1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox + dolby surround

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wilco, 30 mrt 2002.

1. Jost

Jost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag ik ga donderdag een Xbox halen :9
    maar moet ik nou de advanced scart erbij kopen of niet??

Ik heb een standaard Tv en standaard Stereo, maar
    met het oog op de komende maanden, wil ik ook dat
    het aan te sluiten is op een Dolby Digital set???

Is dit mogelijk????
    want net als de topic starter snap ik er geen snars van ]:-

2. Dabo

Dabo Guest

Ja met een xbox advanced scart cable kan je hem op een dolby digital set aansluiten maar ik begrijp uit deze thread dat het niet echt noodzakelijk is.

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Een roelerende post, ik moest het even zeggen(en nu staat het er twee overzichtelijke keren):)

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ]:- ]:- ]:- ]:- Zo dat lucht op 8) :9 :confused: :p :)

5. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het nog niet die optische kabel is dat ook coax? want ik kan geen optische ingang vinden maar er staat wel ergens coaxial bij! is dat het zelfde de ingang is een zwart dingetje waarmee je met een hendletje het kabeltje kan vastklemmen! ik heb zelf en sony DAV 3500 dus als iemand die heeft zeg t weten. Ik weet wel dat ie 5.1 ondersteund want met DVD kan ik die gewoon instellen!

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn grofweg gezegd 2 manieren om een dolby digital signaal van het ennuh naar het andere aparaat te krijgen. Het kan via een optisch kabeltje, dan wel een coaxiaal kabeltje, we hebben het dus ook over twee verschillende aansluitingen. Ik ken jouw sony setje niet maar ik gok dat het zo'n verschrikkelijk handige alles in 1 set is. Dus 1 doos met daarin dvd speler, versterker etc etc. Waar je naar moet kijken in je handleiding is of er een mogelijkheid is om een externe bron aan te sluiten middels een optische ingang danwel een coaxiale ingang. De port die je omschrijft komt mij niet bekend voor. Een coaxiale ingang ziet er net zo uit als een aansluiting voor zo'n rood of wit tulip stekkertje.

Hans

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Coaxial klinkt wel als digitale in- of uitgang. Maar wat je daar beschrijft, dat met een klemmetje waarmee je een kabeltje vast moet klemmen, is dat niet een speakeraansluiting?

--> Handleiding!

Deel Deze Pagina