dus ook pas laat op de dag ontvangen ? lekker, ik wou hem juist extra vroeg halen (toch vrij die dag ) moet ik weer wachten tot de middag zeker
nou ik ben pas om half 5 uit dus ik heb geen probleem. Ga na school gewoon ff na huit(tas droppen en zo) en dan door na dimension plus
zijn de winkels verplicht om de boxen pas op 14 maart te verkopen??? Met de gba verkochten veel zaken de gba al voor de officiele release date
Er is een local store ergens in A'dam die ze eerder vrij gaat geven dan 14 Maart ik geef hun addres liever niet vrij in het openbaar.
bij de winkel waar ik hem heb besteld word ik gebeld als ze hem binnen hebben en dan kan ik hem gelijk op halen. De verkoper zei nog dat dat ook eerder dan 14 maart kon zijn.
Bij Foregames (Tilburg) hebben ze mij verteld, toen ik mijn xbox pre-orderde), dat als ze hem voor de 14e binnenkregen ik een telefoontje zou krijgen en ik hem dan eerder op kon komen halen
als je bij bartsmit.nl een Xbox hebt gereserveerd krijg je hem dan op 14 maart thuisbezorgd, of worden ze dan pas verstuurd zodat je het pas vrijdag, zaterdag krijgt?
Ik heb hem bij de Dixons gereserveerd, daar zou ik ook een telefoontje krijgen als ze hem binnen hadden. Btw: de verkoper zei dat ze ook nog een hele Xbox vitrine zouden krijgen.