1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox: de toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boogje, 14 aug 2006.

  1. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, maar hou er wel rekening mee dat het mogelijk (!) is dat niet alle titels erin staan. Wie helpt me daarbij? de ovrige publieke opinie :). ik kijk rond in de gamespot/Ign reviews, user reviews en forums en bepaal zo of een game erbij kan horen. ;-). maar bon, keep it up! voorlopig lijstje al gemaakt maar er moeten meer toppers zijn dan dit toch? :) zal ik mijn lijstje maken :

    Far cry : instincts / evolution. Tjah, het was officieel beter dan de Far Cry op pc, door de veel uitgebreidere storyline en gameplaymogelijkheden. het speelde vlotjes en het zag er nog eens verdomd goed uit!

    DoomIII eindelijk eens doodnormaal knallen met ubervette gfx. ben dat " laten-we-de-gameplay-zo-ingewikkeld-mogelijk-mkane" kotsbeu :p en die co-op modus deed je zo weer terug gaan in 1993 ^^

    Half-life2
    Geen woorden aan vuil te maken denk ik? legendarisch puzzelfs,storyline, Gordon zelf, gameplay...

    King Kong
    de eerste game die je écht in een film deed inleven. Zonder interface, zonder ditjes en datjes, met heel goede graphics en overtuigingskracht was dit dé beste filmgame na Chronicles of Riddick!

    Conker
    Game komt van Nintendo64, nuff said? Zalige gameplay, zalige gfx, zalige humor,zalige multiplayer..

    timesplitters (vooral :cool:
    Humor,gameplay,verslaving, old skool timesplitters..het had het allemaal!

    Soul Calibur II
    Ach kom, wie wil er nu niet vechten met 2 supercoole zwaarden of een zweep in je hand(en)?

    Top Spin
    perfecte career mode. balans tussen onmogelijkheid en kunnen was uitstekend, goede graphics, verslavend

    Pop serie
    Vooral de 1, want de rest vond ik dikke uitmelkerij ! Gameplay, storyline en vooral : de oude prins terug!

    oddworld
    Humor, maar dan écht HUMOR, vette toffe gameplay, in die tijd damn nice graphics..

    Thief 3
    de storyline was zéér filmisch, goede,deftige gameplay zoals we die kennen van de Thief serie

    sorry dat ik zo weinig uitleg kon typen, maar ik ga straks eens Lannen bij een vriend van me ( wel pc :p ). Doei!

    -Boogje
     
  2. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens een topic over meerdere games dat niet gelijk als opsom-topic wordt behandelt :)!

    Mijn persoonlijke toppers op de xbox:
    Halo: Dit spel was destijds te gruwelijk voor woorden. Ik speelde al jaren op mijn N64 en dacht dat Zelda MM qua graphics moeilijk overtroffen zou worden de komende tijd.. Tot mijn buurjongen me vroeg om op zijn nieuwe console te komen spelen.. Ik wilde meteen gaan kijken, want de vorige keer dat hij een nieuwe console had bleek dat de Dreamcast te zijn (waar wij dan nog vele uurtjes op gegamed hadden :cool:). Ik kwam binnen, en ik zag Halo op 't scherm! Geweldig; die graphics! Daarnaast was de co-op mode ook heel leuk om te doen en de multiplayer word hier nog gedaan.. In vele mindere mate deed Halo 2 dit.

    SW:KOTOR: Eigenlijk een van mijn eerste echte RPG's. En een spel die ik op de release datum had kunnen bemachtigen..
    Hoe kon dit? Een spel waar je goed én slecht kon worden! Een spel waarbij ook nog ander char. met je meeliepen en je hielpen met de enemies te verslaan terwijl je ook nog tussen hun kon switchen om een heel andere speelervaring te krijgen. Hier heb ik weken over gesproken met een vriend van me (hij was evil, ik was good..). Daarnaast waren de gebieden eigenlijk best groot en kon je met veel mensen praten (vond ik toen althans) en dat was natuurlijk Gruwe-lijk! Deel 2 viel mij eigenlijk ook een beetje tegen (net als bij Halo) omdat er IMHO te weinig veranderingen in waren op gameplay gebied.. Deel 2 was ook goed maar niet dié topper waar ik zo lang op had moeten wachten tho.

