1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox-bazar klacht.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Scooter, 25 jan 2004.

1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik snap niet waar je moeilijk voor doet. Het is zo simpel. Je selecteerd wat je heb getypt, Opent nieuw topic paste het en klaar is kees. Alleen je tread titel veranderen dat hoeft een mod nou niet te doen. Heb je er tags in open je snel je tread FF selecteer je dat en je bent klaar. |:- Ik vind juist dat ze er eerder straf op moeten zette, omdat je tread gelijk weer bovenaan staat.

En ik snap toch al niet waarom jullie er gewoon niet na luisteren. ALs alle mod's crewleden en administators ermee zouden stoppen omdat jullie niet luisteren, is er geen Forum. Je hoeft hier namelijk niet te komen. Als je een tread wil maken waar je zelf je topictitel kan bedenken moet je naar marktplaats gaan.
    Dat is een onoverzichtelijk zooitje en daar kan je geneens kicken. Je topic word eraf gegooid na zoveel weken/dagen.

Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  2. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    op de server van XBW, waar xbw voor betaald...:{

topic kicken en een bod aannemen zijn 2 verschillende dingen die vrij weinig met elkaar te maken hebben....

en de reactie moet verwijderd worden??? sorry, hoor, maar deze volg ik niet helemaal

dus je wilt kicken helemaal uitbannen???
    en net was je nog voor versoepeling van de regels???

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    williewonka, je bent duidelijk erg gefrustreerd, en ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom. Ten eerste: dit forum draait om de members. Zonder members was er immers geen forum. Maarrrrr om dit forum in goede banen te leiden zijn er admins en moderators nodig. Zij zorgen ervoor dat het forum gezellig, informatief en duidelijk blijft. Een onderdeel daarvan is het opstellen van regels. Daarnaast zorgen wij ervoor dat die regels ook nageleefd worden. Doen we dat niet, dan wordt het een zooitje. We hebben in het verleden verschillende vormen van beleid gehad: zowel soepel als streng, en met het beleid dat we nu voeren (streng doch rechtvaardig, in het ene forum wat strenger dan het ander) zijn we tevreden omdat het effectief is.
    Het nadeel van regels is echter dat er altijd wel een aantal mensen zijn die het niet met die regels eens zijn. We kunnen alleen niet iedereen tevreden houden.
    Wil je op dit forum participeren, dan zul je je aan de regels moeten houden. Of je er nu mee eens bent of niet. Natuurlijk heb je het recht om je beklag te doen over bepaalde zaken, daar is dit forum voor, en als die klacht gegrond is zullen we ook zeker iets met je commentaar doen.
    In dit geval blijven we echter bij ons besluit, en we gaan dan ook zeker het beleid niet aanpassen. Dat een kleine minderheid het daar niet mee eens is, is voor ons geen reden om het hele - in onze ogen effectieve - beleid om te gooien. Dus zit er niets anders op dan je aan te passen en je gewoon aan de regels te houden. Dan kan het forum even gezellig blijven als voorheen. Wens je je niet aan te passen, dan ligt de fout niet bij ons, zoals jij beweert, maar wel degelijk bij jezelf.
    Hopelijk heb ik mezelf een beetje duidelijk gemaakt zo :)

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Versoepelen/aanpassen van de regels werkt duidelijk niet anders waren ze niet met deze strengere regels begonnen.
    Persoonlijk vind ik er ook niets mis mee. De xbazar thread is er alleen maar overzichtelijker van geworden.
    Eigenlijk vind ik in vele gevallen de mods niet eens streng genoeg.
    Uiteindelijk zie ik het zo. XBW draait dankzij zijn members. Maar al die members zijn wel bij XBW te gast. En als gast heeft een member zich te gedragen naar de regels die door XBW opgesteld zijn.

p.s. Mocht je iets doen met windows b.v. wat niet volgens de voorwaarden is gesteld door microsoft dan wordt windows je niet afgenomen. Maar microsoft heeft wel het recht om je aan te klagen.

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

En kan je ff die zelfontwikkelde BREEZER-taal van je afschaffen pls, het lijkt wel of je Gilles de la Tourette heb :eek: Ik vind het een btje eng iig..

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed dat ze zo optreden alleen de kickregel is slecht. Dan gooi je iemand zijn thread dicht waarna hij gewoon weer een nieuwe start :{ ... Benader deze persoon met een waarschuwing en hoe het dan wel moet. Doet hij het weer dan is het heel simpel gewoon een ban voor een paar daagjes. Klinkt streng maar membertjes moeten maar eens beter gaan luisteren :p !

