Ik denk dat je er wel op kunt rekenen dat de pack ongeveer overal op hetzelfde moment in de winkels zal liggen. Want het zou niet eerlijk zijn als de Bart Smit het ding al eerder kan verkopen dan de Intertoys. Iedereen haalt m bij BS en vervolgens blijft Intertoys achter... Tenminste, als je een Die Hard gamer bent die m gelijk op de eerste dag wilt hebben... Wat extra's betreft hoef je niet te wachten want het is nu wel duidelijk dat de prijs overal hetzelfde zal zijn en er verder geen extra's worden toegevoegd. Greetz, DL
en staan die games die je erbij krijgt net zo als bij de US of A versie op een disc of op 2? hoop op 2 ik wil wel het officiele JSRF doosje hebben anders moet ik die nog een keer los halen
Dit doen ze zodat mensen neit dat pakket kopen en dan die games verkopen om zo een goedkope Xbox te hebben oid
vandaag dat ding gehaald bij dixons hehehe jesus ik dacht laat ik er snel bij zijn.. net op tijd want die dingen waren binnen no-time over de toonbank gegaan...totale gekte. gisteren binnengekregen vandaag had ik de laatste. Ze zouden ook niet meer binnenkomen naar alle waarschijnlijkheid, vooral vanwege het feit dat Microsoft met de nieuwe Xboxen aankomt nu die (beter) beveiligd zijn. meteen commandos2 erbij gepakt, jetset en sega vind ik trouwens tegenvallen... whatever, vette console !!!!
/me vind dat ook... , GT2002 is wel leuk om te spelen maar op de screens leek het grafisch toch wat beter, dat valt wel tegen. En JSRF vink gewoon een vaag spel, maar heb t nog niet uitgebreid gespeelt...
JSRF heb ik al bij een maat gespeeld en ik vond alleen de muziek wat tegen valen in vergelijking met zijn voorganger, het spel is gewoon veel sneller geworden omdat je niet meer bij graffiti's je controll stick hoeft te gebruiken. verder verwacht ik eigenlijk ook niet zo veel van Sega GT 2000. maar we zien wel . zal van middag mijn Sega pack ook maar is op halen. intertoys hier krijgt alleen op dinsdag en donderdag vracht moeten ze eerst ook nog die containers uitpakken zal wel weer laat in de middag worden
Ja joh, gt2002 vind ik grafisch ook tegen vallen, het is natuurlijk wel te doen maar het is geen Rallysport challenge. JSRF is wel cool hoor, maar het mist een echt goed doel. Het is telkens grafitie weg halen, en soms een raceje of een zooitje tricks uitvoeren.