Nee, want je betaald met die subscription code Ja, dat kan alleen maar ... want je moet namelijk een trial code hebben of een starter kit ... je kan niet zonder een trial of een starter kit een account maken ... maar je hebt dan nog wel je cc nodig voor registratie
Stel je wilt je oude account opzeggen .... dan moet je de helpdesk van Microsoft bellen ... Je zegt dit account vervalt ... ze vragen je naw gegevens ... en je account is dan op dat moment opgezegd
je moet ff in het boekje van live/je xbox boekje kijken, het is iets van 0800- 7 getallen. Gesprekkosten zijn gratis, je hoeft nauwelijks te w88 en de service is goed. Aan het begin kun je kiezen voor 'Support in english, press 1', of 'Voor ondersteuning in het Nederlands, kies 2' (of andersom)
ok tnx he morgen ff bellen maar wordt ie dan meteen ongedaan gemaakt of pas aan het einde van je betaling?
Topictitel is "verlenging" en de discussie gaat over opzeggen... /Mod Dan is dat dus offtopic, nietwaar? PJ
Nou, als jij voor 5 tientjes een starterskit op de kop kunt tikken (en dat is niet zo moeilijk) dan ben je volgens mij goedkoper uit dan met een credit card (60 euro).
maart dat kon toch eerst ook al, dus wat hebben ze nou precies verandert, de mensen die eerder in dit topic hebben gepost is het toch ook bij gelukt... p.s: 50 tientjes
ze hebben niets veranderd ... ze hebben eigenlijk alleen een nieuwe starter kit aangekondigd die waarschijnlijk niet in Nederland uitkomt
Oh... Het staat ook in het boekje van je xbox, bij een extra controller, en momerycard, een headset, ik denk zelfse nog achter in een game-boekje... Maar okej,omdat ik me toch al klote voel vandaag: 0800-0233894 en voor als je binna doof bent 0800-0233895. Het is een GRATIS service lijn
Het verlengen van mijn trial met de starterkit is probleemloos verlopen. Die starterkits kan je tegenwoordig op internet al voor 40 euro krijgen (inclusief verzendkosten)
http://www.psxshop.nl Voor 38 euro zelfs................. Ik heb er vorige week vrijdag eentje besteld en ik had hem woensdag binnen.....
Check die reclame op xboxworld eens. Die actie van koop een spel en je krijgt de kit voor maar 30 euro erbij geld weer. En nu op meerdere spellen .
Ik heb mijn abbo een maandje terug verlengt dmv een starterskitje. Maar ik krijg net een mail van Microsoft dat er 60 euro afgeschreven wordt (van CC) zodat mijn abbo verlengt kan worden. En als ik dit niet wil dan moet ik even bellen. Maar dit zou toch juist niet gebeuren als je die code invult in je dashboard? Wat moet ik nu doen ?