owj a, ik verdraai je woorden, en ik smeed ook een complot tegen je..Kijk, ik tracht hier niet voor mekaar te krijgen dat iedereen hier een GCN koopt, ik kom hier om meer over de Xbox te weten te komen
Wat zit jij nu te lullen? Een uitspraak dat waneer je em letterlijk opvat gewoon zegt: ja die gameplay is goed maar zo zijn alle kiddy spellen. Das ook lekker zinnig.
ik vind je gewoon achterlijk als je zegt dat nintendo meer op kinderen gerichte spellen heeft dan sony/xbox. Kijk, als je me uitscheld voor een idee dat ik heb, noem ik dat een low blow. Jouw probleem is dat je denk dat games als mario, zelda en pkmn op kinderen zijn gericht, maar dat zijn ze gewoon niet. Laat een kind eens mario spelen, hij zal het leuk vinden, laat een 20 jarige mario spelen, hij zal het leuker vinden dan dat kind. Het is onmogelijk voor een kind om mario uit te spelen, maar dat begrijp je waarschijnlijk (nog) niet.
Geef toe, open minded ben je niet. Het ziet er kinderachtig uit maar dat zijn ze niet, speel ze even ,ik ben zeker dat je het nog nooit gedaan hebt, je zal een ander gedacht hebben. Nou ja, waarschijnlijk niet want het idee van kiddy zit te hard in je hoofd.
Op 14-17 jarige pubers die bloed en aktie willen zien en stoer moeten zijn voor hun vrienden, daar is PG op gericht.
Laatst bewerkt: 13 sep 2001