1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox abo verlengd, fout gegaan?!!

Discussie in 'Games' gestart door BounceMeister, 10 dec 2003.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat ligt er aan wat je bedoelt.

Je kunt een abbo niet verlengen met de code van een trial kaartje.

Je kunt een trial abbo wel verlengen met de code van een starterskit.

Je kunt een gewone abbo eveneens verlengen met de code van een starterskit.

Snappie?

Wat jij schrijft in de 2e post van deze thread is dus echt onjuist.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat is echt wat ik voorheen hier heb gelezen. Maargoed, ik vertrouw je helemaal en ga morgen kijken voor een goedkoop kitje.

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Pejannl, bedankt voor de uitleg!!! Ik voel me een stuk beter nu!!

Ik wist wel dat je gelijk had en dat het kon, alleen dacht ik dat de datum moest verspringen, en dat was niet gebeurd. Vandaar dat ik dacht dat het fout was gegaan.

Ik heb ook de helpdesk gemaild, en wanneer ik antwoord heb laat ik dat nog even weten, dan is het ook voor de mensen die hier gepost hebben dat het niet kan duidelijk dat het dus wel kan. Lijkt mij erg belangrijke informatie.

Die actie dat je een starterskit koopt voor 30 euro bij een spel is niet meer. Bij de FRS kun je wel gaan vragen naar de starterskit voor 30,- euro omdat ze die heel lang voor die prijs verkocht hebben. Als dat nu niet meer zo is, is dat handig om hier even te vermelden.

Ik heb denk ik wel mazzel gehad, eerst een rewardpack met 2 games en een controller, toen een Live pakket voor 30 euro bij brute force (die was 60). Toen een gratis game omdat ik LIVE had geactiveerd binnen een bepaalde periode en nu weer een verlenging voor de helft van de prijs met een extra headset. Zo is console-gamen nog wel te doen! :)

@genassix:
    Die live kit staat nu inderdaad voor 59,99, dat zou balen zijn!
    Als ik de zoekfunctie gebruik bij de FRS en dan het artikelnummer intik wat op mijn order staat, dan kom ik bij die live starterkit van 59,99.

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Jah das shit jah, nou dan wacht ik wel tot een leukere aanbieding. Ook relaxt dat ik dit alles nu weet dan ga ik gewoon met starterkitjes mijn abo verlengen. :)

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yah. Ik moest zelf ook even heel goed kijken voordat ik het geloofde. Toen ik het Live 2 dashboard kreeg zag ik dat je een code kon invoeren en omdat ik toch al van plan was mijn gamertag te veranderen heb ik gewoon 'twee kitjes gekocht en het uitgeprobeerd. Toen het werkte heb ik nog twee kitjes gekocht. Zo had ik voor 120 euri een nieuwe gamertag en drie verlengingen... (en vier VoCo's - hoef ik MS niet te bellen dat er een kapot is gegaan...) :)

Die datum verspringt op het moment dat je huidige abbo afloopt. Op die dag springt ie naar 2005 en dan kun je weer zelf kiezen of je in 2005 met creditcard of met een prepay code wilt verlengen.

De aanbieding van FRS is gewoon een blunder geweest van iemand die het artikel in de computer heeft gezet. De kit was klange tijd 30 euri - in combinatie met een game. En ze hebben de kit per abuis gewoon voor 30 euri verkocht... Volgens mij zijn ze er inmiddels wel achter dat er iets niet klopte... <gni gni gni>

Nou, ik vind het niet erg dat ze er een paar centen op toegelegd hebben. Meneer Breukhoven verdient zo al zoveel dat ie met gemak de boebies van Vanessa kan laten opblazen... :+ 8)

6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Damn, nouja thanx voor de info. Dan ga ik gewoon eerst een tijdje Xbox Connect uitproberen, denk dat ik toch niet zoveel online zal gamen.

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Even een update...

Ik heb nu eindelijk een bericht van de Xbox Customer Care afdeling. De datum is idd niet versprongen. Die blijft staan totdat deze verloopt, dan wordt de abo automatisch met een jaar verlengd.

Hier dus het bewijs dat het echt 100% kan, en tevens een geruststelling over de datum op het dashboard. Deze datum verspringt in eerste instantie dus niet.

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ach jee, heb je daar een maand mee rondgelopen?

Er staat ook al enkele weken op xbox.com dat je je abbo met een starterskit kunt verlengen. :9

9. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    Yah. Ik moest zelf ook even heel goed kijken voordat ik het geloofde. Toen ik het Live 2 dashboard kreeg zag ik dat je een code kon invoeren en omdat ik toch al van plan was mijn gamertag te veranderen heb ik gewoon 'twee kitjes gekocht en het uitgeprobeerd. Toen het werkte heb ik nog twee kitjes gekocht. Zo had ik voor 120 euri een nieuwe gamertag en drie verlengingen

kan je dan een nieuwe gamertag krijgen door een setje te kopen maar zonder zeg maar weer 60 euro te betalen??

10. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Lol :D

Ontopic/ Mooi zo , dan ga ik binnekort ff een starters kit halen :)

11. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    @Pejannl:

Ik koop 2 weken geleden een starterskit voor € 38,- en was van plan om dit per 13-03-2004 te gebruiken om mijn huidige abbo (ook via een starterskit) te verlengen.

Een kennis verteld mij dat deze verlenging niet kan.
    Ik bel MS op (Helpdesk) en die verteld mij hetzelfde.
    Zijn verhaal: Wil je je huidige gamertag behouden met alle reeds behaalde scores ? dan kun je geen pakket verlengen met een pakket !

Als ik het goed heb begrepen ? Dan kan het dus wel !
    Hij zegt dat dit alleen kan met een 2 maanden trial !

Jij hebt dus nog steeds je eigen gamertag als vorig jaar en die werkt straks/nu dus nog steeds ?

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee. Lees het topic maar eens goed.

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt een trial niet gebruiken om een abonnement te verlengen. Je kunt een starterskit wél gebruiken om een abonnement te verlengen.

Ik vermoed dat die helpdesker alleen aan trial codes heeft gedacht en niet over verlengen met een starterskit heeft gedacht.

14. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    maar kijk je kan het dus met een starterkit verlengen dan koop je zon ding en dan voer je die code in en heb je dan nog een creditcard nodig?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Ja je hebt dan nog steeds een credit card nodig

16. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    wat heb het dan voor nut wat microsoft heb gedaan:confused:

ken je net zo hard gewoon weer met je creditcard automatisch doen

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja. Je hebt altijd een valide kaartnummer nodig. Niet om te betalen, maar als identificatie.

18. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    ohh wacht dus je koopt hem voert die code in maar het wordt neit van je creditcard afgehaald als je em verlengd??

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt want je hebt hem dan verlengd met de subscriptie code

20. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    mooi winkel here i come maarre nog ff een vraagje halen ze dan niet nog eens 60 ervan af omdat je vorig jaar dus al die account hebt gemaakt van je creditcard terwijl je hem al zo verlengd heb?

en nog 1;)

kan je dan ook zonder dat het van je card wordt afgehaald een nieuwe account maken?

Deel Deze Pagina