als iemand er 1tje kan meenemen voor mij en m wilt opsturen dan krijg je die demo the difference wel als je m nog niet heb.
Voor degene die em hebben, en na een tijdje niet meer hoefen, kunnen ze em ook naar de lui sturen die em nog niet hebben, nen niet kunnen krijgen! *hint hint*
ik wist niet dat je het over 4.0 had :{ ik d8 3.0... die 4.0 hebben wij vreemd genoeg nooit gehad.... misschien komt het nog...
ik wil er ook wel 1, als 1 van jullie em niet meer hoeft, ik wil hem wel, voor betaling natuurlijk!!!!!!!!!!!!! pm me als je er eentje over hebt
Sjees, heb ik dit dan zo erg misgelopen...ik werk daar nota bene...in Rijswijk dan... Donderdag weer aan de slag, hopelijk hebben ze dan nog zo'n discie oor me...:{
in amsterdam hebben we em ook niet gehad... zal wel iets vaags zijn... 2.0 hebben we ook nooit gehad... het ging van 1.0 naar 3.0 bij ons...
Ik heb m'n broertje even heen gestuurd en gezegd dat hij er een paar op moest halen....... nu nog 10 a 15 min. geduld en ik weet meer.
ergens in de buurt van HC zag ik een groot bord met daarop een tekening van die media markt tussen andere winkels in... rij ff rond dan zie je em
klopt, heb ik ook gezien, heb vervolgens een uur in HC rondgezworven en niks gevonden, en op mediamarkt.nl staat utrecht (nog) niet bij de locaties