1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de beste?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GUnit 020, 22 dec 2003.

1. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    Sure Sure!!!!!:'-(

2. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2003 was een vreselijk jaar voor X-Box bezitters. Op een handjevol spellen na (die meestal door Third party developers werden ontwikkeld) viel er bitter weinig te beleven. Het moest het jaar van Fable en Sudeki worden, en in mindere mate van Ninja Gaiden. Al die toppers werden echter uitgesteld naar 2004. Alle hoop is nu dan ook op die titels gevestigd. Ik zie desondanks de toekomst wel zonnig in voor de X-Box. Er wordt steeds meer bekend over de opvolger en aangezien Nintendo heeft aangegeven dat ze absoluut de eerste willen zijn die hun next-gen platform uitbrengen kan Microsoft gewoon niet achterblijven.
    En zolang er juweeltjes als Halo2 uit blijven komen zit het wel goed.

Nog een tip van cosmetische aard: Beperk de grootte van de X-Box de volgende keer (ik heb voetenzitjes gezien die kleiner waren) en doe alsjeblieft wat aan die controller. Want een alternatieve controller S op de markt brengen ter vervanging van de reguliere controllers is gewoon een zwaktebod en geeft aan dat ze niet goed hier over na hebben gedacht.

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    2oo4 en 2oo5 worden wel top jaren:
    Xbox 2 (Microsoft zei dat ze einde 2005 zouden verkopen etc...)
    Halo 2,
    RalliSport Challenge 2,
    multimedia centre (for music for the whole house or something..)
    Halo 3??
    PGR 3???
    AMPED 3???
    EA going LIVE!!
    Battlefield 1942 first titlle Xbox live for EA!!

:) :) :)

4. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt BF 1942 uit voor de Xbox?

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    een vreselijk jaar...:{
    als je naar mijn sig kijkt, vind ik dat het geen vreselijk jaar is, in tegen deel, ik vond het een SUPER jaar. En het word steeds maar beter.

6. Xyber

Xyber My name is sam!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben niet te spreken over het jaar 2003. Titels als Fable, Sudeki en Fable werden ons beloofd, maar nee, opgeschoven naar 2004, waar we weer hetzelfde verhaal krijgen. Ik hoor het nu alweer "2004.. het jaar van de Xbox". Wees daar maar niet te zeker van. Halo2 is nu alweer naar het einde van dit jaar verschoven en staat nog steeds labiel op de release lijst. Deze kan zo naar het volgend jaar verschoven worden. Net als Fable, Ninja Gaiden, BC en nog heel wat van zulk soort titels. Wat dan overblijft is een hele hoop rotzooi en een paar first party titels zoals je ze elk jaar weer ziet. Titels die opzich best aardig zijn maar waar niemand echt over zegt "wow die game moet ik hebben", zoals Amped2 of PGR2. Sudeki kan dan wel de KOTOR (superhit) van 2004 zijn, maar dat is het dan ook. Nee.. heb er niet veel vertrouwen in.

Overigens gaat het met de Gamecube en PS2 niet beter in dit opzicht. Wat krijgen beiden consoles er nou nog bij volgend jaar. Mijn lijstje houd op na MGS3 en Final Fantasy 12/Christal Chronicles, en de bekende B titels natuurlijk. Helemaal na de prijsdaling van de Xbox kan de Gamecube het nog wel moeilijk krijgen qua afzet, want deze gaat dan zoals al bij het experiment van Nintendo gebleken heeft enorm stijgen.

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    2003 was wel een redelijk jaar met veel microsoft titels...

Blackspider--- waarom was het dan een top jaar voor jou???:{ :{ :{

Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    2003 slecht?
    dat is onzin.
    tuurlijk snap ik dat het tegen valt, maar er zijn veel goeie spellen verschenen.
    ik noem:
    panzer dragoon orta
    project gotham racing 2
    Top Spin
    Crimson Skies.
    en dat zijn de ''only on xbox'' games alleen maar, multi zijn er dan nog:
    XIII
    Max Payne 2
    en ga maar door. (dit zijn de echte toppers, en zijn wel meer goeie spellen, maar dit is het ''om een xbox voor te kopen'' lijstje)

9. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    he, ja, wel een goed jaar voor Microsoft jah en voor sporters en RS3 fans enzo....

vergeten!!!:p :p :p

10. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel daarvan kwamen uit in 2003, waren echte topspellen en waren geen poorts?

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    er zijn best veel spellen uitgekomen die IK leuk vind, voor mij was het geen slecht jaar, misschien voor jullie. Maar ik vind niet alle games slecht net zoals jij. En natuurlijk komen er toppers uit, maar als halo 2 enzo. uitzijn, en er komen het jaar erop nog beter spellen uit, dan gaat iedereen weer zeggen, volgend jaar word het veel beter. Het was geen super jaar, maar op het nou vreselijk te noemen.

12. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    true, maar 2004 word een daverend geweldig jaar met:
    HALO 2,
    dat music player van Microsoft,
    die vechtspelletjes, Ninja Gaiden
    Full Spectrum Warrior,
    Star Wars: Battledome,
    Spliter Cell: Pandora Tommorow,
    nieuwe 007

dit worden echter late titels dus na de zomer worden het allemaal spellen inslaan en nachten niet slapen!!!}:] }:] }:] 8) 8) 8)

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat is waar, er komen veel betere uit, maar ik wou het vorig jaar geen slecht jaar noemen.

14. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Topspellen zijn spellen waarvoor je een console koopt.

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  15. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    das waar maar niet alle jaren zijn goed...
    PS2ers (de grote downs of de console business) hadden ook maar een matig jaar geloof ik toch??:{ :{ :{

16. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je het zo bekijkt.
    alleen voor Pes 3 zou ik een ps 2 kopen.
    tuurlijk Jak 2 & Rachtet 2 zijn ook toppers. maar die staan daar net onder.
    voor xbox hadden de shooter's liefhebber rainbow six 3 en Crimson Skies.
    en als je van online sport games houdt zal Top Spin ook wel de moeitje waard zijn geweest

17. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    en als je van online sport games houdt zal Top Spin ook wel de moeitje waard zijn geweest

18. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0

19. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    nog een keer aub.

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als dit daadwerkelijk alle topspellen zouden zijn voor de Xbox in 2004 zou ik direct in tranen uitbarsten.

Ninja Gaiden en SCPD zien er beide aardig uit, maar worden volgens mij overschat (zoals Brute Force, maar dan minder), over dat SW spel heb ik uberhaupt niets gehoord en de nieuwe 007 is alles, behalve een goede titel (laat staan een topper).

Maar mijn mening doet er niet toe, het enige spel waar ik dit jaar echt naar uit kijk is Halo 2. In andere spellen heb ik me niet eens verdiept, te weinig intresse.

Lekker droog. :)

Laatst bewerkt: 3 feb 2004

Deel Deze Pagina