een kabel? Je meot 1 HUB hebben, en voor elke Xbox een kabel. Maar we hebben toch het online / LAN forum ]:- Spreek het daar af.
zaterdag zal jehet dan in ieder geval zonder mij moeten stellen .... heb AD race event in Zoetermeer .... Lekker karten, gamen sumoworstelen and munch more ! mzzl Munch and Abe
Als je twee xboxen tegen elkaar doet heb je genoeg aan alleen een kabel volgens mij hoor, tenminste als je op max. 10 m afstand van elkaar staat.
Ja duh.. maar ik weet niet met hoeveel man ze willen spelen hoor ik zou altijd met meer willen spelen dan 2 Xboxen maar ach
LL zei dat hij 2 tv's heeft. Dan neem ik aan dat hij eerst met twee Xboxen wil proberen. Ik weet ook niet hoe groot zijn huis is. Of misschien wil hij gewoon wat mensen gaan beroven van hun Xbox bij Rdam CS... Ik zal eens kijken of ik die Zaterdag wat te doen heb. Ik woon namelijk ook in Rotterdam, en wel helemaal aan het randje ervan. Ik heb in ieder geval een crosscable van 8 meter ofzo. Verder nog een netwerk kabel van 15 meter en m'n router neem ik niet mee, dan werkt het thuisnetwerk niet meer. Lijkt me wel tof, Halo multiplayer zonder lag! Alleen dat split-screen daar ben ik niet zo'n fan van. (edit) Wordt Dabo ook op dit soort events geband?
Ik heb 2 tv's maar ik denk dat 8 man wel het maximum is wat bij mij in de huis kamer past en Dabo is ook van harte welkom. Dus Xbox mensjes wie komt er allemaal een iemand moet wel een extra xdoos + connect snoer meenemen oki doki. Lenn
xbox event in de buurt van rotterdam..? I'll B there inclusief xbox 4 controllers, doa3, halo mail me als je 1 organiseert aight
dabo is een heeeeeeeeeeel vervelende maar ook heel irritante gast die op elk bericht reageert met onzin. Die gast zouden ze op de brandstapel moeten gooien wees blij dat je hem niet kent.
Echt waar die gast is zwaar geschift paar voorbeelden: wouter zegt: dabo zegt: of kijk deze post is http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1582 en zo kan je nog wel even doorgaan. Oftewel dabo verdient een gigantische schop onder ze hol. Foei Frank
Ik vraag me trouwens wel af of jij recht van spreken hebt want jij hebt dit in je profiel staan: Woonplaats Leidschendam Interesses slapen Beroep vakkenvullen Oftewel jij bent bevooroordeeld.
Maakt niet uit, Dabo kan erg irritant zijn zo nu en dan, het was meer een geintje om te vragen of we hem bannen van een LAN party. Ik denk dat hij in het echt wel iets rustiger is, vooral omdat wij natuulijk wat minder tolerant richting Dabo zullen zijn op zo'n LAN party met hem erbij omdat wij hem kennen. Anyway, ik kan morgen niet, Lucky Lenn wilde dan een party gaan houden, maar heb een verjaardag om naar toe te gaan.
Ik gok dat onze dabo op de lan nog drukker is dan normaal Dan is er geeen reden voor hem om zich in te houden Maar goed ik was net ook aan ut geinen natuurlijk Frank