1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX beter als ps2? Vertel me de voordelen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pascal, 11 mrt 2004.

  1. thepunkproject

    thepunkproject teh rookie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Inclusief FF, das niet veel vind ik.
     
  2. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, dan is dat niet veel. Maar toch. Kan je 270 euro betalen voor een ps2 en FFXI.

    Een xbox heb je al voor 200 Euro + 2 spellen.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]

    soms is een plaatje meer dan 1000 woorden waard ;)
     
  4. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp hem niet.

    Uitleg please. :)
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    dat de ps2 steeds meer de xbox begint na te apen ;) (alhoewel die hdd bay al in de ps2 zat voordat de xbox uitwas..)
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Omdat het mijn thread is.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lacht er is niets van jou bij hoor iedereen mag een mening hebben ... en er zijn vast nog meer mensen die een discussie willen over een ps2 versus xbox

    back on-topic

    Mijn voorkeur ging uit naar de Xbox ... de rede Xbox Live nothing more nothing less.... Ik denk dat mijn volgende console weer een xbox word ... omdat ik vertrouwen heb in Microsoft
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oké maar ik heb hem geopend dus ik zou hem ook dicht mogen gooien, niet?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope, want zo werkt een community niet ... sterker nog dan word een community onoverzichtelijk ;) ... het gaat er juist om kennis te delen...

    on-topic

    Waarom raad jij nu de mensen aan om een Xbox te kopen?
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oké het is al goed. Wat jij wilt.

    Ontopic: De games van de xbox die uitkomen in de toekomst vind ik persoonlijk beter als die op de ps2. Kwalitatief zijn de gams die in de toekomst dus ook beter. Dat vind ik ook een nadeel op de ps2, dat er zoveel troep op uit komt.
     
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox en ps2 en ik moet zeggen, xbox is zeker niet slecht, maar ik vind dat hij het net iets teveel moet hebben van z'n pc ports. Maar in de toekomst verschijnen er wel mooie games voor...

    Ps2 heb ik langer en blijft voor mij ook de nr.1 (Geen feit mensen, mijn mening;)) omdat er zo'n goede platformers op verschijnen. en ps2 heeft in elk genre wel een topper(of er staat er wel één aan te komen).
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom is deze thread na vier pagina's nog niet gesloten, een vergelijking tussen twee games mag niet, maar tussen twee consoles weer wel.

    Het gaat om persoonlijke mening, het bekende verhaaltje. Bovendien is dit niet de handigste plaats om zo een vraag te stellen.
     
  13. thepunkproject

    thepunkproject teh rookie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag een vergelijking tussen twee games/consoles niet? Goh, dat bevordert de discussie wel zeg :| Oké als de twee games nou helemaal niks met elkaar te maken hebben, dan is het appels met peren vergelijken, maar 2 consoles met elkaar afwegen, is dat ook verboden hier? Ach ja.
     
  14. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    omdat er naar mijn mening te veel kinderachtige games op komen, de controler is niet fijn en waar slaat de vorm van dat ding op?

    ik vond de supernintendo lijp want je had toen nog niks anders en de n64 ook maar ik vind de gamecube echt helemaal niks.
    maargoed, das mijn mening
     
  15. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind ook dat de NGC veel te veel kiddie games heeft. Volgens mij richt Nintendo op de wat jongere doelgroep.
     
  16. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien dat ik daarom de nintendo 64 zo geweldig vond.
     
  17. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Technisch gezien liep Nintendo toen al achter. Games voor de n64 werden op een cadridge gepropt. Dat zorgde soms voor mindere gameplay. Ook het geluid was soms t.o.v de Playstation games wat minder.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  18. Bond&James

    Bond&James The Halo Master

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenijk moet je zelf kiezen maar........ de Xbox heeft natuurlijk wel beter beeld en hij laad sneller. Een vriend van mij heeft een PS2. Zat op de Xbox vice city te spelen toen ging hij dat op de PS2 spelen.Je wilt niet weten hoe lang dat laden en dat beeld de lantaaren palen zijn PLAT!!!
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja maar ik dacht dat de games op zo'n cardridge wel groter konden zijn. Een stuk groter zelfs.
     
  20. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, op een cd kan je veel meer kwijt dan op een cardridge.
     

Deel Deze Pagina