    Ninja Gaiden (black) : Team Ninja's DOA 3 én Ultimate vond ik geweldig en lekker lang houdbaar.. Ninja Gaiden vind ik een van de betere spel die ik in mijn collectie heb staan. Waarom? Nou, ten eerste vind ik de stijl van het spel geweldig (Ninja, enemies, npc's like Ayane etc.). Daarnaast is het makkelijk om te spelen, maar zeer hard om te masteren.. En het speelt ook zo lekker weg, zelfs als ik niet verderkwam(Lees: baas 2 Samurai op paard8)). Ook de graphics zijn super-mooi, ik heb eigenlijk bijna nergens iets op aan te merken bij Ninja Gaiden! Alleen moet ik me in een hoekje gaan schamen dat ik het spel pas heb gekocht toen Black uitkwam..

    Andere zeer goede spellen:
    De PES-Serie vond ik wel geweldig (Eigenlijk mijn persoonlijke toptitel op de xbox) maar hij is er ook op de PS 2 én ik heb niet zoveel zin om alle goeie punten op te noemen :).

    PGR 2: Mooi, moeilijk (Platinum cone challenges!), maar wel verdraaid lekker om te spelen! Voor mij geen topper tho.

    Jullie zullen vast denken : 3 toptitels is wel erg weinig! Maar een toptitel is voor mij meer dan een Sudeki/Fable/DTM Race driver. Dit zijn allen spellen die ik met zeer veel plezier heb gespeeld en sommige ook echt lang (DTM; hele race van 1 1/2 uur met stuurtje FTW) maar toppers waren het imo niet. En ja, games like Doom/Half Life/Top Spin heb ik ook gespeeld hoor ;).
     
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger had ik zelf een ps1, nintendo 64, en een gameboy advance.

    Vond zelf een ps1 wel leuk om te spelen, en er was een ruim bod aan spellen (de ene beter dan de ander). Dit netals de Nintendo 64 waar ik heel veel het spel James Bond Goldeneye op speelde.

    Maar tot nu toe vind ik de gewone xbox (heb nog geen 360) de beste gameconsole die ik tot nu toe heb gezien. Me broer had een PS2 maar die vond ik niet echt leuk kwa spellen en ook als andere voor het opslaan van je spellen is het wat onhandig (stel je voor dat je zoon memorycard kwijt bent, kan je geheel opnieuw beginnen)

    Mijn toppertjes van de xbox waren onder andere.

    Need for speed hottest persuit
    Brothers in arms (de 2 delen)
    Mercenaries
    Fifa street
    Farcry
    The godfather

    Dit zijn de spellen die ik nog het meeste speel omdat ze toch wel een aardig lange speelduur hebben, en de xboxvoordeel is je hebt geen losse geheugenkaarten nodig om iets op te kunnen slaan.

    Een xbox360 komt er nog wel aan bij mij,maar voorlopig heb ik nog wel wat aan me oude xbox.
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ninja Gaiden
     
  5. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond Good & Evil

    Echt een van de beste games die ik op de Xbox gespeeld heb, het is jammer dat MS niet zélf dergelijke titels ontwikkelt, want die kan de 360 ook wel gebruiken. De sfeer, het verhaal, de personages, alles klopte en zelfs de Nederlandse vertaling was goed.

    The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

    Doordat deze game lekker leentjebuur speelde bij Deus Ex is EFBB beter uitgepakt dan een ieder had durven hopen. Als je het dan tóch een FPS moet noemen, dan is dit na Half-Life 2 de beste op de Xbox.

