1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBox Classics

Discussie in 'Algemeen' gestart door FFWD, 24 aug 2004.

  1. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    ga hit and run wel kopen denk ik :), ik hoop fable te krijgen voor sinterklaas :) en dan koop ik halo2 en the simpsons zelf wel :p
     
  2. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten echt wel bugs in kotor! Ik heb het spel uit kunnen spelen zonder last te hebben van bugs, maar mijn zusje heeft op haar saving een hoop rare bugs: op een gegeven moment zijn er 2 jumany's ofzo (lang geleden dat ik gespeeld heb, tis die 2e vrouwelijke jedi). Ze heeft mij op dat moment geroepen en ik heb er een extra savegame van gemaakt. Als iemand mij kan vertellen hoe ik mijn xbox op de pc aansluit (ik heb een video-in op mij videokaart). Dan kan ik een filmpje of in ieder geval een screenshot maken van die enorme bug...

    De 2e bug die ze heeft, is als ze van een planeet vertrekt, dan vliegt ze door het zwarte gat (normaal filmpje)MAAR DAN:


    blijft het beeld zwart. Ik heb lang gedacht dat het een vastloper was....

    maar dat is niet waar. Als ik namalijk op [start] druk, kom ik in het gewone menu terecht. Als ik dan naar "map" ga, dan krijg ik een map te zien die als naam heeft: " Untitled"

    Als ik via afsluit, krijg ik weer het zwarte scherm.
    druk ik echter (bij de map "Untitled" op [x](=return to the ebon hawk)) dan gaat hij laden en kom ik voor de ebon hawk weer terecht. Het beeld blijft afwezig. Als ik recht loop, de ebon hawk in, dan krijg ik weer beeld. Zodra ik echter uit de EH ga, met party selection, 2 members gekozen, dan zie ik weer niets meer, dit ligt niet aan de brightness, want die heb ik via het menu alle kanten opgezet (ik kan het menu wel gewoon openen als het beeld zwart is, en het menu zie ik dan gewoon goed.)

    Iemand al eens gehoord van deze enorme bugs? of weet iemand hoe ik mijn xbox op de video-in aansluit? Dan kan ik filmpjes van deze bugs laten zien.

    o ja, het character van mijn zusje is extreem evil, elke mogelijkheid heeft ze zo dark mogelijk gedaan. Ook volgen de 2 partymembers dat dark-personage als ze ergens heen loopt.Maar Het dark-personage volgt de 2 anderen niet als ze ergens heen loopt. Ik denk dat dit laatste bij he spel hoort, maar dat weet ik niet zeker..
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik me de Sims erop uit wel ga kopen
    JB EON ook maar iets later:)
     
  4. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    SW: KOTOR is bij gcshop trouwends 25 euro ik zag het net nog.
     
  5. Noodles

    Noodles Guest


    Gaat top spin dan al als classic? dat lijkt me wel heel snel :{
     
  6. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    als het er staat; dan klopt het ook wel :)
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    en topspin is ook al wat ouder.ik vind alleen dat james bond EoN snel classic wordt.het spel zal wel niet goed verkopen

    en btw de meeste spellen die nu classic worden liggen al voor dat bedrag in de winkel(in ieder geval bij intertoys)
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    KOTOR ligt op het moment nergens in de winkel. he hier in alkmaar alle winkels afgelopen (mediamarkt, frs, intertoys, bartsmit, e-plaza, dixons, musicstore) en ze hadden m allemaal niet meer.
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb deze data's van een distributeur. (bijna) Alle winkels halen de spellen bij deze distributeur vandaan. Ik krijg elke maand een database met alle nieuwe releases en actuele prijzen. Ik ben van plan om deze thread elke maand te updaten.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  10. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die drie extra maps de maps die je normaal moest downloaden? Ik wist namelijk niet dat Splinter Cell Classic wat extra's bood.
     
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nfs: underground gisteren voor classics prijs in het normale doosje gehaald, daar moet je snel bij zijn anders vind je alleen maar van die classics doosjes. Ik ga denk ik cs halen, lijkt me wel tof. Pgr2 gaat denk classic omdat forza er over twee maanden al aankomt.
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    komt Forza al over 2 maanden??!! op xbox.nl staat Releasedatum
    Winter 2005 :confused:
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    forza komt zeker niet in 2 maanden uit
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    met winter 2005 kan je ook januari 2005 bedoelen hè en dat duurt niet zo heel lang (ook wel lang natuurlijk, maar niet zo lang als december 2005) en 2 maanden haalt ie nooit hoor, zal ergens 2005 worden (Q2/Q3 gok ik)
     
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Forza komt nog op 26 november 2004
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Staat nie tussen de releases op xbw hier. Wel staat Need for Speed: Underground 2 voor november.
     
  17. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Staat wel op mijn lijst ;)
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    ja... en op mijn lijst staat dat morge Halo 2 en Fable uitkomen 8)
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    forza komt dit jaar uit volgens teamxbox en insidegamer.nl
     
  20. hercule

    hercule Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi jongens,op mijn verlang lijstje staat:halo2 het ziet er een leuk spel uit.
     

Deel Deze Pagina