooit gebeuren joh. Moet zeggen dat het wel tof is dat hij geshowd wordt. Ik ben benieuwd. :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ach sjodemieter op met die 13 in een dozijn games.. Cod/Fifa.., I don't care.. Rainbow Six exclusive for X720, dat moeten we hebben. Masterchief zal ook weer ff zn kop laten zien zeker..

Laatst bewerkt: 20 mei 2013
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jij met je Gears...

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ik wil ook komende 2 jaar geen Gears. Laat ze maar eens lekker de tijd voor Gears 4 nemen. Ff goed ALLES op een rijtje zetten daar bij Epic

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    I agree.....ik ben ook niet mega blij met een FIFA en CoD interesseert me alleen omdat het next-gen gaat en omdat ik beniewd ben. Verwacht zeker ook wel een soort kort trailertje van een eigen MS exclusive hoor, afwachten maar. Halo verwacht ik zelf echt niet. Bij E3 ongetwijfeld een teaser van Halo 5 of Halo 2 Anniversary ofzo...tof zou zijn....teasers/trailers van:

PGR5
    Alan Wake 2 (of misschien een tech demo van de nieuwe facial animation tech waar Remedy over sprak een tijd terug)
    Ryse

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Werken tot 21:00, hoeren. Fuck, gewoon aanzetten sneaky. Ben benieuwd, maar niet echt hyped ofzo. Op het gebied van exclusives verwacht ik vooralsnog minder nieuwe IP's, zullen zien.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach voor de meeste games moeten we toch op de E3 wachten. Gelukkig is dat maar 3 weken en niet 4 maanden. :+

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is sowieso een fijne gedachte, ik denk dat we dit moeten zien als een hele dikke teaser kwa games.

18. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, het was een kutgame, maar hey, wel een exclusieve Fifa kutgame voor 360. :+

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als we maar de console te zien krijgen. Dus niet enkel en alleen specs maar gewoon de console zelf inclusief iets verbeterde controller. Dan ben ik al tevreden. :)

Was die exclusief? Haha nooit geweten. Maar goed, ik denk niet dat een huidige FIFA 14 ooit Xbox exclusief zal zijn. Die game verkoopt zo goed op beide platforms.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Juist het minst belangrijke van morgen imo. Boeiend hoe dat ding uitziet, echt lelijk of mooi zal het toch niet worden. Gewoon even laten zien en dan knallen met de rest

PS3 was toen volgens mij nog niet uit :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina