1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox aanschaffen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jelle1988, 31 aug 2002.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ey uh flood
    ik weet cker dat ik meer geld heb als jou dus ga nou niet over geld beginnen ja

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    chill kerul, hij zegt alleen dat de mogelijkheid aanwezig is dat je nog moet sparen, no offense at all!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach dat kereltje is blij met zijn krantewijkje op de naam van zijn moeder en heeft nu wat geld.

Tip aan Jelle : We zijn hier niet allemaal 14, er zijn hier ook mensen die hebben een echte fulltime baan weetjewel, die verdienen daar bakken met geld mee dus je moet niet snel zeggen : "Ik heb meer geld als jou"

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    en wat boeit et trouwes als je meer geld hebt?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar ga ik niet over. Ik zeg alleen dat hij nooit kan zeggen "Ik weet zeker dat ik meer geld heb dan jij".. Zeker niet aangezien hier toch een boel mensen komen die NIET meer op school zitten.

6. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    geld

zoek je een site waar je stoer kan doen over hoeveel geld je wel niet heb?

bezoek www.*j*x.nl , (sorry krijg dat niet uit m'n vingers om dat fatsoendelijk te spellen)

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk is op deze site komen al een rede dat je een xbox wil. Koop nu is toch nog maar 249 euro, right?

Deel Deze Pagina