    Dead or Alive Ultimate

    Het zal dan wel niet de beste fighter zijn, maar DoA heeft weldegelijk meegeholpen aan het succes van de Xbox en mag daarom niet ontbreken aan deze lijst. Ik vond deze gewoon leuker om te spelen dan DoA3, maar deze had net zo goed hier kunnen staan.

    Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball

    Een vreemde eend in deze lijst omdat waarschijnlijk maar weinig mensen deze game de moeite waard vinden. Maar naast al het geknal en gerace was DoAX wel een lekkere afwisseling en zeker opvallend genoeg om de Xbox de nodige aandacht te geven.

    Fable/Fable: The Lost Chapters

    Fable is geen diepe RPG, er had meer in moeten zitten en Peter Molyneux lulde maar uit zijn nek, we weten het inmiddels wel. Maar Fable is gewoon erg leuk om te spelen en voor je het weet ben je weer uren bezig.

    Fahrenheit

    Een vreemde adventure game die naar het einde toe steeds vreemder werd en minder gameplay had, maar doordat ik het maar bleef spelen omdat ik gewoon het einde móest weten, verdient Fahrenheit een plekje in deze lijst.

    Half-Life 2

    Ik zal veel mensen op hun tenen trappen, maar Valve kwam met Half-Life 2 de Xbox even laten zien hoe een shooter hoort te zijn. Niet oneindig knallen in inspiratieloze omgevingen, maar een overtuigende, levende wereld die niet eens zoveel verschilt van de onze. Verhaal, sfeer, gameplay en een uitstekend levelontwerp vormen wat mij betreft de beste FPS tot nu toe. Een must-have, óók voor de 360 straks.

    Halo: Combat Evolved

    Ongeacht wat je van deze game vind, hij hoort gewoon thuis in deze lijst. Ik weet nog dat ik voor de eerste keer Halo speelde en dacht, wat is dit voor rommel. De wapens voelden niet lekker, het looptempo lag ontzettend laag en de vijanden waren de minst originele die ik ooit gezien had. Nadat ik zelf een Xbox kocht, waar Halo bijgeleverd was, ben ik het eens goed gaan spelen en zag ik de zekere charme die de game heeft. Je springt er makkelijk in, het verhaal is misschien niet het meest originele, maar voldoet en is interessant genoeg om door te blijven spelen, en het belangrijkste is dat het knallen gewoon erg lekker voelt. De multiplayer heeft me nooit echt geboeid, een te laag tempo en niet-interessant levelontwerp wat mij betreft. De co-op mode daarentegen vind ik wel enorm leuk om te spelen en trekt de game echt naar grotere hoogten.

    Halo 2

    Hier geldt hetzelfde als bij het eerste deel: ongeacht wat het eindproduct was, Halo 2 is een Xbox klassieker. Iets was overigens meer door de hype en de teleurstellingen daarna komt, maar dat terzijde. Het lijkt alsof Bungie zelf teveel door de hype gegrepen is en dat zie je terug. Hopelijk leren ze hiervan en wordt Halo 3 gewoon de beste in de serie.

    Jade Empire

    De sfeer, de vechtstijlen, het (voorspelbare) verhaal, de personages, ik vond alles kloppen aan deze game. Vooral het (voor mij) nieuwe oosterse stijltje trok mij enorm aan en voelde erg verfrissend. Gewoon een leuke toegankelijke actie-RPG.

    Max Payne 2: The Fall of Max Payne

    Deze game verschilde niet zó gigantisch veel met met eerste deel, maar deed gewoon alles goed en nog een stapje verder. Max Payne 2 speelt als een keiharde actie-film, met een goed en volwassen verhaal en personages. De prachtige stijl van de tussenfilmpjes dient ook zeker vermeld te worden. Dat lijtk misschien niet belangrijk bij een game, maar bij MP2 zorgt het voor zoveel sfeer dat ze het totaalbeeld van de game veranderen.

