1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de beste?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GUnit 020, 22 dec 2003.

  1. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, ik kijk ook uit op HALO 2 en nergens anders dit jaar!!!! Oja, wel dat leuke racegame met dat hele goede graphics, forgot the name, anyone, help me!!!!:) :) :)
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    juiced mischien??
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  3. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik (ik heb 2 van de 3 Next Gen Consoles en me broer heeft de Game Cube) speel op zowel me PS2 als X Box veel , en mij maakt het nie veel uit , ik ga met zowel de PS2 als X Box Online :D
     
  4. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat de ps2 beter verkoop daardat iedereen bijna een psx heeft gehad
    als je dan toch gaat switchen ga je automatisch naar ps2
    alleen al omdat je oude psx spellen op de ps2 werken

    dat was mijn rede om een ps2 te kopen
     
  5. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    De PS2 was al eerder uit en mensen kopen die dan al gelijk , later horen ze van de xbox en hadden geen zin om weer zo'n hoop uit te geven.

    De gewone gamertjes die gewoon niet weten dat de xbox betere specs heeft dan de ps2.
     
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb een PS2 gehaald. Maar dat is alleen omdat ik alle spellen die ik wou al had voor de XBox. En GC vind ik gewoon een heel stuk minder. (Geen leuke spellen en het systeem).
     
  7. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat maken de specs dan uit? Dat kan een spel beter maken, maar niet goed.

    Tot nu toe heeft ps2 nog altijd het breedste aanbod en in elke genre wel enkele toppers (soms moeten die nog wel uitkomen).
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    nou en man, de xboX SPELLEN ZIJN MINDER VEEL MAAR VEEEEEEEEEEEEEEL BETERE QUALITIJD EN ZO MINDER SLECHTE GAMES AVAILABLE ZOALS OP ps2.
    Xbox heeft gewoon veeeeeeeeeeeeeel meer specials etc. dus is de Xbox de true gamers console, not the faker....
    ik ben het helemaal eens met Demon-NL!!!!!!!:) :) :)
     
  9. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets minder enthousiast mag ook wel. Ik geef toe dat de Xbox gewoon de beste specs heeft, maar "de games maken de console", zoals ik dat altijd(nog nooit gezegd) zo mooi zeg. De PS2 heeft gewoon meer aanbod in elk genre en is daarom ook veel geliefder. Alleen heeft de Xbox het voordeel dat ze veel eerder zijn begonnen met online gaming en het ook gepromoot hebben. PS2 heeft totaal niet gepromoot, ik ken maar 1 spel waarmee het online kan, en belooft dan niet veel goeds. Over de Cube wil ik het gewoonweg niet hebben omdat die er al helemaal niks aan doen. Ik weet niet eens zeker of ie überhaupt wel online is. Het enige spel dat me daar boeit is Zelda: The windwaker.
     
  10. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, :p :p :p

    Xbox heeft helemaal niet gepromooot maar PS2 is er mee begonnnen want ze dachten aan hele grote concurent.
    toen MS dat zag, gingen ze ook reclame maken.... dus PS2 is echter begonnen, om over GameCube niet te praten, dat is helemaal niks.
    GC is goed maar spellen sucken daarbij (babie spellen etc.) maar met betere spellen komen Nintendo er oook wel.... maar dat doen ze niet, ze bljiven blij met MARIO.... hlehehehehe:cool: :cool: :cool:
     
  11. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Mario echt saai, als ik op een gamecube speel bij een vriend van me dan is Mario, Luigi of Wario de allerlaatste keuze. Gingen ze nou een speciaal spel maken voor bijv. Cap. Falcon ofzo dat zou weer eens leven in de brouwerij brengen. Niet telkens hetzelfde mannetje in een nieuw jasje.
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    HELEMAAL mee eens!!!! constant die saaie MARIO word verschrikkelijk saai en onpopulair...:'-( :'-( :'-(
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil jij mij is uitleggen sinds wanneer Mario onpopulair is geworden, fanboy Booster?
     
  14. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Mario Rocks,maar om nou voor Mario een gamecube te kopen.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    @Booster,

    Jij ziet alles een beetje zwart/wit.
    Een beetje minder fanboy mag ook wel.
    Dit slaat echt nergens op.
    Noem jij spellen zoals resident evil 4 (nog niet uit) en eternal darkness baby spellen?
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor mij persoonlijk is de PS2 het beste.
    Voor mij heeft de ps2 ook de beste line-up in 2004.
    Check de E3 maar:
    -Devil May Cry 3
    -Maximo 3
    -Onimusha 3
    -Golden Eye 2 (multiplatform)
    -Driver3 (multiplatform)
    -Metal Gear Solid 3
    -Silent Hill 4
    -Ace Combat 5
    -Arc the Lad Online
    -Dark Chronicle 2 - Dark Cloud3 -
    -Gran Turismo 4
    -Nico (Ico 2)
    -Jak III
    -Ratchet & Clank 3
    -New Wipeout (Online)
    -Syphon Filter Omega Strain Online
    -The Getaway 2
    -Dragon Quest V
    -Dragon Quest VIII
    -Final Fantasy XI
    -Final Fantasy XII
    -Kingdom Hearts 2
    -Star Ocean 3
    -GTA San Andreas
    -Prince of Persia 2 (multiplatform)

    Lijkt me dus een fantastisch jaar!
     
  17. the solitaire

    the solitaire =Loremaster=

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat veel gamers gewoon niet hun oude PS games weg willen doen, en XBOX heeft nou eenmaal geen voorganger

    at least, that's my 5 cents
     
  18. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je echt dat ik mn PSX Spellen nog speel??
     
  19. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    GUnit 020@ jeempie man, je gaat me toch niet zeggen dat na al die vele spellen van MARIO, hij nogsteeds zo super tof is of niet??
    hij is nou niet onpopulair maar word steeds saaier...
    GameCube heeft overigens matige spellen maar goed systeem en daar moeten ze gebruik van maken (behalve van controllers) die zijn echt prut...
     
  20. Wobbel

    Wobbel Guest

    DE GAMECUBE IS THE BESt :) ja toch? nee dan ga ik :'-(
     

Deel Deze Pagina