1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de beste?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GUnit 020, 22 dec 2003.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    PS2 heeft de beste line-up en is eerder uitgebracht. Daarnaast is het zo dat veel mensen die er geen verstand van hebben gelijk al playstation roepen als ze denken aan gamen. En ja, de gamecube is 100 euri... een xbox kost al snel t dubbele dus als je ze even goed vind of toch wel iets slechter neem je toch snel de gamecube. Maar de ps2 en gc zijn niks voor mij vanwege de games, op de gc kan ik geen 1 game noemen die exclusive is en mij aanspreekt. Op de ps2 daarintegen wel wat (GT4, gta etc.) maar op de xbox vind ik toch meer mijn type spellen.
     
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon altijd een Mario-fan geweest en zal dit altijd blijven. Een game als Super Mario Sunshine heb ik met heel plezier gespeeld. Mario zal altijd vet blijven _O_
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens, je doet alsof alleen xboxers zo lopen te patsen, nou, ik weet wel zeker dat er meer mensen zijn met een ps2 en/of gamecube die zeggen van xbox is kut, xbox is een nep pc blablabla. Van elke console heb je fanboys, ik ken vooral veel gamecube fanboys...
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in, van alle consoles heb je fanboys.
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is wel zo. Maar ja als je zegt dat xbox de beste console is, heb je gelijk als je puur naar de hardware kijkt. Nou moet ik zeggen dat ik de gamecube ook al is ie wat minder krachtig ook een erg mooie console vind. Het is combi van hardware en smaak.
     
  6. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    aha... vind ik ook maar de XBOX blijft gewoon mijn console!!!hehehe

    trouwens dit zijn de andere consoles, niet omdat ik een fanboy wil zijn maar ikzelf vind het gewoon:
    GameCube is voor jongeren die van die alledaagse, "hemelse" spellen maakt terwijl de GC in heel wat in staat is maar het niet gebruikt!!
    PS2 is voor de random gamer met no experience maar die wel spellen wil spelen... niks mis mee maar de meerderheid koopt hem gewoon gelijk zonder er bij na te denken welke console het beste is...
    XBOX is gewoon pure tofheid, het is meestal meer ervaren gamers met minder spellen maar dan heb je ook gelijk geen prutspellen maar goede games (er zijn exceptions!!) dus vind ik XBOX het beste!!:cool: :cool:
    PC is net als Xbox maar met veeeeeeeeeel meer dingen te doen... dus vind ik PC nog eigenlijk beter dan Xbox behalve van het feit van PC graphics in games....
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  7. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    wanna argue, come complain!!
     
  8. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maken de xbox games voor meer ervaren gamers dan ps2 en gc games?
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zeg niks over PC games en zeg niet dat PS2 games slecht zijn... maar het is mijn personal opinion.... :{
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    @Amarant: Dus spellen als Metroid Prime en Zelda The Wind Waker interreseren je niet? Dan heb heb je ze nog nooit gespeeld! En dat is heel zonde!
     
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Hemelse spellen? Wtf? :confused: Sinds wanneer is alles wat verder gaat dan schieten, racen en vechten 'hemels'?
    En de ps2 heeft weldeglijk hardcore spellen, ik noem een Rez, ik noem een Ico, een Dark chronicle enzovoorts.

    En dat je minder spellen koopt maar dan geen prutspellen is ook een vaag argument. Net of Gamecubers alleen maar de meuk kopen, en de Nintendo spellen (die kwalitatief gezien top zijn) links laten liggen.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Precies!
     
  13. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Rez was idd een erg goed spel.. heel apart! Ik ben wel met je eens Nosh_JSRF!
     
  14. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    het is mijn PERSONAL opinion, dus vind ik het so!!!! Gamecube heeft inderdaad een goed systeem en spellen maar ze moeten meer overgaan op een ander zoort spellen gaan producen of meerdere developers vragen om games te maken in plaats van Nintendo alleen....

    Je wilt toch niet zeggen dat het met Nintendo goed gaat he??? :confused: :confused:
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik maak hier ff een lijstje van mijn mening

    Ps2

    waarom kopen mensen hem?

    - reclame
    - ze hebben een ps1
    - vanwege de games
    - vanwege de gratis online

    Gamecube

    - de prijs
    - mario & zelda
    - kindvriendelijk

    Xbox

    - games a la halo
    - xbox live
    - harddisc
    - grafix


    Toch valt op dat de ps2 heel veel casual gamers heeft. Toen ik vroeger nog wat jonger was kocht ik ook een psone omdat die vaak op de reclame kwam. Stukje goede marketing daar bij Sony... Ook de gamecube heeft een casual groep: de groep kinderen die van hun ouders een gamecube kregen omdat daar mario, zelda, wario en pokemon op te spelen zijn.
    De xbox moet deze grote groep casual gamers toch voor een groot gedeelte missen, waardoor de verkooop wat minder is. Maar als je goed kijkt naar de mogelijkheden en de games, dan blijft de xbox toch echt ruim bovenaan staan bij mij :)
     
  16. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij games noemen om een gamecube te kopen (als 2e console)

    ik kan er maar een paar noemen:
    Zelda
    Mario
    Metroid
    pikmin(?)
     
  17. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De belangrijkste wordt Metal Gear Solid Twin Snakes.

    De resident Evil zero en remake van 1 versie.
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    - Billy hatcher
    - F-zero GX
    - Viewtifull joe
    - Ikaruga
    - Animal crossing (import)
    - 1080 avalanche
    - Eventueel de Resident evil remakes
    - MGS: Twin snakes

    Aantal absolute toppers :)
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is ook al als PAL te verkrijgen.

    Klik
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dan importeer je hem alsnog uit australie ;)
    Heb ik trouwens ook gedaan, werkt perfect.
     

Deel Deze Pagina