Zie mijn commentaar in de thread over de verlengingsmail. (Zoek op "verlengingsmail" als je hem niet kunt vinden)
Ik doe het gewoon zo Ik Koop een starters kit en als die jaar afgelopen is dan verwijder ik me acount het gaat mij niet om de score's Als het maar fun blijft heh
Ik krijg maandag als het goed is m'n nieuwe kitje binnen en dan verleng ik xbox live nog ff een jaartje, na dat jaar zie ik wel weer
ik geloof dat dit een standaard mailtje is. ik heb zelf ookk mijn trial abo verlengd met een starterskit en daar kreeg ik dan ook geen melding van. heb dus maar eens met die helpdesk gebeld, en die konden mij vertellen dat 't wel gelukt was, maar dat je daar niets van ziet tot die trial afgelopen is :{ nouja, 2 weken geleden issie dan succesvol verlengd. niets hoeven betalen, behalve natuurlijk starterskitje
Ik heb woensdag me kitje thuis gekregen en heb ik het gelijk verlengd. Maar volgens de helpdesk verandert de eind datum al na een half uurtje. Het is nu al een paar dagen verder en het eind datum staat nog steeds op 13-maart-2004. Verandert het pas nadat het is afgelopen(dus op 13 maart) of is er iets fouts gegaan. Eronder staat ook dat me volgende jaarlijkse betaling 0,00 euro bedraagt.
Ja, dat komt een beetje door de Amerikaanse methodiek om produkten te verkopen / marketen. Bij Microsoft Nederland komen ze meestal niet verder dan woordelijkse vertalingen en dan ontstaan dit soort onduidelijkheden. De juiste produktomschrijving van de Xbox Live starterskit toont aan dat je bij de Starterskit gratis een jaarabonnement krijgt. Het is dus niet een jaarabbo met een gratis headset en disk, maar een headset en disk met een gratis jaar abbo. Wat een kletskoek, zul je nu denken. Dat is toch het zelfde? Ja, voor nuchtere 'Ollanders is dat het zelfde, maar voor Amerikanen niet. Nu heeft men bij MS een mottige vertaalslag op Xbox Live gemaakt om je verlenging duidelijk te maken... Je verlengt je abonnement met een gratis abonnement (immers: de code uit de starterskit is een gratis 12 maands abbo). Je huidige abonnement loopt dus op 13 maart a.s. af en je volgende abonnement is gratis, ofwel het kost 0,00 euro. Dat is dus precies wat je Xbox Live Account Management laat zien. Krom, maar technisch juist...
Ik ga dan ook binnekort ene starterskit kopen..heb je nog ene extra headset erbij ook! Alleen jammer dat er mogelijk gezeik/en moeite moet doen om het tegen MS te zeggen zodat het niet fout gaat. Maarja voor die moeite heb ik het wel over, 30eurotjes kan je weer een leuk spelletje kopen
Het is mss al besproken, maar ik heb geen zin om alles door te lezen dus: Wat gebeurt er met mijn online status, als ik mijn account verleng, maar dan wel een nieuwe naam neem? Raak ik dan bijvoorbeeld al mijn PGR2, oline gehaalde Kudos kwijt? En dan he ik eigenlijk auto's gekocht van kudos die er dan niet meer zijn. Raak ik dan m'n savegame kwijt ofzo? Help...
Dat kan niet. Je kunt ófwel verlengen, ófwel een nieuwe naam nemen. Als je meer uitleg wilt moet je maar gaan lezen want ik heb geen zin om alles nogmaals te schrijven.
de statisctics die zegmaar online worden bijgehouden zul je waarschijnlijk kwijt zijn, dingen die op je xbox staan, kun je waarschijnlijk nog gewoon gebruiken....(geen idee hoe dat bij PGR 2 zit, aangezien ik em niet heb ) edit: ik neem aan dat je gewoon een nieuwe acct neemt?
Je savegame blijf je natuurlijk gewoon houden. Je online Kudos rank ben je kwijt, maar als het goed is hou je wel de auto's die je ermee gekocht hebt.
Ik heb gister gewoon de code ingevoerd en prijs staat nu op 0... dan wordt ie gewoon op 14 maart gratis verlengt zegmaar.
Waar kan je nog een goedkoop starterskitje kopen tegenwoordig? Ik moet namelijk ook binnenkort mijn abbo verlengen en mijn headset is kapot (draadje). Mijn dank is groot (voor diegene die me helpt).