    Ninja Gaiden/Ninja Gaiden Black

    Wat heb ik gescholden op deze game, het valt me nog meer dat er geen controller gesneuveld is. Maar waar bij veel games de moeilijkheidsgraad komt door een oneerlijke AI en afgrijselijke camerastandpunten, ligt het in Ninja Gaiden puur aan de speler. Ik ben helemaal niet goed in deze game, maar ik zie toch wel dat als ik álle moves beheers ik als een voleerd Master Ninja door deze game kan banjeren. Dat klinkt niet zoveel anders als andere games, maar in Ninja Gaiden zul je zelden tot nooit een oneerlijke dood sterven. Een topprestatie van Team Ninja en terecht een topper op de Xbox.

    Prince of Persia: The Sands of Time

    Wederom een game die het vooral door de sfeer zo goed doet. De combat was niet echt uitgebreid maar de puzzels wel en die waren ook uitdagend genoeg om je het af-en-toe toch knap lastig te maken.

    Psychonauts

    De game heeft het niet echt goed gedaan, maar het was wel één van de meest originele games op de Xbox. Kleurrijk, vrolijk en een fantastische humor, wat wil je nog meer? Zeker nu de game in de budgetbak ligt zou je hem eens moeten proberen.

    Return to Castle Wolfenstein: Tides of War

    Ik had deze game al uitgebreid op de PC gespeeld, maar toch aangeschaft voor de Xbox, en ik heb geeneens Live. Waarschijnlijk wordt de multiplayer niet echt meer gespeeld, want de game is al behoorlijk oud, maar de singleplayer is ook zeker de moeite waard. Het is een beetje een standaard firstperson shooter, maar doet niet echt iets fout. De plot is lekker cheezy met Nazi's en zombies, daar moet je van houden en je moet het ook niet al te serieus nemen, maar het speelt enorm lekker weg.

    Tom Clancy's Splinter Cell

    Het eerste deel van Splinter Cell is voor mij nog steeds de leukste, en dat komt vooral omdat de nieuwigheid er behoorlijk af is. Ook de trial-and-error gameplay hangt me nu behoorlijk de nek uit, maar het blijft vet om met een splitjump een nietsvermoedende voorbijganger te overvallen. Het blijft vet om gijzelaars te nemen om ze ergens in een donker hoekje neer te slaan. Kortom, Splinter Cell is ondanks de minpunten nog steeds één van de beste Xbox games.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Forshya: zijn de je toppers of gewoon alle spellen die je hebt?
     
  7. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn mijn toppers, ja, blijkbaar heeft de Xbox er genoeg! :p
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijn Xbox zo'n 2,5 jaar geleden in combi met Halo en Midtown Madness gekocht. Prachtapparaat die het nog niet begeven heeft. Dus nog nu heb ik er nog veel plezier van, behalve dat ik nog maar 1 game ècht speel. Maar mijn toppers van de afgelopen 2,5 jaar waar ik de Xbox mocht bezitten:

    Halo
    Vanzelfsprekend. Was toen nooit echt into shooters, maar nadat MM3 een beetje ging vervelen toch maar uitgeprobeerd. Sindsdien nooit meer losgelaten. Zoveel spanning en pracht in een briljante game, dat kende ik nog niet. Zo goed ben ik niet echt in shooters, dus heb uiteindelijk via de coöp-modes het spel uitgespeeld, wat ook weer een compleet nieuwe ervaring was.

    Medal of Honor: Frontline & Enter the Matrix

    In het rijtje: Niet echt goede games maar voor mij een garantie voor uren aan gameplezier. Medal of Honor was de eerste game die ik na het aanschaffen van mijn Xbox-comibipack had gekocht. Veel plezier aan beleefd om in The Matrix rond te lopen, kogels te ontwijken en in Bullettime mijn tegenstanders om zeep te helpen. Veel plezier aan gehad, alhoewel deze games niet meer in mijn bezit zijn.

