Ik heb Agent Under Fire gekocht als classic. Vindt hem wel goed, maar is wat snel uit te spelen. Ik heb ook nog Amped tweedehands gekocht (origineel hoesje). Ik vindt hem niet zo leuk, kon me maar een weekje boeien. Max Payne heb ik voor de PC, daar vindt ik hem wel lache.
max payne is idd alleen leuk als je hem nog niet op pc hebt, is wel duidelijk een straight port. (oh en martines, halo suckes niet hoor)
Mag ik geen eigen mening hebben? Als ik Halo slecht vindt dan mag ik hem toch slecht vinden? Sjesus.... Ik heb Max Payne op de PC uitgespeeld, maar ik vindt de Replay-waarde erg hoog, dus ik ben van plan om hem voor de Xbox te kopen.
is MaxPayne ook een tactische shooter? of is het gewoon lekker ouderwets knallen...ja natuurlijk zal ie wel een beetje strategisch zijn..maar zitten er ook stukken tussen dat je gewoon kan knallen? want dan lijkt het me wel wat...
Yep maar wel 3th person, dus verwacht geen halo. Het is wel een wereld spel. Je kunt in ieder geval flink knallen, sluipen is er niet echt bij.
dan zal ik toch 's gaan kijken of ze 'm ergens hebben...want dan lijkt het me wel wat...zal trouwens dalijk 's wat reviewtjes gaan lezen...net ff niet aan gedacht voordat ik dat vroeg... maar toch bedankt!
In dat level met die BASEBALL BAT moet je sluipen om bij de lift te komen, en je moet ervoor zorgen dat ze je niet zien. Ikzelf vindt Max Payne een goede shooter. Het heeft een mooi verhaal, lijkt net of je in een film speelt, de graphics zijn goed... kortom, het is een goed spel en het verveelt na 2 keer uitspelen nog niet.
nee hoor.. bij de mediamarkt stond ie laatst in de krant voor 15 euro en hij kost trouwens in een 'normale' winkel 59 euro's