Dan weet je dus dat ie in china is gemaakt (nuttige informatie ) Maar heb je daarna ook al op deze site gekeken? http://www.xbox-linux.org/Xbox_Versions_HOWTO Hier staat welke versie je dan hebt als je kijkt naar de 'geboortedatum' van je xbox
Dit staat er onderop m'n xbox: 2004 02 03 2023473 40605 321202347340605 Ik snap niet echt hoe je dat kan zien, meschien dat iemand het hiermee kan zien?
grote kans dus dat je 1.4 hebt. Ik zeg grote kans, want het is natuurlijk nooit 100% accuraat, daarvoor moet je je xbox open schroeven. Misschien dat er nog meer mensen met een xbox er ECHT last van hebben, want over het algemeen heb ik niet veel te klagen over de jaggies in pgr2. (ik heb een v1.0)
Een advanced scart kabel helpt wel iest maar het is voornamelijk dat je iets heldere en scherpere kleuren hebt. Zeg maar van 16 bit naar 32bit. Denk ook maar dat de AA iets van 2x is op de xbox.....pas als je 8x of het liefst 16x hebt zie je geen hoekjes meer enzo. Mwa ik vind niet dat we mogen klagen met de xbox met zijn 733 mhz cpu en getweakte geforce 3.
Ik heb ook een Xbox V1.0 en ook geen last van jaggies, maar ik heb óók een advanced scart kabel en bij PGR 1 zag ik een duidelijk verschil tussen een gewone en een advanced kabel (bij PGR 2 heb ik de gewone kabel niet geprobeerd).
xbox heeft gewoon gf3, vanaf die serie kaarten waren er vertex en pixel shaders. Aangezien de xbox begin 2001 is gepresenteerd en de gf4 pas een jaar later uitkwam is het onmogelijk dat xbox een gf4 heeft. PGR2 heeft de mooiste graphics op de box vind ik, zelf mooier dan welke andere pc racegame dan ooit, dus ik snap je klacht niet, denk idd dat het aan je kabel/tv ligt. Of gebruik je nog die oude RF kabels?
RF kabels? Mijn klacht is toch duidelijk op meerde tv's heb ik slecht beeld dus dan ligt het toch aan de xbox lijkt me
Misschien heb de instelling van je Xbox op pal 50 staan i.p.v. pal 60. Ik weet niet of het wat uit maakt maar je zou het kunnen proberen.
misschien ff een vriend die ook een xbox heb bezoeken...dan kun je het verschil zien wij kunnen niet wete wat jij "veel" jaggies vind, en dus dan ff vergelijken en dan oordelen...
ik heb ergens nog een zelfgemaakte in-game screenshot van pgr2, ik zal is kijken of ik hem kan vinden. /edit: een speciale gemaakt voor het ek
Dit werkt helaas niet meer. Mijn Xbox is kapot gegaan ( Maart 2002 ) en ik heb begin dit jaar een nieuwe Xbox gekregen van M$ Maar op deze Xbox zit wel een sticker geplakt met mijn oude Xbox gegevens! Aan de sticker kan ik niet meer zien , om welke versie Xbox het gaat.