1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox aanschaf.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tival, 18 dec 2003.

  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    op me werk (intertoys) was het massive entertainment pack 205 euro. we kregen een fax waarin stond dattie weer 229 werd, omdat hij bij mediamarkt uitverkocht zou zijn..:confused:
     
  2. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Das genaaid.. maar nu heb ik gelijk nieuwe vraag:

    Ik probeer met een normale scart cable me xbox aan te sluiten op me radio boxen maar dan geeft ie onwijze ruis, hij ghaat via de PHONO ingang moet ik dan de advanced scartcable of is me radio gewoon bggr :p
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    had ik ook, toen heb ik gewoon het rode en witte stekkertje uit me tv gehaald, en achterin me radio gedaan
     
  4. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die rode en witte uit de scart gehaald en in me radio gedaan maar het ruist onwijs erg.. vind ik minder :confused:
     
  5. gerjan

    gerjan Guest

    iets fout aangesloten? rood en wit kan je niet gewoon in je phono ingang doen volgens mij hoor, wat is dat voor ingang? voor de mic?
     
  6. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Phono = zelfde ingang als op scart dingetje... maar dan achterin de radio.. met L Reen kleuren rood wit
     
  7. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    je meot nooit iets in je phono ingang stoppen behalve een platenspeler, deze ingang wordt is GEEN lijningang, maar wordt nog een keer apart uitversterkt omdat een platen speler een te zwak signaal geeft om normaal vertserkt te worden.......als je hier dus je box instopt krijg je een enorm k*tgeluid, zoals je hebt gemrkt. Je kunt alle andere ingangen gebruiken
     
  8. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zijnn dat rode, witte en gele draadje erg kort en kan ik ze niet losscheuren want er zit een bolletje die dat voorkomt? Wat kan ik hieraan doen?
     
  9. XB0X

    XB0X *]No XbOx LiVe[*

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    een draag kopen die alleen rood en wit is (doh) en die erop doen, heb je soort verlengsnoer, heb ik ook hier.
     
  10. gerjan

    gerjan Guest

    me too, gewoon verlengsnoer, mannetje-vrouwtje
     
  11. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. dus hij ka nniet in phono :p welke INGANG DAN>>>> WAAAAAAAH HELLEP :p anders koop ik eind van de maand dat > 5.1 systeem met advanced kan ik die op xbox/tv/radio aansluiten?
     
  12. XB0X

    XB0X *]No XbOx LiVe[*

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je aan de 8erkant niet iets zodat je dvd / md speler ken aansluiten ??

    zoeen rode en een witte plug, waar je 2 tulpstekkers in ken doen ?? zoniet dan weet ik het niet, zowel, dan moeten ze daar in :)
     
  13. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een dolby surround setje wilt kopen kan ik je de creative 5500D erg aanraden.
    ongeveer 180 euro www.creative.com
    makkelijk aan te sluiten via een optical kabeltje en erg moooi geluid bij games en dvds
     

Deel Deze Pagina