Originele bericht geschreven door Kobold
luister dames.
de thee is op.
wil je een nintendo gamecube
zozo das mooi voor je.
wil je een Xbox
das mooi voor je.
wil je anderen afzeiken en bewijzendat de een "beter" is dan de ander door rare argumenten terwijl je nog nooit je klautjes op eenvan beide gehad heb aangezien ze nog niet uit zijn,
ga dan toch weg man..
het kan me geen ruk schelen of de gamecube beter is dan de Xbox of andersom.
het zou jullie ook niet moeten schelen.
als je twee lekkere broodjes hebt...eentje met uhm een kroket, en een met een frikandel..
dan ga je tog ook niet zitten zeiken dat jouw broodje lekkerder is dan die van die ander?
"jah maar de mijne heeft ketchup"
steek die ketchup in je reet.
smaken verschillen.
Mario, Pokemon, Pikmans(ofzo), i dont care...
als je dat leuk vind das geweldig.
post op ons forum wat een fan je bent van de pokemons en mariooos en ander egamecube spellen als je wilt,
doe dat in OFF TOPIC chat want dit is een Xbox forum, hier zullen over het algemeen Xbox dingen worden besproken.
geen Gamecube dingen.
een vergelijken is interresant, maar onnoddig en kan simpelweg niet plaatsvinden totdat we ze in onze hebberige klauwen hebben.
stel dat ik pokemon wil. dan zal ik de eerste zijn die een gamecube koop, aangezien dat het enige is waar ze op komen (thank the lord).
wil ik DOA 3 en HALO en noem maar op, dan zal ik de eerste zijn om een Xbox te halen.
kan het mijn wat schelen dat er andere mensen zijn die denken dat hun favoriete console beter is dat een andere omdat zij aanhanger zijn van nintende, microsoft, pokemon of whatever? nee.
Wie heeft er naam op console gebied? Sony en Nintendo.
Als jij er van uit gaat dat de nintendo cube beter is dan de xbox wie is er dan misleid door nintendo?
ik geef jullie dit advies:
nintendo is niks,
microsoft is niks.
zelf spelen, zelf doen, zelf proberen, zelf met je eigen ogen en vingers voelen en zien, is echt.
dat en dat alleen is echt.
dus als je twijfelt, of zeker wilt weten welke je leuker vind, wacht dan tot je ze allebei hebt kunnen proberen, en ga niet een paar maanden van te voren net doen alsof je weet welke beter is dat de ander.
want nee.....dat weet jij niet, en elvis presley ook niet.
kortom, liefde op aarde, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
kortom, smoel dicht over dingen die je niet zeker weet.
tolerantie is iets wat je mens maakt.
TOLERANTIE EN RESPECT
hebben jullie daar wel eens van gehoord? voor degene die niet weten wat het is, wil ik het nog wel uitleggen.
laat me weten of je snapt wat ik bedoel.
en waarschijnlijk zal ik merken of je het snapt aan wat ik je zie posten op het forum.
gegroet, peace en kusjes
Klik om te vergroten...