Wanhoop niet dude, ik heb zelf ook de TH-A35 (prima setje voor het geld) en ook ik heb geen DD of DTS tijdens games. Het ligt dus niet aan jou spullen. Ik ben net bij m'n buurman wezen testen, die heeft een Pioneer versterker en daar werkte DD prima. Het probleem doet zich dus alleen voor bij laatste JVC versterkers. Mijn pa heeft een wat oudere JVC versterker maar ik moet nog ff testen of die wel werkt. Ik heb het probleem aan JVC voorgelegd en ben ook nog van plan om MS een mailtje te sturen. Ik laat het weten mocht er een oplossing zijn.
Ik heb vorige week na contact gehad te hebben met M$ , mijn Xbox naar hun moeten opsturen samen met adv.scart , optische kabel en game. Gisteren heb ik mijn Xbox terug gekregen na openen van de doos bleek er een nieuwe Xbox + adv.scart in te zitten. Heb meteen de Xbox aangesloten op de JVC en er is nog steeds geen geluid. Het is toch idioot dat er wel een DD5.1 en DTS geluid is tijdens het kijken naar een film op de Xbox , maar niet tijdens het gamen. Ook het DTS van mijn PS2 is perfect. Bij mijn JVC heb ik ook véél last van ruis , ik moet het volume minimaal op 55 zetten. Het probleem van het ruis heb ik al bij JVC voorgelegt maar nog steeds geen reactie gekregen. Daarom heb ik gisteren een nieuwe digitale reciever gekocht van Yamaha de RX-V450RDS Ik gebruik nu nog wel eventjes de luidsprekers van de JVC daar komt tenminste wel een goed geluid uit.
Heb eindelijk na 2 weken een antwoord op mijn vraag van JVC gekregen. Ik moest de hem maar naar een servicepunt brengen. Dat is inmiddels niet meer nodig heb je JVC gedumpt bij mijn ouders. Ze houden toch niet van al die speakers in de kamer en luisteren liever gewoon via de tv-speakers.
Hey ligt het misschien niet aan een kabel die het signaal verstoort. Wellicht een coaxkabel. Of msschien ligt er een breuk in die MS advance kabel.
Het probleem wordt veroorzaakt door de JVC TH-A35. Het blijkt een bekend probleem te zijn bij JVC. Toen ik de JVC Vrijdag weg gebracht naar het servicepunt bleek er nog een setje te staan met de zelfde klachten Ik heb de JVC aan mijn ouders gegeven , ik heb geen vertrouwen meer in dat merk.
ik heb ook een jvc th-a35 maar bij doet ie het wel gewoon tijdens het spelen. (heb alleen nog maar PGR2 geprobeerd) het Dolby digital symbooltje brand bij mij niet tijdens een spel maar wel tijdens een film. maar ik heb wel geluid.
Bij mijn TH-A35 brande het Dolby Digital symbool ook , maar dan begonnen de symbolen van de speakers te knipperen. Terwijl tijdens het kijken naar een DVD op de Xbox het geluid van zowel DD5.1 als DTS perfect was. Ik maak me er niet meer druk om , ik heb nu een Yamaha.
Ik heb de TH-A25 en die geeft al het geluid vertraagt door, is dit normaal of ligt het aan die JVC set. Alvast bedankt.
ik heb dit ook wel eens gehad de oplossing was bij mij: even een x op surround drukken op de versterker en dan gaat ie over naar stereo en dan moet ik nog een x drukken en dan heb ik weer dd 5.1