Welke console de beste is ligt helemaal aan je persoonlijke voorkeur. De rede waarom ik een Xbox heb gekocht is omdat ik vind dat de Xbox de meeste potentie heeft van de drie consoles. Ik merk de laatste tijd wel een flinke ommezwaai wat betreft de bekendheid van de Xbox. Als ik om me heen kijk (collega’s en vrienden) dan merk ik dat ze steeds bewuster voor de Xbox kiezen, waar ze voorheen blindelings voor een Playstation zouden zijn gegaan. Ook merk ik dat sommige Playstation bezitters achteraf het gevoel hebben dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt, simpelweg omdat ze niet wisten wat de Xbox precies inhield (dit is geen bashen, puur eigen ervaring). Ik denk dat Microsoft erg tevreden kan zijn over hun console. Het is ze gelukt om een serieuze speler te worden in de console markt, tevens is het ze gelukt om groeiend aantal third party ontwikkelaars aan zich te binden en een echte meerwaarde te bieden ten opzichte van de concurrentie (Live, HD en graphics). Ik ben er van overtuigd dat Microsoft de toekomst van de Xbox rooskleurig kan inzien. Zal de Xbox 2 marktleider worden? Ik denk van niet, maar ik geloof wel dat ze ondertussen een trouwe user group hebben opgebouwd waarvan uit ze kunnen verder bouwen. Tegen alle verwachtingen in is de Xbox is here to stay
Daar heb je gelijk in, maar hebben de PS2 en de GC dat wel dan. Natuurlijk heeft de PS2 PES 3 maar kan (volgens mij) niet online. Maar ik ben het ook wel met je eens, het aanbod aan footygames moet omhoog, het moet niet alleen maar blijven bij Fifa en PES en die lauwe footy games als David Beckham Soccer ofzo, er moet een echte concurrent voor PES komen! .
De Beste Console is er niet vind ik. Je moet naar de games kijken die op een console te verkrijgen zijn. Het mooiste zou het toch zijn als alle games multiplatform waren. Lekker zelda op de xbox, Halo op de Ps2 en Final fantasy op de Gamecube... Dat zou natuurlijk helemaal cool zijn maar uiteraad zal dit nooit gebeuren omdat er dan alleen maar meer naar mogelijkheden en graphics gekeken word. De xbox zou het dus winnen op dit moment. Maar helaas id dit niet zo en speel je op de ps2 Final Fantasy, Op de Cube Mario, Zelda En kameraden. En op de Xbox speel je halo enzovoort. Daarom bestaat er voor mij geen beste console, alleen de xbox en gamecube hebben wel mijn vorkeur. Ik ben namelijk van mening dat de ps2 Heel erg Weinig goede games heeft. Dat is niet zo want dat ligt aan mijn smaak. Ik houd niet zo van Final Fantasy Jak and Daxter enzovoort. Geef mij maar een keiharde shooter als halo, unreal of een prachtige fantasy game als panzer dragoon orta. Dus Vragen xbox de beste? Is natuurlijk vrij stom en kun je zelf beredeneren dat dat helemaal op smaak gebaseerd is. Ook vind ik het (No offence) aardig dom staan om zo een topic te openen omdat je gewoon ten eerste de zoekfunctie kunt gebruiken en ten 2e weet, als je even nadenkt, wat voor antwoorden er gaan komen op een xbox forum. Ookal is het fanboy gehalte hier laag, de meeste mensen hier hebben de voor keur voor een xbox, Anders zaten ze wel ergens op Cubezone of Gameqube of whatever... Dan nog even dit: Ik vind de xbox kwa online mogelijkheden, Pc daagelaten, Veruit de beste. De xbox heeft vrij veel online titels en dat terwijl de service nog maar een maand of 8 loopt. De ps2 schijnt allemaal veel last te hebben van lag enzo. Ook heb je hier volgens mij geen updates en content. Ook een mooie optie van Live!. De gamecube ligt verreweg achter en aan het begin baalde ik daarvan als een stekker. Nu begin ik te beseffen dat de gamecube dit niet nodig heeft. Voor sommige games zou het leuk zijn maar te eerste is het publiek al aan de jonge kant. Ten 2e, Wat moet je met een online zelda? Dan is het geen Zelda meer... Super smash bros of iets zou leuk zijn maar geen absolute must, Smash bros is leuk om met zijn 4en achteroverhangend op de bank te spelen. Ga je dit echter online doen is de pret er denk ik gauw vanaf. Al met al: Ik vind dat er geen beste console is, ik heb alleen de voorkeur voor de Xbox en Cube! De Xbox Live! service is ook verreweg de beste, Ps2 online valt erbij in het niets!
microsoft zegt van plan te zijn (of misschien al te werken aan ) een xbox-exclusive voetbalgame. En die zou dan ook Xbox Live volop gaan ondersteunen. Verder is daar helaas nog niks van bekend :{ (Bron: OXM 23 )
Er moet nog eens een goeie flight simulator komen op de xbox, die mis ik tot nu toe nog erg, iets wat zich bv in de tweede WO afspeeld
ja dat is zo, maar eigenlijk zijn er wel zat leuke spellen verkrijgbaar op Xbox maar meer is altijd leuker!! klagen over goede games met je mates kan je niet doen...:{, Halo, mm3, pgr 2 enzo kan je allemaal met system linken leuk spele en met halo met ze 4en op 1 xbox is natuurlijk nog steeds TOP!!!
Ik zou het leuk vinden als microsoft een draadloze muis uitbrengt voor de Xbox. En natuurlijk een muismat waar ook nog wat buttons op zitten (D-pad ABXY). De muismat moet ook (een) verstelbare po(o)t(en) hebben, dan past hij bij iedere gamestoel. En dan een paar leuke RTS games maken met LIVE natuurlijk.
waaaaaaaaaaaarom heb je nou weer een muisje voor nodig??? Dan word het een beetje als de PC en dat moet juist een beetje NIET want dan kan je net zo goed het spel op de PC spelen....:{ :{ :{ Zelf vind ik ook een PC goed maar ze moeten niet proberen een beetje gaan kopieren!!:{ :{ :{
precies, als je strategie spellen wil spelen met muis dan ga je toch Age of Mythology en Empire Earth op de computer spele:{ :{ :{
Waarom heb je daar een muis voor nodig? Misschien omdat het veel beter speelt? En waarom koop je shooters voor je Xbox? Vind je een controller fijner spelen dan een muis en toetsenboard? In de toekomst zullen consoles steeds meer op PC gaan lijken. Dingen die ze over nemen van de PC zijn juist goed. Neem nou de harde schijf of koop je liever memcards? Kopieren is juist goed zo lang het maar op een goede manier wordt over genomen. RTS games hehoren toch wel tot de populaire spellen, daarom snap ik ook niet waarom er nog geen muis te koop voor is. Voor de Xbox hebben we al wel een ruime keuze uit controllers, een board, stuurtjes, joysticks en zelfs een hengel. Waarom nou geen muis? De reden die ik te horen krijg is, omdat het anders te veel op PC lijkt. Ik vind dat de muis er ook voor de console moet komen, omdat ik dan beter mijn RTS games kan spelen. De muis kan misschien ook wel van pas komen bij menu's van LIVE en voor het organiseren van muziek. Met de opkomende multimedia kan het ook wel handig zijn. Met de controller is het ook wel goed te doen, maar ik denk met de muis beter te doen.
Ikzelf vind een controller beter gamen dan met muis en toewtsenbord ik heb op pc &xbox max payne gespeeld maar vind het iop de xbox wel beter gaan wat ze wel op de xbox hadden mogen zetten was een cd/dvd brander*)
Welke RTS is er al op de xbox dan (The sims en Rollercoaster Tycoon niet mee gerekend). Naar mijn mening is Red Alert op de Ps2/Ps de enige échte RTS die ooit op een console is uitgekomen, en ze zullen vast wel een reden hebben gehad om Generals bijv. niet te gaan porten
De xbox verkoopt in elk geval goed.. Link Elke Console heeft zijn eigen plus- en minpunten Alleen de PS2 is sloooom!!
Die RTS games zijn er nog niet voor de Xbox. In mijn post stond inderdaad dat ik al RTS games had en er alleen nog graag een muis erbij wil. De enige reden die ik kan bedenken is dat er nog geen muis voor was en dat het niet fijn speelt met een controller. Ik vind dat een console zoveel mogelijk verschillende soorten games moet hebben met de daarbij behorende hardware. ------------------------------------------------------------------------------------ Opmerking over DAn moet je RTS games op de PC doen. Red Alert 2 heb ik al helemaal blauw gespeelt en nieuwere spellen kunnen niet op mijn PC. En BTW Er zijn ook veel mensen die zeggen dat ze een goede online voetbal-game willen op de xbox. Mijn oplossing is dan ook: als je online wil voetballen neem dan een PS2 met een online voetbal game of neem een online voetbal game voor de PC. Als laatste nog een tip voor de mensen die anti-muis zijn: Koop geen muis voor je Xbox en je zult er geen last van hebben, dat anderen hem wel hebben gekocht.
Er komt nog iets bij als er een muis zou komen voor de xbox. Niet iedereen zou deze (kunnen) kopen, en daardoor krijg je vooral bij FPS en RTS games, een grote achterstand, want met muis gaat alles veel sneller en preciezer. Nee ik houd het lekker bij de controller
Zie je jezelf al zitten? Voor je tv toestel met een tafeltje voor je neus? Dat lijkt mij niet echt handig.
precies!!!! een toetsenbord en muis zijn verschrikkelijk irritant om mee te spelen en dan kan je niet zo tekeergaan onder een bureau of of die dingen op je schoot....:{ :{ :{ veel betere keuze: zitzak, Xbox controller, bakkie chips en rammen maar met HALO, RS3, PGR 2, Amped 2 en al die andere hits!!!!
