1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de beste?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GUnit 020, 22 dec 2003.

  1. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet dit allemaal betekenen??:confused: :confused: :confused:
     
  2. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijst met topgames, en er zijn er nog vele andere daarom is de xbox voor mij de beste.

    Alleen knippen en plakken heeft niet altijd het mooiste resultaat dus het krijgt inderdaad geen schoonheidsprijs.
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    shd:Meeste games die je opnoemt zijn multi-platform.dus ook op PS2 en GC.Heb zelf mijn boxje verkocht omdat ik er na 2 maanden al spijt van had.Mis goede RPG's en games als Jak2 of Ratchet and Clank.En zie ook een hoop mensen praten over de specs,maarre koop je een spelcomputers om te patsen met je specs of om games te spelen?Dan kies ik voor het laatste.Maar ik denk dat de beste console gewoon persoons gebonden is,ik speel graag RPG's en dan zit ik het beste bij Sony.Speel je graag RTS-games of veel online dan kies je Xbox.
     
  4. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als ik heb de andere systemen, de xbox is gewoon de beste console op alle fronten.

    Multi console, ja ok maar altijd de beste versie op de xbox.
    Enkele uitzondering NFS HP daargelaten.

    RPG, kotor is toch echt op de xbox,, fable, sudeki, jade empire.

    Alleen bij uitzondering gaan de andere consoles aan

    consoles
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  5. MiracleMind

    MiracleMind Ik speel nooit games

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops, verboden woorden gebruikt! Bijna eng zoveel nette gebruikers in dit forum...O-) O-)
     
  6. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX heeft zich verkeken. Ze kwamen met specs. En eerlijk is eerlijk. Die zijn zeer sterk. Helaas de console gamer is niet geinteresseerd in specs. Ten tweede heeft XBOX verzuimd een hele zooi devs met zich mee te krijgen voordat de XBOX gereleased was. Voordat de PS1 kwam. Had sony al 300devs achter zich staan. Een constante flow van rotzooi en ijzersterke killer apps. XBOX had 1 killer app in mijn ogen en dat was Halo. Nu 2 jaar later komt de XBOX pas echt op stoom met zeer goede toptitels.
    XBOX is een goed apparaat. Het zijn uiteindelijk de games, vooral de exclusive games die bepalen of een console slaagt of niet. Alle drie de systemen zijn goed. Welke games kies jij te spelen daar behoort het om te draaien.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En dit zijn de topgames van de xbox?? Bijna de helft is multi-platform|:-

    Waarom zijn alle luitjes dom dan? Omdat ze een andere console boven jouw favoriete console kiezen?
    Heb je ooit wel eens gehoord van een EIGEN MENING EN EEN EIGEN SMAAK???
     
  8. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf jaren lang PC gamer geweest,en tja elk half jaar een ander moederbord en een dikke videokaart dan heb je wel lekkere graphics toch ???
    Totdat nieuwe games op mijn nieuwe PC het nog presteerde om framedrops e.d. te hebben,om maar te zwijgen over vastlopers!!!
    Dus weegee aan de playstation echt super gewoon GT3,devil may cry (echt heel gaaf),GTA3!!!(liep wel erg choppie maar ach)DOA2...
    Toen kwam de xbox met halo!!! nou mijn mond viel open van verbazing,en toen doa3 (moet je eens vergelijken met doa2)
    Rallisport challenge,pgr1 enz. enz.
    Die spellen zagen er gewoon beter uit en liepen beter!!!!
    Ik heb die hele PS2 gewoon niet meer aangehad en verkocht onder het argument: "moet je eens kijken hoe dit er uit ziet : doa2"nou ik had het al een tijdje niet meer gespeeld maar het zag er gewoon niet uit !!!!!.

    Moraal van het verhaal!!!! :

    -de ps2 is veroudert kwa specs dus graphics en rauwe kracht
    maar heb wel superveel games en super image.

    -de xbox is veel nieuwer met veel nieuwere hardware minder
    games en een nog opbouwend image.

    -NGC geen idee geen ervaring mee denk andere doelgroep dan waar ik in val.


    Om dit te bewijzen:
    Zit zelf in autovak al +-10 jaar....
    Opel is auto met heel goed imago,suzuki is hele goede japanse auto waarvan echt in elke test naar voren komt dat ie probleemlozer is dan bijv. opel...dit is dus een feit...
    ok... nou brengen opel en suzuki een zelfde auto onder een andere type op de markt.... opel de agila en suzuki de wagon r+ geloof ik.. de opel is duurder !!!! wie verkoopt het best ????? JUIST OPEL !!!!!!!!!!! EN WAAROM ?????? IMAGO !!!!!!!
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit nog te twijfelen wat ik zal doen de Next-Gen. Ik mis de RPG's toch wel een beetje HEEL VEEL :'-(
    Ik ben Namelijk een Rpg-gamer in hart en nieren, en kom dat op de Xbox op dit moment gewoon niet aan m'n trekken. Ik had de Xbox voornamelijk gekocht voor Fable & Sudeki, en raad eens wat? Allebei verschoven! :{
    Misschien koop ik wel een PS3 in de toekomst, het zal me ook aan de specs liggen, daarom had ik deze ronde een Xbox gehaalt :) Maar het mist nog steeds goede exclusives! En dan wil ik geen bulshit verhaal van dat de Xbox net op gang komt, hij is er al zo'n 2 jaar dacht ik, en dan mag ik zo onderhand wel wat verwachten :mad:
     
  10. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjee ik wist niet dat als het multi platform is dat het dan niets bijzonders is.
    Lees de reviews en er staat bijna altijd bij dat de xbox de beste uitvoering is.
     
