1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox dikwijls kapot

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door x-boxter2003, 23 feb 2003.

1. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0

toch juist lekker als je een nieuwe box krijgt...?

of ligt dat nou aan mij...? :confused: :+

EDIT : Owhja heb me xbox al bijna een jaar nog geen enkel probleem..
    Op de dag dat ik hem kocht , heb ik hem zeker 4 keer laten vallen... (( zak begaf het van het gewicht 8) |:- ))

Laatst bewerkt: 26 feb 2003
  2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, die van mij is destijds wel "gemaakt" hoor.....

3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mijn xbox loopt heel vaak vast bij de sega pack en
    motogp nou niet echt vast maar ik krijg dan zo'n iritant geluidje dat is klote!

4. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik heb gelukkig ook een Phillips en ik heb er nog geen probleem mee gehad!

5. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook....... dus Phillips!

6. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog nooit problemen gehad met me xbox

behalve dat ie vorige week me matrix dvd heeft gekrast of die kras die zat er al kan ook. Ik hoop niet dat ie heeft gekrast want me garantie vervalt 15 maart.

7. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Yahiko....altijd blijven proberen na garantie periode....ze doen meestal niet zo meoilijk als je niet teveel zeurt en aardig blijft....(heb mn PSX zelfs nog na 5 jaar nog GRATS kunnen ruilen voor een nieuwe)....

8. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    HEt is niet alleen de Xbox hoor, toen de PS2 net uit was, verkochten wij ze allemaal binnen 2 dagen in de winkel..de volgende dag kwamen d'r zo ongelooflijk veel mensen mee terug, das' gewoon niet normaal, ik denk dat wij van de 200 PS2's ongeveer 50 defecten hadden.
    En dat heb ik dus nog nooit met een launch meegemaakt.
    In de winkel is er nog nooit iemand terug gekomen met een defecte Xbox (geldt hetzelfde voor de GC)..terwijl het met de PS2 nog steeds wel eens gebeurd.

9. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Dat stelt me toch ff gerust hoor! Ben blij dat de PS2 meer problemen heeft dan de Xbox!

10. majestik

majestik Gaming 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ik ken al 3 mensen waarvan hun ps2 kapot was 1000 keer opnieuw proberen totdat hij eindelijk niet zei: Disc error.

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mijn Xbox is dus gewoon kut, ik ga ze om een nieuwe vragen, is al 2 keer opgestuurd en deed het daarna ook niet meer meteen, en nou weer racing evoluzione, ik wil een nieuwe

12. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx hopelijk doet MS ook zo aardig.

Maar hebben meer mensen dat dat je xbox ineens na bijna een jaar raar gaat doen?

13. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja....denk dat als hij kuren begint te vertonen gewoon aardig doen en vragen of je hem AUB mag terugsturen....als dit niet maggewoon flink zeuren ;).....

Trouwens...ik heb 3 Demo-kasten van GameCube,PS2 en Xbox in de winkel

Sinds ong 9 maanden tijd is de PS2 al 5x vervangen Xbox 1x en Gamecube 0x.....deze dingen staan HELE dag aan (8 uur achter elkaar) en kinderend spelen er heel intensief op (valt me op dat de controllers nooit kapot zijn gegaan tot nu toe).

Dus die topic waarin stond dat als je je Xbox meer als 2 uur aan laat staan en deze dan kapot gaat vind ik nogal onzin.....natuurlijk slijt deze sneller als normaal hierdoor maar echt kapot gaan erdoor lijkt me sterk...

En Yahiko...als de Xbox na een half jaar elke week minimaal 40 uur aangestaan te hebbe n (min. 6 uur per dag) denk ik niet dat het "normaal" is als hij raar begint te doen....mischien komt het omdat jij nog het oudste type hebt....zo snel mogelijk opsturen duz!

14. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk een onderdeeltje vervangen....denk niet dat ze een harddisk of processor grafische kaart gaan "maken"....dat soort mensen die dit kunnen zijn per uur bijna onbetaalbaar (bij dixons vragen sommige bedrijven per uur rond de 40 euro!!!....voor bijv een digitale camera te maken en ze doen er 3 uur over kost al gauw over de 100 eurotjes....laat staan als ze een chip van een Xbox moeten "maken")

Of ze geven gewoon een nieuwe (lijkt me toch het fijnst aangezien gerpareerde dingen vaak weer snel kapot gaan....ze zijn niet voor nix al een x eerder kapot gegaan). Of ze vervangen een simpel onderdeel.

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de dvd drive vervangen. Ik heb hier ook wel es van iemand gehoord dat ze bij hem het moederbord hadden vervangen. Misschien dat ze tegenwoordig omdat er meer Xboxen zijn verkocht en er dus verhoudingsgewijs waarschijnlijk ook meer terugkomen het zo druk hebben dat ze vaker een nieuwe opsturen......

16. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg TRGXtreme, jij denkt dat je wel heel veel van alles weet he? Nu je weekendhulpje bent bij de Intertoys. Jammer hoor. Echt veel verstand van consoles heb je niet en dat is denk ik ook de reden dat steeds minder mensen hun console bij de intertoys halen, maar goed. Jij vind het normaal dat een console na een half jaar kapot gaat als die iedere dag 6 uur aan staat? Stom. Wij hebben in de winkel ook een PS2 en die staat er nu anderhalf jaar, elke dag van begin tot eind staat ie aan en die is nog nooit kapot gegaan. We hadden ook een Xbox demo kast. Die heeft er gelukkig maar 1 maand gestaan omdat het ding zo beroerd verkocht (en verkoopt), maar is wel stuk gegaan in die maand. En de Cube staat er nu een half jaar en die is ook een keer stuk gegaan. En misschien moet je ook eens een keer kijken wat er door de week allemaal terug komt bij jouw intertoys, niet alleen op zaterdag. Het is gewoon zo dat er zwakkere onderdelen in een Xbox dan in een PS2 zitten, maar jij wil dat gewoon niet in zien. 8) En daarom is de PS2 ook een stuk duurder dan de Xbox en das natuurlijk ook wel weer een nadeel, maar goed, stuk gaan doen ze niet veel.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003

Deel Deze Pagina