1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de sterkste console? Of niet....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bill Gates, 8 sep 2001.

1. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, al die pics zijn de juiste resolutie :)

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    die rogue squadron shot is inderdaad cool

die silicon knight zier er ook mooi uit.

en nog even op je gameplay stukje reageren.

je weet nog niks van gameplay, je hebt nog niks gespeelt.

waarom zeggen dat de xbox slechte gameplay gaat hebben?
    daar ben ik nog niet zo zeker van. even veel als de gamecube zou ik zo zeggen.
    laten we de vooroordelen achterwege houwe 8)
    whahah voorderest zijn ze wel netjes, maar niet te vergelijken

3. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet redelijk veel over de gameplay. Geen enkele Nintendo game heeft ooit een slechte gameplay gehad namelijk dus ik weet wat ik kan verwachten. Itt de Xbox die vooral nadruk legt de graphics en dit zegt MS ook zelf. Ik vind het vooral heel vreemd dat vele toppers nog nooit gespeeld zijn zoals bv. DOA3. Dit brengt vraagtekens bij me op. Ondertussen zijn de impressies van E3, Spaceworld en TNS heel goed qua games. Luigi's Mansion blijkt een AAA te zijn. Nintendo bestaat al 20 jaar, we weten wat we kunnen verwachten, bij MS niet...

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    je weet nooit iets van te voren.

als een keer vuur niet heet is en de volgende keer ook en je denk dat het de keer erna ookniet heet is kan je je wel eens lelijk branden.

maar dat terzijde, licht ook aan mening, is niet een algemeen iets.
    misschien vind jij alle nintendo games coole gameplay hebben maar iemand anders niet.
    dus het is heel sterk iets persoonlijks.
    dat kan je niet veralgemenizeren

5. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het is wel waar dat bijvoorbeeld n64 ook lekker speelde maar dat krijg je met die kiddie games :)

En dan kan je wel gaan roepen dat het niet zo is, mooi als jij het niet zo vind, maar zo kijk ik er tegen aan.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hoe bedoel je dat? die games zijn alwel gespeeld, iig al door IGN

7. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    voor de rest nog niemand...
    Gameplay is iets redelijk algemeen. Het is de manier hoe je er tegenop kijkt, als je al direct begint over de kiddy en slechte game stuff dan ben je niet bepaal open minded

8. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet verwachten dat ik je serieus neem met zo'n uitspraak. Jij zegt dat de gameplay goed is en daarom kiddy is. Nou ja, wat een bullshit..Het is niet omdat de PS2 hoofdzakelijk crapgames heeft en populair is, dat hij niet kiddy is. Crash Bandicoot, Spyro, Tombi,...Nou ja, in de USA ligt het allemaal anders, daar is Sony kiddy en is Nintendo stoer

9. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem je me niet serieus, zou mij een zorg wezen met je onzinnige geblaat.
    Wat hoop je hier te bereiken eigenlijk?
    Dat elk xbox figuur hier een gamecube gaat kopen?

Ik vind je gewoon achterlijk als je ontkend dat nintendo minder op kinderen gerichte spellen heeft dan sony/xbox.

Ik bedoel, mario, mario kart, luigi, smash brothers, pikmin en nieuwe zelda vind ik er gewoon kinderachtig uitzien maar dat zal wel aan mijn niet open minded style liggen.

Ik vind bijvoorbeeld project gotham meer op volwassenen gericht dan mario kart.

En bijvoorbeeld tekken meer op volwassenen dan smash brothers.

En nintendo doet er toch ook niet moeilijk over dat ze zich op jongere mensen richten?

10. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    En woorden verdraaien is ook tot een kunst verheven bij jou.

Ik zeg alleen dat bij die kiddy games zoals mario party wel goed is, maar moet het me dan meteen aanspreken ofzo?

11. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    owj a, ik verdraai je woorden, en ik smeed ook een complot tegen je..Kijk, ik tracht hier niet voor mekaar te krijgen dat iedereen hier een GCN koopt, ik kom hier om meer over de Xbox te weten te komen
    Wat zit jij nu te lullen? Een uitspraak dat waneer je em letterlijk opvat gewoon zegt: ja die gameplay is goed maar zo zijn alle kiddy spellen. Das ook lekker zinnig.
    ik vind je gewoon achterlijk als je zegt dat nintendo meer op kinderen gerichte spellen heeft dan sony/xbox. Kijk, als je me uitscheld voor een idee dat ik heb, noem ik dat een low blow. Jouw probleem is dat je denk dat games als mario, zelda en pkmn op kinderen zijn gericht, maar dat zijn ze gewoon niet. Laat een kind eens mario spelen, hij zal het leuk vinden, laat een 20 jarige mario spelen, hij zal het leuker vinden dan dat kind. Het is onmogelijk voor een kind om mario uit te spelen, maar dat begrijp je waarschijnlijk (nog) niet.
    Geef toe, open minded ben je niet. Het ziet er kinderachtig uit maar dat zijn ze niet, speel ze even ,ik ben zeker dat je het nog nooit gedaan hebt, je zal een ander gedacht hebben. Nou ja, waarschijnlijk niet want het idee van kiddy zit te hard in je hoofd.
    Op 14-17 jarige pubers die bloed en aktie willen zien en stoer moeten zijn voor hun vrienden, daar is PG op gericht.

Laatst bewerkt: 13 sep 2001
  12. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    Play it
    Dank je, spijtig doe ik dat niet, ken je dat: verkeerd opvatten?
    zeg mij: wat is kiddy

Laatst bewerkt: 13 sep 2001
  13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    je hebt volges mij steeds de IMG tage gebruikt ipv de QUOTE tag en ik heb geen zin om dat voor je te verandere :)

14. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    wat een kutmods hier ;)

15. Bill Gates

Bill Gates Now known as Vegeta

Leuk Bevonden:
    0
    Om een deel van de discussie te beindigen: gemiddelde PC-gamer is 29 jaar, gemiddelde consolegamer is 22 jaar. geloof me nou maar eens in deze, dit geeft aan dat de leeftijd vrij hoog ligt.

16. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het uiterlijk al van die mannetjes, de mario en luigi show was toch ook bedoeld voor 8 jarige ofzo, dus ze zullen er heus wel kinderachtig uitzien.
    Ik wil hier niet mee zeggen dat je er dan geen plezier aan kan beleven als volwassene / oud kind, maar ik speel liever spellen met meer realistische figuren/omgevingen/emoties/wapen enz.

17. Bill Gates

Leuk Bevonden:
    0
    Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoont dan kindreen van jongere leeftijd liever games spelen van oudere leeftijd. Dit doordat ze erbij willen horen en stoer willen zijn. Oudere gamers geven hier niet echt om. Trouwens, bij de NGC heb je ook heel volwassen games zoals Perfect Dark 2 (dhoot-em-up), Rogue Leader (flight, E3: best game of 2001, Resident Evil blabla), Eternal Darkness (psychishe thriller-game) en noem maar op. Ook Xbox lkomt met goede game, zoals Halo, maar deze komt ook op de PC, waar de game ook een award voor heeft gekregen, dus als je een tamelijk sterke PC hebt, is voor deze game geen Xbox van 900 piek nodig.
    Neem de tijd om alle games van de dire consoles te beoordelen en hieruit jou console kiezen. Helaas kijkt de consument bij de Gamecube niet verder dan zijn neus lang is. Met alle respect voor de Xbox-aanhang, maar de NGC overtreft elke console op alle fronten.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik vond perfect dark maar n neppe game..

19. Bill Gates

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kies je dan voor de Xbox?

20. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Je reakties zijn eigenlijk geen reaktie waard.

Maar laat mij dat onderzoek maar eens zien, en er valt vast ook wel een tegen onderzoek te vinden.

Als wij die games gewoon kiddy vinden kan je ons toch niet echt makkelijk overtuigen dus waarom kap je er niet mee, je lijkt wel zo'n rare gelovige die iedereen probeert over te halen.

Deel Deze Pagina