1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox classics

Discussie in 'Algemeen' gestart door BoUtErSe HIQ, 5 aug 2003.

1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    He, als het waar is dat uc, nightfire, en medal of honor online worden zou het wel mooi zijn. Dan ga ik ze waarschijnlijk alle 3 kopen. want ik heb liever 2 classics voor 60 euro dan 1 game voor 70 euro.

2. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met classics bedoel je toch ook dat ze een pak goedkoper worden he. maar op www.xbox.com staan er games voor 19.99 dollar maar die zijn hier toch nergens zo goedkoop te vinde. of kun je die ergens bestelle als ze goedkoper zijn??

3. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Het is toch zo dat EA een bedrijf is. Bedrijven zijn er niet voor ons hoor. Bedrijven zijn er om geld te verdienen. En wij consumenten zijn er om produkten van die bedrijven te kopen. Produkten die wij willen hebben. Als mensen blij zijn met de games die ze kopen laat ze dan lekker. Zo simpel is het.

Het schijnt helemaal in te zijn om Electronic Arts de grond in te boren. Waarom? Denk je dat het hun iets kan schelen? Ze maken vaak leuke games en borduren voort op vroegere successen. Ik geef ze groot gelijk.

En mocht je nog niet achter mijn verhaaltje staan kan je het ook als volgt zien: als al die mensen die 'updates' blijven kopen, dan weegt dat toch een beetje op tegen het gemis van inkomsten door kopieren van games...........?

Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  4. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    bullshit...

amen...

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm demolition-man, jij denkt even te weten welke games ik leuk vind?? ik weet niet hoor.. maar zover ik weet ben je een random ito ragpad en weet je helemaal nix van mij ..

en lifelonggamer.. je bent precies zo'n mannetje die tevreden met het minste is, en daarmee hard wordt genaaid.. bedrijven zijn er niet voor zichzelf.. maar voor de consumenten.. hún zijn afhankelijk van de consumenten.. niet andersom.. KLAAR UIT!

6. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en lifelonggamer.. je bent precies zo'n mannetje die tevreden met het minste is, en daarmee hard wordt genaaid.. bedrijven zijn er niet voor zichzelf.. maar voor de consumenten.. hún zijn afhankelijk van de consumenten.. niet andersom.. KLAAR UIT! [/B][/QUOTE]

Mijn mening is
    dat het om een een wisselwerking gaat , zoals in de meeste marktsituaties gaat het om vraag en aanbod: het aanbod van games wordt nog altijd bepaald door de vraag, zonlang EA goed blijft scoren door elk jaar weer nieuwe versies van hun games uit te brengen gaan ze daar mee door:

Dus als de consument de games van EA blijven kopen (vraag) blijft EA nieuwe versies uitbrengen (aanbod). En daarbij hebben beide hun eigen doelstellingen: EA het genereren van Omzet en de Consument het spelen van leuke games. Daarbij kijk ik bij het kiezen van een spel niet naar wie het gemaakt heeft of uitgeeft maar naar het spel zelf, tuurlijk is het wel een indicatie van de kwaliteit van het spel, maar als er een heel leuk spel uitkomt dat is gemaakt door een bedrijf dat mij niet aanstaat dan koop ik het spel wel.

7. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    dat weet ik helemaal niet.. maar EA heeft spellen gemaakt in alle genres... en je gaat mij niet vertellen dat je The Two Towers ontzettend slecht vond... net als Medal of Honor, Battlefield (op de pc) en Nightfire....

Ik zeg niet dat het stuk voor stuk topspellen zijn (TTT had het kunnen zijn als ie niet zo kort was), maar samen met de sportgames brengt EA je toch een behoorlijk gevarieerd spelaanbod...

Als er geen spel tussen zit wat jij enigsins leuk vindt... dan neem jij idd alleen genoegen met echte topgames, waar de xbox tot nu toe echt een tekort aan heeft.. (iedere console trouwens)

8. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    en wft is een ito ragpad???

9. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    29,99:
    Dead to Rights
    Mortal Combat; Deadly Alliance
    Rocky
    Shenmue II
    Splinter Cell
    The Lord of the Rings, The Two Towers
    The Sims
    Timesplitters 2
    Unreal Championship
    Crazy Taxi
    Project Gotham Racing
    Rallisport Classic
    DOA Extreme Beachvolleybal

zijn 29,99 bij Wehkamp..classic prijs dus..(lees ik in het koopjes topic :+)

10. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Dat spelletje kan ik ook hoor. Alleen deed ik dat het laatst toen ik kleuter was.

Zover ik weet ben jij een random ito ragpad weet ik veel en weet jij helemaal niks van mij. En het is: ZIJ zijn afhankelijk van de consumenten in plaats van HUN. KLAAR UIT, lekker puh, mijn vader werkt bij de politie en jij mag niet op mijn feessie komen.

|:-

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    je zei wel dat je het wist :eek:, the two towers vind ik sowieso bagger.. 1. vanwege de gameplay..
    en 2. ik ben vanwege principe's tegen de films en alles wat daaruit volgt..
    voor de rest mag ik de games sowieso niet.. en ik ben idd een beetje kieskeurig, ik wil alleen topgames, en zelfs dan moeten ze mij nog bevallen, de helft ervan vind ik ook niet aangenaam om te spelen.. maar dat is puur een genre kwestie..

@lifelonggamer
    1. je weet geen reet van mij.. dat als eerste..
    2. je hebt duidelijk de discussie verloren, want je gaat ontiegelijk oftopic..
    3. ik poep op je pappa :{

12. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga offtopic? En wat voor discussie, ik wou alleen aantonen dat je kinderachtig bezig ben met je Caps en gebruik van woordkeuze. Doe rustig aan man, neem een chillpil.

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8

omfg..
    1. bij je laatste post ging je offtopic, het ging niet meer over de discussie, waarin EA onder vuur lag, en werd verdedigd door demolition, en ook in 1 post van jou..

2. discussieren is niet kinderachtig :{

3. je blijft maar offtopic gaan.. stop gewoon met posten in deze thread, en flikker op met je gierige pmetjes..

14. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Stoer om te zeggen dat ik moet stoppen met die pmetjes. Heel stoer. Discussie is niet kinderachtig. Als het goed en normaal gespeelt word.

Jij ging al offtopic door te beweren dat je wist wat ik was, namelijk; '...je bent precies zo'n mannetje die tevreden met het minste is, en daarmee hard wordt genaaid...'

Maar ik heb hier geen trek meer in. In deze thread zal je me niet meer zien. Klaar uit. (kijk, hoofdletters zijn niet nodig.)

15. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    jongens chill beide ff af, of regel dit ff via pm...

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    de dingen zijn geregeld, maar lees nu tog iets nieuws dat ik offtopic ging door persoonlijk te worden?
    dat dacht ik niet, het was btw alleen voor de mensen die zich er toe voelen aangesproken, dus niet tegen iemand persoonlijk, maar tegen die hele groep.. maar nog steeds ging het over dat besproken onderwerp.. (offtopic van de thread, ontopic van het offtopic gedeelte zeg maar.. )
    maar verder geen woord meer over de discussie, alle voor en tegen argumenten zijn gezegt..

ontopic over de classics again..

17. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  18. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wanneer er LiVE Games platinum gaan worden,

zal nog wel even duren, maar dat zou wel gaaf zijn :)

19. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Mechassault is al 30 euro bij de FRS en dixons.... en die heeft live... tis wel geen classic... maar wel de prijs..

20. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Zoal sommige misschien gemerkt hebben probeer ik de classic verzameling compleet te krijgen, want volgens mij zijn de eerste golf classics nog niet eens overal verkrijgbaar. kan iemand mij daar meer over vertellen alstublieft??

Deel Deze Pagina