Please do! Dan heb je mijn dag echt een heel stuk opgefleurt. Aangezien er een kut-karaoke band ongeveer naast onze deur staat die elke 5 minuten dat liedje van Jamai speelt en nu MACARENA, GVD!!!!!! Je zou me dus best opfleuren edit: nu ga ik echt kotsen, nu doen ze dat liedje van kabouter plop. kijk, ik vind het niet erg dat mensen plezier hebben, maar draai dan goede muziek. EN NIET ELK KWARTIER MET DEZELFDE LIEDJES BEGINNEN DE HELE DAG DOOR!!!!
ik heb kelly slater en ook een scanner dus ik zal vanavond wel even proberen het geheel in te scannen en ergens te hosten ofzo.
Heel erg graag PPM! En ovide, die heb ik al geprobeerd, maar daar vond ik ze niet, of in iedergeval niet de goede... toch bedankt!
ik heb m ingescand. Ik heb maar twee versies gemaakt: 1. Als *.gif; deze is ruim 2 mb (wat mindere kwaliteit)link 2. Als *.jpg; deze is ruim 4 mb (betere kwaliteit) link ik betwijfel of je het verschil kan zien tussen de twee, maar misschien omdat je het moet printen best wel belangrijk is een wat betere kwaliteit plaatje te hebben.
zeker weten! fotokwaliteit, nu kan mijn naar koffie-ruikende hoesje weer tevreden zijn met zijn nieuwe jasje
He Sorry dat ik het nog steeds niet heb, we hebben net een nieuwe computer en de scanner werkt op een of andere manier nog niet goed, maar ben nu ff nieuwe drivers aan get downe, zodra het me gelukt is krijg je ze I promise nogmaals sorry voor het lange duren.
Muahaha, *heeft respect voor superzaadje* als mn scanner het doet scan ik ook wel voor jou hoor /edit: YES mn scanner doet het weer, ik heb het gescanned, maar hoe moet ik het aan je geven??? moet ik het proberen te uploaden via lycos ofzo Ik heb wel lycos account maar nog nooit gebruikt, zeg aub ff hoe je het wil hebben The messenyah reageer ff bitte
Haha! Doe maar rustig aan hoor, het is niet zo dat als het je niet lukt ik boos word ofzo. Ik bedoel, er zijn heleboel mensen die dit topic gelezen hebben en die de cover + een scanner hebben, die niet de moeite doen die jij doet. Voor die reply vind ik je zelfs al cool. Maargoed, jij doet het natuurlijk alleen omdat je graag in mijn sig wilt, ik heb je wel door!
Whehe ja man daar doe ik het voor , wie wil er nou niet in jou sig Neeh maar ff serieus, ik vind gewoon dat je als forumbezoekers best eens wat voor elkaar mag doen, het is namelijk een kleine moeite en je doet een ander er een groot plezier mee Zo behoud een forum zijn kwaliteit!