    Pro Evolution Soccer 4&5
    Ik was een FIFA fan. Vanaf FIFA 1996 tot 2004 had ik ze allemaal, inclusief de toernooiversies. En nu kwam er een bekend, maar voor mij onbekend voetbalgame op de Xbox, waarvan menig gamer erover uit was: Dit was de beste footie die je kon krijgen. Ikzelf was sceptisch over Pro Evolution Soccer. Hoe kon een game die grafisch niet hoogstaand was en over weinig licenties beschikte, beter zijn dan het grote FIFA. In een vakantie in Zweden in de winter van 2004 ruilde ik een paar games om, om zo een nieuwe game te kopen. Ik was nieuwsgierig en besloot uiteindelijk na lang nadenken toch PES aan te schaffen. Toen ik het in mijn Xbox stopte dacht ik: Ik heb een grote fout gemaakt. Maar langzamerhand zoog het spel mij op en nam het mij gevangen. Dit was de ultieme footie. Dit heb ik doorgespeeld totdat deeltje 5 op de markt kwam, die ik na een maand na de release ook aanschafte. Nu is het eigenlijk nog de enige game die ik speel.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk topic..

    Mijn toppers:

    Halo 1 & 2:
    Dit zijn gewoon top games. Iedereen weet het, en iedereen weet het waarom. Ik snap nog steeds het gezeik rond Halo 2 (Single Player) niet. Voor mij was Halo iets geweldigs. Maar deel 2 was gewoon nog beter. SP en MP. Ik denk dat er enkele mensen deze games niet leuk vonden. Ook al hou je niet van dat space gedoe. Ik hou er zelf ook niet van, maar Halo was een uitzondering. En vergeet natuurlijk de super soundtrack niet. Als deze er niet was, was de game ook lang niet zo geweldig.

    GTA San Andreas (& Vice City):


    Spreekt ook voor zich. Een game waarin het dagelijks leven zich afspeelt. En jij kunt doen wat je wilt. Is altijd al mijn favoriete genre geweest. (Free Roaming...) De vrijheid, mogelijkheden, voertuigen, en ook vooral de sfeer maakten deze games bijzonder. Ik denk ook bij deze game dat er weinig mensen zijn die deze games niet leuk vinden.

    Fable:

    Fable was de gewoon dé RPG voor de Xbox. Klaar uit. De vele mogelijkheden, het verhaal, en ook de sfeer maakte deze game bijzonder. Ik ben ook blij dat er voor deze game een uitgebreidere versie is gekomen. Het is gewoon een prachtige game. Iedereen die deze game gespeelt heeft weet precies wat ik bedoel. De wat mindere graphics maakte deze game ook zéker niet minder. Ik kan dan ook niet wachten op deel 2.

    Ninja Gaiden:

    Een geweldige actie game, die mooi, moeilijk, en uitdagend was. Verhaal was zeker wel in orde, en de tussen filmpjes waren gewoon geweldig. Maar ja, anders had je niet verwacht van Team Ninja toch? Ryu Hayabusa zelf is natuurlijk ook geweldig. De verschillende wapens en vijanden hielden deze game varierend. En de actie was gewoon van een verschrikkelijk hoog niveau. Dit was dan ook echt een game die ook echt moeilijk en uitdagend was. (Ik heb zelfs nog een controller kapot gegooid aan deze game)

    Splintercell Serie:
    Geen ''sluip game'' kan hier aan tippen. Deze games waren bijzonder door hen gameplay en graphics. Verhaal was ook vaak wel in orde, alleen vaak vond ik nog al wat ingewikkeld. Maar dat boeide niet veel. Vooral deel 3 was bijzonder. Met echte Xbox 360 graphics. Deze game had toch zeker wel betere graphics dan sommige Xbox 360 titels. Daarom toch veel respect. En ja, Bungie is gewoon goed in zulke dingen. Dit waren games die ik vaak heb uitgespeeld. En nogmaals. Aan deze game kan geen andere game in dit genre aan tippen.

