1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de sterkste console? Of niet....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bill Gates, 8 sep 2001.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    het lijkt meer op : Wat de boer niet kent, dat vreet die niet. kortom die mensen willen niet verder kijken, en/of zijn verslaafd aan mario/zelda :D(kunnen heel leuke games zijn hoor daar niet van, maar het is niet mijn type spel)

2. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    zucht...jij bent net hetzelfde...Jij kijkt niet verder dan xbox...je ziet zelfs de toppers van de DC niet. Hoe kan je dan zien hoe goed mario en zelda enz zijn. Ze zijn zo alomgeprezen voor iets

3. Micro$oft

Micro$oft Gamecube Die-hard!!

Leuk Bevonden:
    0
    tja, Nintendo heeft een beetje Kiddie, de X-box heeft Billie...... En die vent is toch cool......

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hohohoho

ik ken dus echt wel de toppers van de DC

eerst was ik niet eens van plan om een ps2/ngc/xbox te kopen, totdat ik ergens op een forum kwam (non-game forum) waar werd gepraat over die nieuwe consoles, dus ik beetje meelezen enzo..er zaten wel vrijveel nintendofans, maar ik ben toen wat gaan lezen over de ngc en xbox, en heb me er wat meer in verdiept, en vond de xbox 'leuker' die leek me aantrekkelijker

5. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er wel mee eens dat de xbox weinig originele titels heeft.

En het schiet ook weinig op om nou geen antwoorden te geven maar alleen op de gamecube gaan zeiken.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    luister dames.

de thee is op.

wil je een nintendo gamecube
    zozo das mooi voor je.

wil je een Xbox
    das mooi voor je.

wil je anderen afzeiken en bewijzendat de een "beter" is dan de ander door rare argumenten terwijl je nog nooit je klautjes op eenvan beide gehad heb aangezien ze nog niet uit zijn,

ga dan toch weg man..

het kan me geen ruk schelen of de gamecube beter is dan de Xbox of andersom.

het zou jullie ook niet moeten schelen.

als je twee lekkere broodjes hebt...eentje met uhm een kroket, en een met een frikandel..
    dan ga je tog ook niet zitten zeiken dat jouw broodje lekkerder is dan die van die ander?
    "jah maar de mijne heeft ketchup"

steek die ketchup in je reet.

smaken verschillen.

Mario, Pokemon, Pikmans(ofzo), i dont care...
    als je dat leuk vind das geweldig.
    post op ons forum wat een fan je bent van de pokemons en mariooos en ander egamecube spellen als je wilt,
    doe dat in OFF TOPIC chat want dit is een Xbox forum, hier zullen over het algemeen Xbox dingen worden besproken.
    geen Gamecube dingen.

een vergelijken is interresant, maar onnoddig en kan simpelweg niet plaatsvinden totdat we ze in onze hebberige klauwen hebben.

stel dat ik pokemon wil. dan zal ik de eerste zijn die een gamecube koop, aangezien dat het enige is waar ze op komen (thank the lord).

wil ik DOA 3 en HALO en noem maar op, dan zal ik de eerste zijn om een Xbox te halen.

kan het mijn wat schelen dat er andere mensen zijn die denken dat hun favoriete console beter is dat een andere omdat zij aanhanger zijn van nintende, microsoft, pokemon of whatever? nee.

Wie heeft er naam op console gebied? Sony en Nintendo.
    Als jij er van uit gaat dat de nintendo cube beter is dan de xbox wie is er dan misleid door nintendo?

ik geef jullie dit advies:

nintendo is niks,
    microsoft is niks.

zelf spelen, zelf doen, zelf proberen, zelf met je eigen ogen en vingers voelen en zien, is echt.
    dat en dat alleen is echt.

dus als je twijfelt, of zeker wilt weten welke je leuker vind, wacht dan tot je ze allebei hebt kunnen proberen, en ga niet een paar maanden van te voren net doen alsof je weet welke beter is dat de ander.

want nee.....dat weet jij niet, en elvis presley ook niet.

kortom, liefde op aarde, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

kortom, smoel dicht over dingen die je niet zeker weet.

tolerantie is iets wat je mens maakt.

