Nog paar uur en kan posten in de bikkelthread Hee Wout, kan jij er niet achterkomen waar ze dat nog meer doen? Grote schermen Gelijk 6 versch. soorten spellen zien
Toppie spook Gooi dan de data in het nieuws ofzo, heb ik op nog geeneen websait gezien en is welkomme info d8 ik zo.
na, ik woon in didam(1800 inwoners) daar zul je geen 8 xboxen vinden bij de intertoys of blokker (en we hebben wel 7 supermarkten!!!!!!!!!!!!!!) kan er waarschijnlijk pas op spelen als hij uit is, heb al wel besteld bij intertoys
1800 inwoners en dan 7 supermarkten?? WTF?? Ligt er natuurlijk aan wat je supermarkt noemt.. Noordwijk : 25.000 inwoners, ehm Digros, Albert Heijn (waren er eerst 2), Vomar, Super de Boer, Top 10 (of hoe heet dat nu?) dan ngo wat kleinere winkels die ook van alles kopen maar over het algemeen duurder zijn...
We hebben een aparte thread voor HOT SEXY BABES hoor woutie! Frank, ben jij lid van het DIDAM TERROR CORPS? (ik wel)
ehm: nettorama appie hein coop aldi basismarkt c1000 o, dat zijn er maar 6 maar super de boer komt waarschijnlijk nog
What the f*ck??? Beetje f*cken met c1000 he? Ik werk daar ja! Maar goed als ik eerlijk moet zijn vind ik ook dat c1000 zuigt. Nu moet ik straks petje op ofzo :r. Zie je me al bijvullen met een petje op in de winkel en dan moet ik ook nog een naamplaatje dragen. ]:- Bah.
Te gek hè, die Xbox presentaties. Liefhebbers moeten ff de Vobis-stores en de Free record shop in de gaten houden. Daar gaat nl. een tour langs van de Xbox.