    Deze games zullen áltijd bijzonder blijven.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  10. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey tis een topic over de beste games... geen top 500 ofzo\o/
     
  11. Peritus NL

    Peritus NL Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het maar kort houden, voor mij is het Jade Empire.

    Het vecht systeem, verhaal en de hele aziatische mythologie setting was helemaal top _O_
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn persoonlijke xbox 1 game was toch wel Rally sport challenge 2

    Het zag er goed uit, en speelde heerlijk ook online prima vermaak!
    Nu wachten op een 360 versie!
     
  13. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    SC3 had mooie gfx, maar om ze 360 graphics te noemen ga je veel te ver. Weet niet of je m ooit nog gespeeld hebt op je 360, maar t ziet er gewoon niet meer uit vergeleken met de 360 games.
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Hij zegt dat SC3 er beter uitziet dan sommige 360 spellen, hij zegt niet dat SC3 er op de gewone xbox beter uitziet dan op de 360 ;)
     
  15. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    En alweer de tweede die zeurt over de lengte van mijn post. Maak je er iets fatsoenlijks van, is het wéér niet goed. Ik weet het al, als er over toppers op de Xbox gesproken wordt, beginnen we de eerste post met "Halo ZOMG!!!@!11" en dan sluiten we hem, ok?
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds mijn lieve xdoos niet weggedaan maar toch wel de 360 gehaald bij de release:)

    Ik vond ninja gaiden een geweldige game vooral om de heerlijke gameplay het goeie verhaal en de mooie graphics.

    de halo serie natuurlijk ook om de redenen die al tal van keer hiervoor zijn beschreven.

    verder vond ik def jam fight 4 ny ook een geweldig spel omdat je je charachter zoveel kon aanpassen en het masterlijke verhaal de vette moves en tracks.

    hitman bloodmoney heb ik toch wel voor de normale xbox gekocht was ook een erg goed spel.
     
  17. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 is voor mij een verademing, en al met al een prachtig geavanceerd console. Ik heb er sinds een maand een en ik zal er nooit over na denken om een ps3 te kopen. Ten eerste ik zweerde altijd bij de ps2 maar die beviel me niet na lange tijd spelen, door de stroefheid van de besturing en de slechte graphics. Ik had vrienden die zworen bij een xbox, maar ik lachte ze altijd uit in die tijd vermaakte me ik wel met fifa 03, en ratchet clank 2, killzone. Toen ik een meer gëintresseerde gamer werd begon ik meer te gaan computeren ik vond de ps2 maar een rotding dus ik lachte iedereen uit die zo blij was met een console. Ik speelde veel RTS en begon ook mijn intresse in shooters te maken door veel call of duty te spelen die ik overigens nog steeds speel. Ik kwam in contact met de previews van de xbox 360 en zag wat het allemaal kon. Een vriend kreeg er een en ik ontdekte wat console gaming van de toekomst eigenlijk inhoud. Toen kreeg ik er een in de zomer, ivm omdat ik verhuisde. En ik kreeg bfme 2 voor de xbox bij, die ik ruilde voor oblivion. Wat me opviel wat de mogelijkheden eigenlijk allemaal waren. Je kon er mee surfen, 20 gb datastick en gamen op de hoogste graphics. Oblivion beviel me goed al verveelt het snel. Ik ga waarschijnlijk zondag naar de mediamarkt om far cry te halen en xbox live te gaan informeren.
     
  18. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh..lezen....
    daar heb ik t helemaal niet over, gaat er gewoon om dat t grafisch veel minder is dan de 360 spellen.
     
  19. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok allemaal heel leuk en aardig maare..... dit topic gaat over de games van de 'normale' xbox die jij een absolute topper vond:confused: :) en dat vind ik nou niet echt terug in je verhaal.
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25


    Q:
    Ik lees.
    En ik zei dus niks fout, want je had het er wel over. :)
    Maar goed, doet er eigenlijk ook niet zoveel toe.
     

Deel Deze Pagina