TOLERANTIE EN RESPECT

hebben jullie daar wel eens van gehoord? voor degene die niet weten wat het is, wil ik het nog wel uitleggen.
    laat me weten of je snapt wat ik bedoel.
    en waarschijnlijk zal ik merken of je het snapt aan wat ik je zie posten op het forum.

gegroet, peace en kusjes

7. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    Gamen bestaat uit 2 delen
    1)gamen zelf
    2) over gamen praten
    en het is toch leuk?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nee, een console bestaat uit 2 delen :

Gamen
    en praten over de games :D

9. Bill Gates

Bill Gates Now known as Vegeta

Leuk Bevonden:
    0
    En in het geval van de Xbox, een heel groot deel

10. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    en het praten over de games bestaa uit 2 delen
    1) zinnig praten
    2)fanboys uitschelden :)

11. Bill Gates

Leuk Bevonden:
    0
    Verpletteren en overrompelen met argumenten zou ik zeggen!

12. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    dit lukt bij fanboys niet, ze verdraaien namelijk alles naar hun hand zodat je er onmogelijk nog normaal op kan reageren. Dit geldt voor alle fanboys...

13. Bill Gates

Leuk Bevonden:
    0
    En niet voor jou, NintendoFAN(boy) ?

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    ik poste dit omdat bill gates zijnargumenten poep waren.
    ik vond ergens anders een post van hem met een prachtvoorbeeld.
    hij zei:

"Trouwens, het is ook vrij duidelijk dat de Xbox zal mislukken in Japan, maar dat is logisch"

of iets in die trend.

en dat noemt hij "overrompelen met argumenten"

ik noem dat stemmingmakerij.
    en dat is het ook.

als hij overtuigd is van de xbox ondergang, waarom rot hij dan geen end op om gamecube forums te gaan vertellen dat de gamecube ook halo krijgt (want dat is logisch natuurlijk)?

ik heb dit mannetje nog geen enkel zinnig argument horen zeggen ondanks al zijn claims op "overrompelen met argumenten".

"ja, want dat is logisch natuurlijk"

grappig mannetje. maar beetje erg dom

en ja ik heb daar dus wel een argument voor.
    (het is OOK logisch, maar dat terzijde)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ah nou ik noem mezelf geen fanboy :) (mijn 1e indruk van NintendoFan was een dikke fanboy :) maar ik kende hem al van een ander forum dus ik wist dat het niet zo erg was :))

maar als iemand registreerd als bill gates/Micro$oft en dan de xbox uitscheld, vind ik dat niet eens een fanboy, maar iemand die er op uit is om de xbox ten schande te maken en niet goed beargumenteerd waarom de xbox slecht is. (tis bij billie gates niet zo erg als bij micro$oft :D)

16. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al in het mooie stadium waarin ik geen fanboy meer ben en nodige kennis heb over alle consoles. Daarom kom ik ook hier, ik wil meer weten of de Xbox en de games ervan...

17. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR, dat hebben er wel meer maar Nfan is gewoon al 3 jaar m'n nick en dat nu nog veranderen zou ernstige gevolgen hebben :). En dan nog, ik ben fan van Nintendo en ik ben een fanaat, ik wil er namelijk zoveel mogelijk van weten

18. Bill Gates

Leuk Bevonden:
    0
    Ozzy, jij weet ook van geen ophouden, of wel? Als men onze beide topics doorleest ziet men wel wie hier een beetje dom is... jij blijft maar persoonlijk aanvallen maar komt met geen degelijke tegenargumenten, neem eens een voorbeeld aan herr Wouter. Ja Kobold, over jou zou Maxima zeggen; die is een beetje dom

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    billie heeft ook wel goede dingen gezegd hoor :) maar er zitten ook wat minder stukken tussen..

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    ik zeg niet dat ik slim ben.

ik heb inderdaad spijt dat ik je dingen genoemd heb.
    maar zoals ik al zei, je bent vast een aardige knul,
    maar dat heb je denk ik niet gelezen.

ik ga alleen niet naar een nintendo gamecube forum om daar te zeggen
    "jullie snappen ook wel dat de gamecube in amerika gaat mislukken, want dat is duidelijk" en blij daar hangen om anti-gamecube posts te maken en de moderator zijn muziek keuze belachelijk te maken.

kan je geen voorbeeld geven van iets wat ik niet beargumenteerd heb?

en wout, wat voor goede dingen ook alweer?

Deel Deze Pagina