tsjah, dat kan he,ieder zijn mening, mij lijkt ie wel fijn, ik moet em eigenlijk eens uitproberen maar ik ken niemand die em heeft...en het doet er niet toe of ie lelijk is, ik vind de controllers in het algemeen niet mooi, maar qua gameplay zijn ze erg sterk..
Kijk hier eens, staat een volledige review van de air-flo controller. Daar moet je vast wijzer van worden.
Volgens mij krijg je alleen maar koude handen van het spelen met zo`n controller. Bovendien is het tog niet erg als je handen een beetje zweten tijdens het spelen. Ik neem aan namelijk dat je niet zo erg zweet dat de controller uit je hand glipt ofzo. Op die site krijgt hij ook een behorlijk magere waardering dus als ik jou was zou ik het gewoon bij de 'regular' controller houden, maar goed das mijn mening
tof, gister toen ik naar de bioscoop ging, stonden er een stuk of 4 xboxen opgesteld waarop je demo's kon spelen, heb effe SC geprobeerd, maar helaas hadden ze de gewone controllers eran gekoppeld, wil de air flo graag ergens uitproberen.. (wel een ruig idee toch?.. gamen tijdens de pauze?)