1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox controller is relaxt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dioga, 25 dec 2002.

1. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing Duck Roeleert! ;)

2. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Thanx voor de voorbeelden Darkwing Duck.
    Greetz,
    Rick=]

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kijk, dat wou ik nou ff horen. You're learning it! :D

4. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat de Box controller mij echt fantastisch ligt. Mischien omdat hij zoveel op de DC controller lijkt en ik daar al veel mee gespeeld heb. (Net als die 2 mem card sloten, staat op de hoofdsite dat dat iets orgineels. Maare die zitten ook op de Dreamcast Controler hoor. Want dat is echt niet origineel aan de xbox controller.)

Wel een verschil is dat de rumble functie is ingebouwd en de extra knoppen. Een nadeel vind ik persoonlijk dat er geen gaatje boven in zit of glaasje zoals in de DC. Ik vond de VMU wel een gaaf idee, werd in sommige games ook heel origineel gebruikt. RE COde Veronica kan je je hartslag erop zien. in Skies of arcadia Gebruikt cupil hem om je naar de CHams te lijden. Ook zijn er mini games op die ook wel aardig zijn om te spelen.

Maar je kan niet alles hebben. Toch vind ik de kabel oplossing iets minder, met de dreamcast kon je kiezen of onder de joypad of aan he clipje vastklikken naar voren. Dit had nog een voordeel dat als je aan de joypad trok dit als een safety release werkte. Maar goed op de xbox zit ook een soortgelijk systeem. Dus is ook maar een miniem puntje.

Verder een van de beste controllers ooit. Houden zo en niet naar die bashers luisteren die hem te groot noemen (Is gewoon onzin want men achterneefje van 7 kan er perfect mee omgaan en alle knoppen bereiken.)

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hier ook een duidelijke mening over. Ik heb nu gespeeld met SEGA controllers, Nintendo 8-bit controllers, N64 controllers, PS controllers, NGC controllers en natuurlijk Xbox controllers.

De SEGA controller, tja, daar waren ze toen nog nie zo mee bezig, maakte in die tijd weinig uit of ie lekker in de hand lag of nie, t was gewoon zo'n plat ding.... Zelfde geldt voor Nintendo 8-bit.

De N64 kwam al wat dichter in de buurt, het systeem is inmiddels verouderd maar die controller was een hele grote stap in de goede richting. In tegenstelling tot de PS1 controller, kon er maar nie aan wennen, je moest het ding heel lomp vasthouden, en er is ook praktisch niks gewijzigd aan de PS2 controller. Ik wil hier overigens nie mee zeggen dat ik anti PS ben hoor... ;)

De NGC controller, het was even wennen, maar op zich ligt die controller lekker in de hand, heb er geen moeite mee.

De grote Xbox controller, toen de Controller S er nog nie was, wist je nie beter en speelde je er gewoon mee. Op zich was het niet zo'n ramp. Maar toen ik de controller S later ben wezen kopen wilde ik niet anders meer. Die controller ligt zo lekker in de hand, knoppen zijn goed bereikbaar... Als je daarna nog eens speelt met de grote controller, merk je wel degelijk dat controller S net iets fijner is. Ik moet er wel bijzeggen dat ik geen reuze klauwen heb, misschien ligt t daaraan... :9

Dus mijn top 5 van controllers:

1. Controller S Xbox

2. Controller NGC

3. Controller N64

4. Controller groot Xbox

5. Controller PS/PS2
    Zo, mijn mening over controllers met bijbehorende argumentatie... :)

[edit]Vanwege teveel vrije tijd en verveling heb ik er wat pics bijgezocht :)[/edit]

Laatst bewerkt: 30 dec 2002
  6. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je dan helemaal niets maar dan ook niets geleerd van mijn mooie beschrijving?
    Helemaal nix aan gehad??? :|
    Greetz,
    Rick=]

Laatst bewerkt: 30 dec 2002
  7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik heb er namelijk nog geen last van gehad en de controller ligt heerlijk in de hand. Over welke schietgame heb je het eigenlijk?

8. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    HET SCHIETSPEL IN HET ALGEMEEN, DAT JE MIS KNALT.
    Greetz,
    Rick

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3

Laat ik het zo stellen, welke game was je bij je vriend aan het spelen, dat je daar dus last van had? En met CAPS letters bereik je nix meer dan kleine letters hoor... ;)

10. Hotshot

Hotshot Guest

Als je een sportsgame speelt, druk je bijvoorbeeld steeds op passen terwijl je wilt schieten....bij de normale controller....
    Ik speelde een potje NBA tegen mn neef..hij met de normale controller en ik met de 's'......Lakers 44 Sonics 121............daarna speelde ik met de normale controller en hij met de 's'........
    Sonics 98 Magic 77.........ik heb dus wel beide keren gewonnen maar kijk naar het verschil..

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Misschien dat je 't spel of de controller nog nie door hebt ofzow, maar ik heb zelf bij verschillende spelle er nog nooooit last van gehad dat ik op een verkeerd knope drukte, behalve dan als ik een spel nie kende dat ik ff aan 't uitvinde was hoe de knoppe werkte, maar dit heeft dus nix met de controller te make.

Deel Deze Pagina