@ Balleknieper: Dus jij hebt ook de Algemene Voorwaarden van je Windows gelezen?! Het is bewezen dat minder als 1 % van de mensen dat soort dingen lezen! En het gaat me op dit forum niet om of het gezellig is of niet, als ik sociaal wil doen, ga ik wel met vrienden weg, maar het gaat me om de macht van de Mods... Willen jullie dat de newbie's werken voor jullie? Werk dan ook voor hun! Help ze als ze je wat vragen en snauw ze niet elke keer af met Lees de FAQ maar! Want elke keer als ik dat lees heb ik ook iets van *schrik* En 90% die het hier leuk vind? Als er zoveel klachten komen over de verpeste sfeer zal het vast geen 90% zijn...
@Wouter: Jullie hebben me die waarschuwing gegeven omdat ik mijn MENING gaf. En als jij nu beweert dat je voor het uiten van je mening bent, dan is dit nu wel een beetje cru he? Een waarschuwing voor je mening.
Edit: En hier weggaan? Ik draai al langer mee als velen van jullie, dus dat dacht ik niet. Als je de sfeer nu ziet en de sfeer toen...Ooit wat het hier gezellig en nu is iedereen bang voor de Mods, geven hun mening niet en zeggen JA, NEE en Amen op alles wat van hun geeist wordt. En dat ik er dan tegenin ga? Zijn jullie dat niet gewend ofzo? Denk je dat je er later komt met het volgen met je staart tussen je benen? Als ik mijn mening geef, is het MIJN mening, en die wijkt nou eenmaal voor niemand. En als ik ergens tegen ben, en ik zeg dat, dan moeten jullie niet allemaal gaan zeuren. Want ik weet zeker dat als je de regels versoepeld, er veel meer mensen een vrolijk gevoel kunnen krijgen van dit forum.
Laatst bewerkt: 25 jan 2004