*snif* wilt dan niemand deze arme jonge helpen! Maarruh.. volgens mij is het net zo'n actie als Xbox the difference, of nie? Zelfde hoesje alleen dan wit.
Wie heeft er voor mij zo'n demo disk. Als je er een hebt wil ik die wel ruilen voor een splintercell demo.
Dat over demo 4.0 met al die demo's is echt geen gelul. Ik heb ze zelf (toen ik met Xbox promoteam op schiphol stond) die dingen aan mensen uitgedeeld die een Xbox kochten. Natuurlijk ook 1'tje voor mezelf mee genomen. Erg leuk demo'tje!!!!!!
ik ga misschien vanavond of volgende week en dan zal ik wel ff kijken of ze er zijn... als ze er zijn probeer ik er wel een paar mee te smokkelen (jermain werkt toch in a'dam? ) maar ik beloof nix..
Oke als het lukt betaal ik jou verzend kosten en wat extra en je mag eventueel ook mijn handtekening hebben, want ik word later beroemd .
Dude waar woon jij? Ik kom net van MM R'dam Centrum, en die gast die in de console-hoek stond had nog nooit van die demo gehoord. kHep wel de Splinter Cell demo meegekregen. (Hij had trouwens ook geen klantvriendelijks-opleiding gehad. Nog nooit gehoord van de klant aankijken terwijl je tegen hem praat? )
al die demo's zijn alllaang weg, die ene DennisXXX ging ook kijke in Rotterdam maar daar wisten ze er ook niks van, Jermain had gekeken in Amsterdam maar das ook alles op, maar ik krijg misgien zijn demo
jah, en voor mij ook.. er is er al eentje wezen kijken in rijswijk maar hadden ze niet, in rotterdam ligt ie niet! IK MOET DIE DVD HEBBEN!! *kijkt heel liev*