1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Cafe / Lan

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lars, 3 sep 2004.

  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje:
    Stel er zou ergens in jullie buurt een Gamewinkel, waar ook de mogelijkheid is om te Lannen tegen een betaling...

    -Wat zullen jullie bereid zijn te betalen per uur per game (uiteraard de allernieuwste games)

    -wat vinden jullie van dit idee, en hoe moet het er uit te komen zien

    -nog tips

    kortom wat is jullie mening??
     
  2. The Reaper

    The Reaper Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich zal het wel cool zijn want persoonlijk vind ik LAN battlen b.v. met halo veel leuker want je ziet ook de reacties van mensen voor je of naast je en er is meer contact met je tegenstander of het overleggen met je Team genoten is ook veel leuker als je naast elkaar zit. :)

    Maar het zou niet veel geld moeten kosten want je moet wel (studenten) mensen met weinig geld kunnen attracten naar je winkel. En een grote ruimte zodat er meerdere LAN netwerken mogelijk zijn zodat er geen lange wacht rij hoeft te onstaan.

    Verder zou ik er ook zeker een bar neerzetten en lange openings tijden b.v. ma t/m vrij van 10 uur tot een uur of 12 en dan in weekends van 10 uur tot 3 uur in de ochtend of all nighter dat is ook wel cool :-D.

    Relaxte banken zou ik erin zetten, geen breedbeeld want persoonlijk vind ik breed beeld echt niks en voor de rest gewoon vette sound systeem of headphone zodat je andere niet stoort.

    Tot hier kom ik ongeveer als ik meer ideeen voor je heb dan hoor je het wel :)

    p.s. Als je iemand zoekt om in je winkel te werken of het op te richten wil ik je wel helpen want ik vind het echt een supercoole idee _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  3. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk concept, alleen erg prijzig om dat op te zetten. Ik had wel meerdere keren van dat soort ideeen.
     
  4. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij idd ook erg cool... persoonlijk zou ik er wel € 3.50 per uur per persoon voor over hebben....

    Maar weet niet of dat voor iedereen geld
     
  5. The Reaper

    The Reaper Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou eerder 2,50 doen want je verkoopt ook drank en chips etc en die zou ik ook niet al te duur maken want hoe gedkoper je bent hoe meer gamers er op af komen dus dan draaid je zaak goed en zeker als je de eenige in de buurt bent of in de regio
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Soms plannen om zo'n LAN cafe op te zetten. Lars?
     
  7. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel wachten tot XB-2 gelanceerd wordt anders zit je in no-time met achterhaald spul. Zou in ieder geval proberen wat oudere gamers te lokken dmv nachtelijke toernooien enz. Deze hebben wat meer te spenderen.
    Inderdaad een bar en een lounch-room. Zie het helemaal zitten.. :cool:
     
  8. The Reaper

    The Reaper Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mua je kan wel XB1 gewoon kopen want veel mensen zullen we vaak halo of halo 2 blijven spelen tegen elkaar maar als XB2 uitkomt zou ik idd de helf XB1 laten en XB2 neer zetten
     
  9. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet juist geld uit de consumpties slaan, dat is het hele punt. Laat ze gewoon een 'klein prijsje" betalen voor de lan zelf. Maak het eten en drinken wat duurder dan normaal, en zorg dat het verboden is om eigen eten/drinken mee te nemen.
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het ook een idee om een prijslijst te maken waarbij je minder hoeft te betalen per uur, wanneer je langer speelt. Dus dan kan je met 3 euro per uur beginnen en als je 8 uur blijft of sow dan kost het nog maar 12 euor of sow!
     
  11. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0

    Als ik me niet vergis gaat de XB-2 compatible met XB-1 spellen worden, dus dat zou de XB-1 overbodig maken.
     
  12. The Reaper

    The Reaper Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm heb vaker gelzen dat ze dat juist niet gaan doen omdat het bij de PS2 nieit zon groot success was dat je ook PS1 spellen kon spelen op de PS2 dus laten ze dat eruit en gaan ze op andere focussen zodat de XB-2 beter word. aan de ene kant is het klote want dan kunnen we geen halo 2 spelen op XB-2 :-( maar aan de andere kant word de XB-2 beter .
     
  13. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hier in Barneveld hebben NEO het is een heel gezellig lancafe met de laatste games en ook een groot plasma scherm om op te spelen en een breedbeeld ernaast + nog 16 pc`s met allerlei spellen erop (far cry , ut2004 , doom 3 , cs enz) daar zou je het op zich kunnen houden (ik kom er dagelijks) , locked down (die clan ) is er ook al een paar keer geweest

    hier is de site www.neobarneveld.nl (maar die is nog een beetje onder constructie vanwege over te gaan op flash)
     
  14. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan je XB1 games op de XB2 spelen...XB2 heeft ook nog LIVE he...dus ik ga ervan uit dat je met je XBOX 2 ook XBOX 1 spellen kan spelen I.V.M Live
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden aan het begin ook een aantal Xboxen staan waar je netwerkspellen kon spelen, maar een aantal van die Xboxen zijn daarna gestolen en niet meer vervangen. :'-(
     
  17. The Reaper

    The Reaper Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Nope heb het een keer bij NU.nl gelezen en hier nog een keer:


    AMSTERDAM - De opvolger van de Xbox, genaamd Xenon, zal de huidige spellen van de Xbox niet kunnen afspelen, zo schrijft Webwereld. Volgens Microsoft zal de Xenon zoveel nieuwe hardware krijgen, dat het niet mogelijk is om de zogenoemde 'backward compatibility' mogelijk te maken.

    Volgens een recent onderzoek was maar 10 procent van alle Playstation 2-gebruikers geinteresseerd in het spelen van PS1-spellen op hun PS2. Microsoft verwacht dat de uitslag onder de Xbox-gebruikers niet veel zal verschillen en nam daarom het besluit om 'oude' Xbox-spellen niet af te laten spelen op de Xenon. Zo kreeg het concern ook de vrijheid om ander hardware te gebruiken voor de opvolger.



    Bron: NU.nl

    Het is helaas zo :'-(
     
  18. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me cool, maar je hebt maar een klein afzetgebied, er zijn weinig mensen die meer dan 50 km gaan rijden voor een paar uur xbox, ook omdat veel mensen ook nog geen ander vervoer hebben dan een fiets! Je moet dus wel heel bekend zijn en in een goed gebied zitten om het eruit te draaien.

    greetz wooly
     
  19. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hoezo? anyone? _0/

    ik heb er niet over om dergelijke zaken op te noemen ik weet niet wat je daarmee wil bereiken Wouter...idee is dus ZELF boven een shop (die ik ken en werk) het te doen...

    tips are welcom :)
     
  20. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    In rotterdam hebben ze ook ziets: TGS - The Games Syndicate. wel een beetje duur, 4 euro per uur en ook nog is ver voor mij.
     

Deel Deze Pagina