De rest van mij lijstje trouwens: (Halo 2, PGR2, Forza Motorsports al gehad)
Rallisport Challenge 2
De Career modus had imo wel beter uitgewerkt kunnen worden.
Maar verder: ik vind de besturing heerlijk, aardig wat keus aan auto's en hele mooi graphics. En: Rally natuurlijk
Veel leuke, uitdagende tracks.
Far Cry Instincts Ik vind de game echt lekker soepel spelen. Begin echt heel gaaf met dat sluipen etc. Beetje jammer dat daarna helemaal niet meer nodig is, maar de federal instincts zijn ook erg gaaf. Helaas, zoals eigenlijk veel shooters, nogal liniear.
Online niet zoveel gespeeld eigenlijk. Wel leuke gametypes, map editor etc. Maar custom maps downloaden duurt vaak heel lang, dan zijn het vaak nog hele slechte maps ook en degene waar ik tegen speelde waren vaak veel te goed vergeleken met mij.
(Allemaal gevorderde Far Cry-ers zeg maar, ik had de game in de aanbieding gekocht )
Dat was het wl eigenlijk.
Ik heb vooral veel racegames en shooters. Ik denk dat toch Fable of Jade Empire maar eens ga proberen voor de afwisseling.
Komen er eigenlijk nog wel goede games uit op de oude Xbox?
Ik vind echt gewoon dat M$ degene die met plezier willen gamen zonder daar weer €400,- voor uit te geven gewoon laat vallen.
Ze doen nu net of de Xbox helemaal geen mogelijkheden meer heeft.
Ik begrijp wel dat ze zich nu meer op de 360 willen richten, maar ze kunnen de oude toch ook nog wel aandacht geven?
Bijna een jaar na de release komt er volgens mij bijna niks meer uit op de Xbox.
Als iemand nog goede releases weet wil ik die graag horen
@ Forsythia: Laat ze maar zeuren Goed je best gedaan uit eerbetoon voor de Xbox
Laatst bewerkt: 23 aug 2006