1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox account

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Brasiliaanboytje, 8 apr 2013.

  1. Brasiliaanboytje

    Brasiliaanboytje Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje mensen ik heb een xbox en nu heb een account zeg maar met me email gemaakt,en ik heb een maand gratis proeftijd en na de maand wil ik niet betalen voor de xbox want ga toch niet online spelen en,ik wilde weten als ik een gratis profilie aanmaakt zonder dat ik me email adres hoeft in te vullen is dat het zelfde?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je account gaat na die maand gewoon over naar gratis Xbox Live Silver, dus je hoeft nergens bang voor te zijn. :)
     
  3. Brasiliaanboytje

    Brasiliaanboytje Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0

    dat snap ik maar wanneer je de xbox heb kan je ook een acoount maken zonder dat regristie wat is de verschil?
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    jammer, want het online gamen is erg leuk :)
     
  5. Brasiliaanboytje

    Brasiliaanboytje Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker leuk


    Als ik vrienden met een xbox had is het zeker leuk,die heb ik helaas niet dus tja en ben niet echt
    en gamer van schiet spellen ofzo lol, maar ik zou het uit vinden van hoe en wat en mischien later een gold meber aan schafen voor een jaar
     
  6. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is dat als je je email hebt opgegeven deze online wordt opgeslagen en je dus een unieke naam moet verzinnen. Als je alleen offline wilt spelen en een account wil maken zonder email dan word deze offline (dus op je Xbox) opgeslagen. Hierbij hoef je dus geen unieke naam te verzinnen.
     

Deel Deze Pagina