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    wat een gezeur, op deze site zijn weinig regels (echt weinig) waar mensen zich gewoon aan moeten houden. Hoeveel moeite kost het nou toch om zo'n tag in de treadtitel te zetten of even te wachten met je kick. Zo moeilijk zijn die regels niet en wie niet luisteren wilt moet maar voelen. Zo zie ik het tenminste, je bent immers op de site van iemand anders.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat een gezeur op niks af zeg! Lijkt wel op het gehuil van een klein kind die zijn snoep niet krijgt. Je weet de regels, daar heb je je maar aan te houden. Kritiek ok, maar niet gaan zeuren óm het zeuren.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nooit echt problemen met mods gehad, maar ik vind ook dat de mods soms wel erg hard optreden, een wat soepelere benadering hier en daar zou niet verkeerd zijn. De nieuwe leden zijn er ook om wat te leren en als leden elkaar willen helpen lees ik soms dat de mods dat liever niet willen, want de members zijn geen mod en mogen dus niet op de regels wijzen. :confused:
    Al met al vind ik Xbw een prima site, daar niet van (anders zat ik hier niet), maar iets soepeler af en toe mag best. :+
    En als dat teveel werk is, neem je 1 of 2 extra mods (er zijn al 2 mods per rubriek, en nog enkele zwevende mods, dus zoveel kan het niet zijn ;)).

Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  10. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    je zou gewoon naar 15 uur moeten mogen kicken.
    dat zou veel beter zijn.
    want altijd naar 24 uur staat anders je thread al op pagina 3 of 4.
    dat is gewoon kloote want niemand kijkt daar zowat.
    en hetzelfde met overbodig iets neerzetten in je thread.
    bijvoorbeeld: 2 lui hebben op jouw thread gereageert en je zet alleen maar iets neer van 1 kerel.
    en je vergeet de ander dan mag je nog wel een reply neerzetten.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als iedereen na 15 uur kickt, heb je hetzelfde effect.

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    maar waarom denk jij dat xbazar er dan beter van wordt? als iedereen binnen 15 uur of 1 minuut mag kicken heeft dit echt geen ander effect hoor, je tread komt er niet hoger van te staan, aangezien de regels voor iedereen hetzelfde regels heeft ;)

Ik zie in je sig dat je nog maar 3 deals heb gemaakt, dus je ervaring spreekt al eigenlijk voor zich.... (no offence :))

\edit oeps graveheart's post niet gezien... :eek:

Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  13. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben voorstander om het kicken helemaal af te schaffen. Het voordeel daarvan is dat iedereen de zoekfunctie zal gaan gebruiken als ze een game willen. Het voordeel daarvan is dat ze in de andere fora ook makkelijker de weg weten naar de zoekfunctie.

Lijkt mij een heel zinvol plan. @Mvdstam: en ik heb meer dan 3 deals hoor dus mag ik er dan wel wat van zeggen volgens jou?

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Onzin. Argumenten zijn hierboven door Graveheart en mvdstam al ingebracht. Om op jouw laatste punt te reageren: er is ook zoiets als een [​IMG]-knop, ideaal om nog iets toe te voegen aan je vorige post.

Heel vaak zie ik 2 posts van dezelfde persoon achter elkaar, zogenaamd om te reageren op verschillende boden, maar vreemd genoeg zit er meestal wel een aantal uur tussen die 2 posts. Dat is overduidelijk een verhulde vorm van kicken, en ook dat is niet toegestaan. Die edit-knop is er niet voor niks.

15. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het dus echt een kut regel met dat kicken.Ik reagerr gewoon op een bod komt greavheart er ineens aan zeiken van te vroeg gekickt.Als ik het dus goed begrijp mag je pas reageeren op iemands bod na 24 uur ?
    Nou dan ben ik zo`n beetje een maand bezig om een deal rond te krijgen.

16. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nee je mag altijd onmiddelijk reageren op iemands bod, wat niet mag is twee keer achter elkaar reageren. Daar moet 24 uur tussen zitten. Dus je moet kijken of jij degene bent die als laatste gereageerd hebt, als dat zo is kun je je post editten. Heeft iemand anders gereageeerd dan mag jij daar gewoon op reageren, ongeacht de tijd die er tussen zit.

17. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    huh? 8)

Ik had het tegen Scooter hoor :) En trouwens, ik zeg toch ook niet dat hij niet iets niet mag zeggen, ik zeg alleen maar dat gezien zijn ervaring met deals op xbazar niet echt groot is, en dat hij misschien een beetje te vroeg begint met kritiseren (gezien zijn ervaring op xbazar dus)

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat lijkt een beetje op een kind dat een ijsje koopt en het toch vies vindt terwijl hij er nog geeneens van heeft geproeft, (je weet wel wat ik hiermee bedoel ;)) dus kritiseren op basis van vooroordelen en meningen, terwijl je niet echt harde feiten hebt... :)

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dom kind is dat dan, ijsjes kopen die hij/zij vies vindt.

Regels zijn regels, dat moet genoeg beargumentering zijn op de klachten in deze thread.

20. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jah, lijkt een beetje op m'n broertje :eek: :D 8)

Deel Deze Pagina