xbox-bazar klacht.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Scooter, 25 jan 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dan moet je dat vooral doen. Vrijheids van menings uiting is hier volledig toegestaan, check maar een actualiteiten etc.

Jammer dat je het niet leuk vind, maarja we kunnen het kennelijk niet iedereen naar zijn zin maken. Niet offtopic reageren etc is soms te moeilijk.

Als je trouwens even linked naar waar jij onrechtmatig een waarschuwing hebt gehad, helpen we je graag verder.

2. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zelf gewoon dom.
    zoals being-xboxed zegt: Een ezel in het algemeen stoot zich niet 2 keer aan de zelfde steen.

het is waar dus je hoeft maar gewoon 1x tewaarschuwen en te helpen.
    dat zou aardig zijn.

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Pff.. Als je het hier toch niet naar je zin hebt verhuis je toch lekker naar een ander forum? o/
    En wat net iemand zei van: 'Alsof iedere newbie weet dat er een faq bestaat'.. Waar moet je mee akkoord gaan als je je registreerd? Juist ja de faq/voorwaarden!
    Als dan je topic wordt gesloten moet je niet gaan zeuren.. Je bent er immers mee akkoord gegaan! Zonee dan was je hier nu niet.

4. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel gelijk in.
    maar dit is mijn mening en ik heb het hier wel naar mijn zin.
    dus....
    jij hebt toch ook een menig?!
    en de newbie's kan je wel een x helpen, maar iemand die al 2 maand ofzo al bezig is op xbw kan je hem wel sluiten.
    dat is gewoon mijn mening.

5. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    @ Balleknieper: Dus jij hebt ook de Algemene Voorwaarden van je Windows gelezen?! Het is bewezen dat minder als 1 % van de mensen dat soort dingen lezen! En het gaat me op dit forum niet om of het gezellig is of niet, als ik sociaal wil doen, ga ik wel met vrienden weg, maar het gaat me om de macht van de Mods... Willen jullie dat de newbie's werken voor jullie? Werk dan ook voor hun! Help ze als ze je wat vragen en snauw ze niet elke keer af met Lees de FAQ maar! Want elke keer als ik dat lees heb ik ook iets van *schrik* En 90% die het hier leuk vind? Als er zoveel klachten komen over de verpeste sfeer zal het vast geen 90% zijn...

@Wouter: Jullie hebben me die waarschuwing gegeven omdat ik mijn MENING gaf. En als jij nu beweert dat je voor het uiten van je mening bent, dan is dit nu wel een beetje cru he? Een waarschuwing voor je mening.

Edit: En hier weggaan? Ik draai al langer mee als velen van jullie, dus dat dacht ik niet. Als je de sfeer nu ziet en de sfeer toen...Ooit wat het hier gezellig en nu is iedereen bang voor de Mods, geven hun mening niet en zeggen JA, NEE en Amen op alles wat van hun geeist wordt. En dat ik er dan tegenin ga? Zijn jullie dat niet gewend ofzo? Denk je dat je er later komt met het volgen met je staart tussen je benen? Als ik mijn mening geef, is het MIJN mening, en die wijkt nou eenmaal voor niemand. En als ik ergens tegen ben, en ik zeg dat, dan moeten jullie niet allemaal gaan zeuren. Want ik weet zeker dat als je de regels versoepeld, er veel meer mensen een vrolijk gevoel kunnen krijgen van dit forum.

Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
  7. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met je eens.
    dat is ook zoon gezeik.

8. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Idd! Nog zoiets! Het is zijn thread! Als hij dit aanbod niet aan wil nemen, dan kickt hij hem...Maar nee hoor. Threadje gesloten. Zeg het dan eerst tegen die jongen dat het zo niet hoort. En waarom moet hij dan gelijk op slot? Nu moet hij weer een nieuwe thread starten, en jullie moeten de oude verwijderen....Ook een beetje cru, zeggen dat jullie zoveel te doen hebben en dan jezelf meer werk bezorgen :confused:

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik heb ze niet gelezen. Maar ik ben er wel mee akkoord gegaan. Als je dan dus een topic(titel) verkeerd typt/zet. En hij wordt dan gesloten zou ik niet gaan zeuren zoals jij nu doet want het zou mijn eigen schuld zijn.
    Ik vraag niet of je hier al langer bent.. Ik zeg alleen als je het niet gezellig vind hier ook al was het dat eerst wel waarom nok je dan niet af?
    Regels zijn regels en daar heb je je aan te houden ook bij je baas later.
    Ik ben blij dat je zo sterk staat met je mening. Maar als je de regels gaat versoepelen wordt het weer een rotzooitje en sta je daar op te wachten? Ik niet in ieder geval.. Zoals iemand net al zei: We hebben het er ons zelf naar gemaakt..

Waarom denk je dat er nummertjes onder aan de pagina staan bij het forum? Juist ja.. Daar kun je ook op kijken. En dan geef ik je nu ook een tip: kijk vooral op die (oudere) pagina's omdat daar niet veel mensen kijken heb je ook meer kans om na een pm (zodat anderen je bod niet zien) een deal rond te krijgen.

10. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet over het versoepelen van de regels, ik heb het over AANPASSEN! En hoe zou jij het vinden dat dalijk Gates himself je windows af komt nemen omdat je iets hebt gedaan wat tegen de voorwaarden is?! En als je hard genoeg werkt wordt het geen rotzooi! Desnoods geef ik me op als Mod! En waarom ik niet weg ga? Omdat ik een verbeteraar ben, ik ben de post tussen de Mods en de tegenstaanders...Misschien hebben ze ooit door dat ik toch ergens wel een heel klein beetje gelijk heb ookal spreek ik voor een klein stil groepje...

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Te vroeg is te vroeg, klaar.

Als we uitzonderingen gaan maken, kunnen we beter de regels direct het raam uit lazeren.

12. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de threads die WIJ aanmaken zijn van de MODS?! Wij hebben dus niks te vertellen hier? Want als we onze eigen threads maken, dan verzieken jullie ze zodanig dat je er niks meer aan hebt.

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Leg uit.

Jij maakt een topic aan, in X-Bazar.
    Volgt niet de opgegeven regels.

En dan gaan wij ze verzieken?
    Maak het ff joh... :{

14. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ja JULLIE ja...want het is ZIJN Thread, waar hij ZIJN spullen verkoopt, en als HIJ het BOD niet AANNEEMT, dan heeft het weinig REDENEN om de REACTIE te laten STAAN! Wat nou een kick van 24 uur?! Alsof dat zin heeft! Na 24 uur maakt het vast niet uit dat hij dat spel dan opeens wel wil hoor!

15. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Wat lul jij nou raar??

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als jij je aan de opgegeven regels houdt, is er niets aan de hand.
    Overtreed je deze, dan gaat je topic dicht.

Einde verhaal.

17. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    1: Ik praat, met me lul doe ik iets anders waarmee jij op de wereld bent gekomen.
    2: Je reactie was offtopic...doe daar is wat aan dan Mods dan overal slotjes op te gooien.
    3: Hij zei leg uit, dus ik verduidelijkte even mijn argumenten.

18. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Punt 1 en 2 kan ik inkomen, maar punt 3?? Ik vond het nou niet echt het toppunt van verduidelijking, met anderer woorden ik begreep er niks van....

19. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zo makkelijk kom je er niet van af. Want wie heeft die regels ingesteld? Waarom het limiet van 24 uur? Als jullie ons dan dat kleine beetje invloed willen geven op het forum, geef dan ook GOEDE argumenten, en probeer ook uit te leggen waarom. Als je met goede redenen komt dan ben ik het ermee eens, maar zo makkelijk laat ik me er niet van af blazen.

20. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je nog steeds Nederlands hebt? In een belangerijke statement verduidelijk je de KERNWOORDEN. En dat heb ik door middel van HOOFDLETTERS gedaan.

Edit Offtopic: Ik ga hier morgen wel verder op in, ben nu tv kijken.

Deel Deze Pagina