21. edit Brute Force 8.5 8.1 board faqs codes guide Digital Anvil Microsoft 22. edit Burnout 2: Point of Impact - Developer's Cut 9.0 8.6 board codes Criterion Games Acclaim 23. edit Capcom vs. SNK 2 EO 8.0 8.6 board faqs codes Capcom Production Studio 1 Capcom 24. edit Colin McRae Rally 4 9.0 board Codemasters Codemasters 25. edit Commandos 2 8.0 7.0 board faqs Pyro Studios Eidos Interactive 26. edit Crimson Skies: High Road to Revenge 9.0 9.1 board faqs codes guide Microsoft Microsoft 27. edit Dead or Alive 3 9.5 9.4 board faqs codes guide Team Ninja Tecmo 28. edit Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball 9.5 9.2 board faqs codes guide Team Ninja Tecmo 29. edit Freedom Fighters 8.5 8.4 board codes guide Io Interactive Electronic Arts 30. edit Genma Onimusha 8.5 8.3 board faqs codes Capcom Production Studio 2 Capcom 31. edit Grabbed by the Ghoulies 8.0 7.0 board faqs codes guide Rare Microsoft 32. edit Grand Theft Auto: Double Pack 9.5 9.4 board faqs codes guide Rockstar North Rockstar Games 33. edit Halo: Combat Evolved 9.0 9.7 board faqs codes guide Bungie Microsoft 34. edit Hitman 2: Silent Assassin 8.5 8.4 board faqs codes guide Io Interactive Eidos Interactive 35. edit Kung Fu Chaos 8.0 6.3 board faqs codes Just Add Monsters Microsoft 36. edit Max Payne 9.0 8.9 board faqs codes guide Neo Software Take-Two Interactive 37. edit Max Payne 2: The Fall of Max Payne 9.0 9.0 board codes guide Remedy Rockstar Games 38. edit MechAssault 9.0 9.2 board faqs codes guide Day 1 Microsoft 39. edit Medal of Honor: Frontline 8.0 7.9 board faqs codes guide 2015 Electronic Arts 40. edit Metal Gear Solid 2: Substance 9.0 9.0 board faqs codes guide Konami JPN Konami 41. edit Moto GP 2 9.0 8.8 board codes Climax Studios (UK) THQ 42. edit Oddworld: Munch's Oddysee 8.0 7.4 board Oddworld Inhabitants Microsoft 43. edit Otogi: Myth of Demons 8.5 8.3 board faqs codes guide FromSoftware Sega 44. edit Outlaw Golf 8.0 7.2 board codes Hypnotix Simon and Schuster 45. edit Panzer Dragoon Orta 9.0 9.2 board faqs codes guide Smilebit Sega 46. edit Pro Race Driver 9.0 8.9 board codes Codemasters Codemasters 47. edit Project Gotham Racing 9.0 8.8 board faqs codes Bizarre Creations Microsoft 48. edit Project Gotham Racing 2 9.0 9.5 board faqs codes guide Bizarre Creations Microsoft 49. edit RalliSport Challenge 9.5 9.2 board codes Digital Illusions CE (DICE) Microsoft 50. edit Return to Castle Wolfenstein: Tides of War 9.0 9.3 board faqs codes guide Nerve Software Activision 51. edit Sega GT 2002 9.0 8.8 board faqs codes guide WOW Entertainment Sega 52. edit Serious Sam 8.0 7.7 board faqs codes Croteam Gotham Games 53. edit Shenmue II 8.5 8.3 board faqs codes guide Sega-AM2 Microsoft 54. edit Soulcalibur II 9.0 9.2 board faqs codes guide Namco Namco 55. edit SSX 3 9.0 9.4 board faqs codes guide EA Canada Electronic Arts 56. edit Tao Feng: Fist of the Lotus 8.5 8.7 board faqs codes guide Studio Gigante Microsoft 57. edit The Lord of the Rings: Return of the King 8.0 8.7 board faqs codes guide Hypnos Entertainment Electronic Arts 58. edit The Lord of the Rings: The Two Towers 8.0 7.6 board faqs codes guide Stormfront Studios Electronic Arts 59. edit Tom Clancy's Rainbow Six 3 9.0 9.3 board faqs codes guide Ubisoft Montreal Ubisoft 60. edit Tom Clancy's Splinter Cell 9.0 9.6 board faqs codes guide Ubisoft Montreal Ubisoft 61. edit Top Spin 9.0 9.3 board codes guide Power & Magic Microsoft 62. edit True Crime: Streets of L.A. 9.0 9.0 board faqs codes guide Luxoflux Corp. Activision 63. edit V-Rally 3 Ik vind dit wel een goede reden, en nog vele andere toptitels.