1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox: de toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boogje, 14 aug 2006.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    voor mij heel simpel;

    ESPN NFL 2k5. omdat het het totaal pakketje is, alles werkt en ziet er gelikt uit(voor toen)

    EAt that madden
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor mij steken er een paar spelen bovenuit. Halo 1 en Halo 2. Allebei kapot gespeeld. Verder Kotor 1 en 2. En natuurlijk de Pesjes. Waar ik deel 5 nog bijna dagelijks van speel. Alleen niet meer op m'n oude doos want daar kan ik niet meer mee op live. Eigenlijk ook de reden waarom ik nu een 360 heb.
     
  3. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    De rest van mij lijstje trouwens: (Halo 2, PGR2, Forza Motorsports al gehad)
    Rallisport Challenge 2
    De Career modus had imo wel beter uitgewerkt kunnen worden.
    Maar verder: ik vind de besturing heerlijk, aardig wat keus aan auto's en hele mooi graphics. En: Rally natuurlijk
    Veel leuke, uitdagende tracks.

    Far Cry Instincts Ik vind de game echt lekker soepel spelen. Begin echt heel gaaf met dat sluipen etc. Beetje jammer dat daarna helemaal niet meer nodig is, maar de federal instincts zijn ook erg gaaf. Helaas, zoals eigenlijk veel shooters, nogal liniear.
    Online niet zoveel gespeeld eigenlijk. Wel leuke gametypes, map editor etc. Maar custom maps downloaden duurt vaak heel lang, dan zijn het vaak nog hele slechte maps ook en degene waar ik tegen speelde waren vaak veel te goed vergeleken met mij.
    (Allemaal gevorderde Far Cry-ers zeg maar, ik had de game in de aanbieding gekocht ;) )

    Dat was het wl eigenlijk.
    Ik heb vooral veel racegames en shooters. Ik denk dat toch Fable of Jade Empire maar eens ga proberen voor de afwisseling.

    Komen er eigenlijk nog wel goede games uit op de oude Xbox?
    Ik vind echt gewoon dat M$ degene die met plezier willen gamen zonder daar weer €400,- voor uit te geven gewoon laat vallen.
    Ze doen nu net of de Xbox helemaal geen mogelijkheden meer heeft.
    Ik begrijp wel dat ze zich nu meer op de 360 willen richten, maar ze kunnen de oude toch ook nog wel aandacht geven?
    Bijna een jaar na de release komt er volgens mij bijna niks meer uit op de Xbox.
    Als iemand nog goede releases weet wil ik die graag horen ;)

    @ Forsythia: Laat ze maar zeuren ;) Goed je best gedaan uit eerbetoon voor de Xbox
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  4. mars15

    mars15 Guest

    In 2005 was voor mij de beste titel: FIFA 06, deze heb ik meer dan 950 keer online gespeeld. Het heeft alles wat ik nodig heb in een voetbalspel. Grafisch goed, veel team met echte namen en shirts. Daarom speel ik hem nu ook nog vaak. Voordat 07 in de winkel is wil ik graag nog de 1000 overgaan.

    Ook was GTA: San Andreas enorm goed, helaas nooit uitgespeeld en ik moet bekennen dat ik hem nu ook niet vaak meer speel.

    Daarna was Forza Motorsport in 2005 ook een hele goede topper voor mij. Het speelde zo soepel. Online was het ook erg gaaf
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza speelt idd wel lekker, zag er grafisch goed uit. Vond het alleen wel jammer dat de framerate zo laag is.
    Maar dat zal wel zijn omdat er wel veel van de Xbox gevraagd werd aan details
    DTM2 en Rallisport Challenge 2 hadden bv. wel een hoge framerate. Dat vind ik toch nét wat mooier en lekkerder spelen.
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet héél erg veel games gespeeld op de xbox, dus ook niet alle games die door jullie als topper worden aangemerkt.

    Games waarmee ik me heel erg vermaakt heb zijn:

    Forza Motorsport: Geweldige racegame, veel singleplayer gespeeld offline. Veel auto's, het optisch tunen, en het racen. Heb me hier echt heel erg mee vermaakt, behalve in de latere races door de hogere moeilijkheidsgraad en het hoge frustratiegehalte. Ook heb ik verscheidene multiplayer potjes gespeeld via splitscreen en system-link, ook erg leuk.

    GTA San Andreas: Misschien niet een echte topper, maar ik heb me hier echt zó veel uren mee vermaakt dat ik hem toch maar noem. Vooral de eerste twee weken dat ik het spel had heb ik het toch wel elke dag 6 tot 8 uren gespeeld, en de weken daarna ook elke dag toch wel minstens 1 a 2 uren. Een geweldige game door de levelgrootte, de verscheidenheid tussen de verschillende steden en het platteland en natuurlijk een hoop gave missies. Vaak niet echt moeijlijk op een paar na (vliegtuigjes knallen vanaf het dak, damn, meer dan 50 x gedaan). Al met al, een zeer toffe game.

    Fifa 2006: En dan puur de multiplayer, de singleplayer is gewoon niks voor mij. Veel te frustrerend door de fake computergestuurde tegenstander. Maar de multiplayer speel ik nog steeds met heel veel plezier met vrienden.

    Spinter Cell Chaos Theory: Géwéldigé singleplayer game, heb hem nog steeds niet uitgespeeld maar speel het nog wel. Gewoon lekker rustig op m'n eigen tempo, af en toe even een missie spelen.

    Tsja, verder nog wel veel goede games gespeeld. Maar veel games ook niet lang genoeg om te kunnen beoordelen of het een topper is of niet. Maar met de volgende games heb ik me zeer goed vermaakt: Fahrenheit, Ghost Recon 2 Summit Strike (Multiplayer), Prince of Persia: The Sands of Time, Dead or Alive 3, Splinter Cell Chaos Theory.

    Tsja, dat was het eigenlijk wel. Er zijn nog een aantal games die ik toch nog (weer) wil spelen, oa: Far Cry Instincts (Multiplayer), Hitman: Blood Money, GTA San Andreas.
     

Deel Deze Pagina