Xbox Cafe / Lan

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lars, 3 sep 2004.

1. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van gratis????

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet ik nog steeds een treinkaatje naar rotterdam kopen.

3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    wil je daar een antwoord op...?

nix in deze wereld in gratis

4. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    and NLJohnny Cage is shot down!!!! :p
    maar idd nix is gratis...
    Want tsja... er moet van alles betaald worden... en jah je wil ook nog een beetje winst maken he...

Maar zoals ik al zij 3,50 per uur lijkt me mooi... en idd dat als je meerdere uren van te voren vast legt zou het idd met korting kunnen enzo.... klinkt goed....

en consumpties..... hmmm weet niet of dat je bron van inkomsten moet zijn.... na een uurtje game ga je niet gelijk aan en bar hangen ofzo... dan loop je wel ff langs een super markt.....

5. verboonstra

verboonstra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht laatst ook aan ongeveer zoiets. maar dan meer een soort winkel waar je de spellen kunt testen voordat je hem koopt. met een aantal xboxen die Live hebben en ze zo het spel kunnen proberen. en je kan daat natuurlijk ook een par banken neerzetten voor de mensen die willen gamen tegen betaling. kunnen de mensen die bijvoorbeeld geen Live hebben toch online. alleen om zoiets te realiseren kost een hoop geld door de verkoop van de spellen is het mischien iets makkelijker geworden. in ieder geval als je zoiets wil beginnen: succes!

Deel Deze Pagina