Pejannl, bedankt voor de uitleg!!! Ik voel me een stuk beter nu!!
Ik wist wel dat je gelijk had en dat het kon, alleen dacht ik dat de datum moest verspringen, en dat was niet gebeurd. Vandaar dat ik dacht dat het fout was gegaan.
Ik heb ook de helpdesk gemaild, en wanneer ik antwoord heb laat ik dat nog even weten, dan is het ook voor de mensen die hier gepost hebben dat het niet kan duidelijk dat het dus wel kan. Lijkt mij erg belangrijke informatie.
Die actie dat je een starterskit koopt voor 30 euro bij een spel is niet meer. Bij de FRS kun je wel gaan vragen naar de starterskit voor 30,- euro omdat ze die heel lang voor die prijs verkocht hebben. Als dat nu niet meer zo is, is dat handig om hier even te vermelden.
Ik heb denk ik wel mazzel gehad, eerst een rewardpack met 2 games en een controller, toen een Live pakket voor 30 euro bij brute force (die was 60). Toen een gratis game omdat ik LIVE had geactiveerd binnen een bepaalde periode en nu weer een verlenging voor de helft van de prijs met een extra headset. Zo is console-gamen nog wel te doen!
@genassix:
Die live kit staat nu inderdaad voor 59,99, dat zou balen zijn!
Als ik de zoekfunctie gebruik bij de FRS en dan het artikelnummer intik wat op mijn order staat, dan kom ik bij die live starterkit van 59,99.
Laatst bewerkt: 11 dec 2003