Heb zo net bij dimensionplus het officiele xbox blad gekocht. (uk import) bij het blad zit een demo cd met de volgende speelbare demo's: -Project Gotham Racing -Fuzion Frenzy -Mad Dash Racing -NHL Hitz 20-02 en met movies enzo: -Dead or Alive3 -Amped -Cel Damage -Dark Summit -Dave Mirra -Madden NFL 2002 -Nascar Heat 2002 -New Legends -Shrek -The Thing -interview met "Seamus Blackley" (een gozer die heelf geholpen met het maken van de xbox) -interview met "Horace Luke" en "Jeff Henshaw" (deze gozers zijn verandwoordelijk voor het uiterlijk van de xbox ofzoiets) Er zit ook een grot poster bij dat blad met aan de ene kant Transworld surf (:r) en aan de ander kant JSF () Verder is het wel een goed blad met meer dan 50 pagina's aan reviews (o.a. Halo, doa3, oddworld, Amped, enz) En nog een boel previews en news enz. Alleen jammer dat ik nog geen xbox heb want nu kan ik de demo nog niet bekijken
Schrik niet!!!!!!!!!!!! Kijk uit hier komt die 14 EURO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar het ligt aan de winkel waar je hem koopt. Ga dat blad denk ik ook niet elke maand kopen (wordt me een beetje duur) maar voor 1 keer is het wel leuk. Of de nederlands versie van dat blad moet kopen, dan koop ik hem wel elke week (of ik wordt lid)
TERING 14 € ?? das 30 piek man maja je heb wel een mooie demo disk en een leuk blad k wacht nog wel ff op de nederlandse
ik heb de US bladen gekocth laten importeren de 2 laatste was ook veel centjes bij elkaar, bijna 30 piek per blad. grrrrrrrrr met demo's yay!!!!