1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox-bazar klacht.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Scooter, 25 jan 2004.

1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, mijn tread is net gesloten omdat ik na 21 en niet na 24 geschopt had. |:- Het beleid gaat toch wel achteruit moet ik zeggen, ook nog door zon totaal onbekende mod, die net nieuw is. :{

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet toch dat dat de regel is, doe het dan gewoon niet zo moeilijk is dat toch niet. En wat maakt het nou uit of het een nieuwe of een oude mod is die hem sluit. Gesloten is gesloten.

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten niet gaan lopen zeiken over die 3 uurtjes. Daar maak je je niet populair mee. Denk je nou echt dat ik ga aftellen of ik wel opnieuw mag posten? :{

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Waarom kan je dan niet 3 uurtjes wachten?

Nuff said! Als je nou 2 dagen weg gaat ofzo dan is dat een goeie reden. En dan moet je het er nog bij zetten, vind ik tenminste! Als ze niet zo nauw kijken is het zo weer bij het oude af.

BTW 'nieuwe' mod's zijn er niet. Cole Trickle en GothicRulez zijn de nieuwste en die kent iedereen.

Laatst bewerkt: 28 jan 2004
  5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    In die thread die ik van jou heb gesloten had je trouwens twee keer te vroeg gekickt en niet een keer. De eerste kick deed je gisteren al naar een uur of 5. Als dat toen was gezien door een mod dan was hij toen al gesloten. Nu kickte je voor een tweede keer te vroeg en heb ik hem gesloten. De regels voor het kicken zijn duidelijk en zijn voor iedereen gelijk en dus ook voor jou Chaos.

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel de hele post lezen he. |:- Ik ga niet aftellen wanneer het 24 uur geleden is geweest en ik heb dus gewoon de volgende dag gepost, toen de tread al op pag 3 zat. En nog is dat te vroeg. :{

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ja maar Chaos die kick regel is toch niet afhankelijk van op welke pagina je thread staat?
    Ik heb ook regelmatig dat mijn thread op de 3e/4e pagina staat. Maar als het nog geen 24 uur is na mijn laatste kick dan laat ik hem daar staan.
    En zolang die kick regel voor iedereen geldt, geldt ook voor iedereen dat zijn/haar thread op de 3e pagina terecht kan komen.
    Maar het versoepelen van de kick regel verbeterd dat echt niet, want dan gaat iedereen zijn thread eerder kicken en dan sta je alsnog op de 3e pagina.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Misschien is het verstandig om dat voortaan wel te doen (aftellen) :) Zo moeilijk is het niet om te zien wanneer je voor het laatst gepost c.q. gekickt hebt, en het is gewoon een regel waar iedereen zich aan dient te houden, en die regel is niet voor niks ingesteld.

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Had het gelezen maar vond het nogal onzin. Kijk gewoon ff na je tijd. 2 seconden werk. Ik had het ook een keer een uurtje maar had gewoon me post geedit met een excuus. Zo moeilijk vind ik dat nou niet.

10. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelijk heb je. De tijd staat heel netjes linksonderin je post...je hebt dus geen stopwatch nodig ;) . Ik snap sowiezo niet waarom je je zo druk zou maken om die 3 uurtjes LATER posten? Blijkbaar vind je (Chaos) 3 uurtjes EERDER ook geen probleem. Eigenlijk wil iedereen die zo'n kritiek heeft op het kickbeleid gewoon zelf bepalen wanneer ze kicken, maar dat WERKT NIET! Daarom mag iedereen deze beslissing ook pas na 24 uur nemen. Sinds de invoering van dit beleid kijk ik trouwens ook regelmatig op pagina's 2 en 3, terwijl ik dat daarvoor nooit deed. Wat dat betreft werkt het beleid dus prima. Uit deze thread blijkt trouwens ook wel dat er meer TEvreden bezoekers zijn dan ONtevreden bezoekers...is dus democratisch verantwoord beleid :D . Maar goed, om nog maar eens in herhaling te vallen: regels zijn regels, zeker als ze tot tevredenheid van de meerderheid werken en je het amper echt 'regels' kunt noemen. Als ik hier iets post, heb ik in ieder geval niet het idee dat ik door zoveel 'regels' belemmerd wordt. De belangrijkste:
    -na 24 uur kicken
    -geen 'mod'-talk
    -geen geflame etc.

Tjongejonge...streng hoor...|:-

11. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees dit alles met een glimlach. Ik kan me nog steeds verbazen over mensen die zich opwinden over dit soort futiliteiten, want dat zijn het in mijn ogen.
    Alle grote fora hebben regels. Effectief optreden is de enige manier om e.e.a. in het gareel te houden. Los daarvan, ik begrijp het ongeduld van mensen niet. Een kick na 24 uur. Sjah, het feit dat je een xbox bezit en vrije tijd over hebt om te internetten, betekent meestal dat je het geld niet dusdanig dringend nodig hebt om een boterham of een kop thee te kunnen kopen dus relax mensen.
    De mensen achter dit soort fora spenderen vaak erg veel tijd aan hun hobby dus respecteer dat gewoon. Je komt hier vrijwillig dus chill....(daar is het forum volgens mij voor bedoeld ;) )

-my 2 cents-

12. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    oke het is wel fijn om zo edit knop te hebben.
    maar naar 15 uur kicken blijft gewoon beter*)

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, en als je dat nou nog eens 15 keer gaat lopen zeggen gebeurt het vast wel :{

14. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet zo zeiken.
    ik doe dat gewoon en jij niet.
    ga iemand anders thread verpesten.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En jij moet even ietsje dimmen. Je bent net geregistreerd en schreeuwt nu al moord en brand dat het beleid niet deugt. Niet gelijk zo opgefokt reageren.

16. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    sorry*)
    maar die kerel moet niet zo lullen.
    maar ik heb gehoort dat je ook kan worden verbannen door slecht gedrag?

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Jongen, ga nou niet zo sneu op dingen insinueren. Mvdstam maakt terecht een opmerking dat je in herhaling valt, en dat noem jij slecht gedrag? Een beetje over details lopen blaten, en alleen maar met kuttige argumenten komen noem ik slecht gedrag.:{

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik verpest niemand zijn tread. Het enige wat jij in deze tread schrijft is dat het kicken van 24 uur naar 15 uur moet, zonder dat je ook maar 1 argument geeft |:-
    Je moet maar blij zijn dat je uberhaubt mag kicken! :eek:

Verder wou ik geen ruzie ofzo hoor, dus als ik je heb beledigd, sorry daarvoor :)

19. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    ja ja is wel weer goed*)
    was effe beetje pissig.

20. Thaïsje

Thaïsje Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb effe een vraagje: we mogen geen illegale xboxen en games verkopen of ruilen omdat dat schade toe brengt aan de gamesindustrie. Maar originele games ruilen mag toch ook niet(staat toch duidelijk in het boekje),en games ruilen brengt toch ook schade toe aan de gamesindustrie want mensen gaan hierdoor veeeeel minder games kopen.
    Ik vind het natuurlijk zeer goed om te ruilen, maar ik vind gewoon dat er iets niet klopt in de mods hun theorie over gemodde xboxen enzo

Deel Deze Pagina