  11. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat er nog best veel mensen in mijn omgeving zijn die een Xbox hebben gekocht of willen kopen. Ik denk dat de massa steeds meer de Xbox gaat waarderen.
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, laatst gingen ik, een vriend en zijn vriend PS2en (SSX3, ziet er best goed uit op PS2!!) maar hij vond PS2 vet lauw worde en bekende hij dat de Xbox veeeeeeeeel beter was en dat ie waarschijnlijk eentje binnenkort zou kopen!!
    Niet dat hij so special is maar ik wou gewoon effe meldde dat mensen langzaam maar zeker Xbox beter beginnen te vinden (ik hoor het wel vaker!!) en dat Sony's console imago steeds minder word en Xbox langzaamerhand de meerderheid begint te winnen...:) :) :)
    dit duurt nog wel een tijdje maar Xbox is wel stijgende meer dan PS2
     
  13. Lennard

    Lennard Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen in mijn omgeving ruilen zelf de PS2 in voor een XBOX. Zegt ook wel voeldoende lijkt me.

    Dat de PS2 meer verkocht wordt ligt misschien ook aan het feit dat een groot deel van de markt in Azie ligt. En dat is toch waar Sony vandaan komt? Lijkt me dus geen toeval....
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe bedoel je?

    Er zijn op dit moment wereldwijd 70 miljoen PS2's verkocht. Zestien miljoen daarvan zijn er "maar" verkocht in Azie.

    Aantal verkochte PS2's (totaal 70 miljoen)

    Japan (inclusief Aziƫ) - 16.18 miljoen
    Verenigde Staten - 29.26 miljoen
    Europe (PAL gebieden) 24.56 miljoen
     
  15. Lennard

    Lennard Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, dat is toch nieuw voor me. Maar hoe zit het met de verkopen van de XBOX is Azie? Microsoft zal toch wel slechter verkopen dan Sony in Azie?
     
  16. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat denk ik ook...

    Op mijn ouwe school in Singapore (UWC of South East Asia) hebben nu vet veel mensen Xbox....
    Mijn vriend, die als eerste er eentje had, heeft nu een heleboel gassies overgehaalt en al zijn vrienden hebben of ingeruild voor een Xdoos of gekocht!!!! :cool: :cool: :cool:
     
  17. BogaddE

    BogaddE Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alleen nog een PS2 (half jaartje nu) en de grootste redenen om voor PS2 te kiezen waren voor mij:
    - Mooi design _O_ (xbox is een lompe lelijke bak)
    - GT3 en GTA3 (en Vice City)
    - Vrienden met PS2 (lenen van spellen enz)

    Nu ga ik ook een XBox kopen want die gfx is echt goed _O_
    En de crystal uitvoering ziet er ook goed uit!
    Nog een paar dingen die ik erg mooi vind aan XBox, geen 8mb memory kaartje nodig a 30 euro :mad: maar een lekkere harde schijf en een paar mooie spellen. En ik wil ook nog een surround setje kopen en dat met een XBox schijnt erg leuk te zijn!


    Ik denk dat als de XBox een wat mooier design had gehad (mooi strak) dan was ie ook wel beter verkocht. Klink erg dom maar ik heb persoonlijk toch liever iets moois in de kast staan! of in het geval van de PS2 OP de kast.
     
  18. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox een lelijk bakkie!!!:mad: :mad: :mad:
    nou kom je aan de stok!!!!:{ :{ :{
    De Xbox is welliswaar groot maar hij is tof, handig en veeeeeeeeeeeel beter dan de PS2O-) O-) O-) :cool: :cool: :cool: \

    de PS2 is wel strak enzo, maar voor gamers choise is er de Xbox,
    voor de freaks zonder geweten een PS2,
    en een Nintendo Gamecube voor de Mario fan!!!!!:cool: :cool::cool:

    PS: 1/2 jaar geleden wisten veel mensen dat Rockstar al bezig was met versie voor GTA naar Xbox, en nu hij eenmaal hier uit is, heeft hij veel verschil met PS2 versie (vooral kleuren!!!!) en dus was dat een domme keuze om een PS2 te kopen!!!
    je kon net zo goed hem voor PC kopen!!! is ie ook beter dan PS2 versie!!!!!!!*) *) *)
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  19. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    In zulke fan-boy reacties heeft niemand zin, dus hou dat oeverloze gezeur voor je.
     
  20. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    _O_ Smiley overkill _O_
     

Deel Deze Pagina