www.e3expo.com 's werelds grootste computerbeurs. (bijna) Alle consoles en developers zijn daar aanwezig. Alleen toegankelijk voor pers
Tering! ik wist niet dat er nog mensen bestonden die niet weten wat E3 is...... Maar ja, wat een opluchting, nu weet iedereen het!
dit lijkt mij wel een hele relaxte tas. ik neem mijn xbox wel eens mee als ik ergens ga oppassen en als ik op vakantie ga dus zo'n tas is dan wel handig.
hier op amazon.de staat dat die 39,99 euro kost inclusief verzend kosten. dus ik weet niet wat die kost als je hem gewoon in een winkel koopt
Met zo'n opzichtige Xbox Tas ga ik niet over Rotterdam Centraal lopen, dan word je zo neergeslagen en beroofd. Ik zou zeggen: een stevige weekendtas en een (oude) dikke badhanddoek om je Xbox ter bescherming. De games en controllers kunnen er los bij.
Ja oke dat is natuurlijk waar. Een weekendtas met alles er los in is natuurlijk wel handiger. Anders wordt je zo overvallen ]:- Maar strax beschadigt de hele hap, zo'n handdoekje helpt ook niet veel denk ik
Ok, dan neem je wat schuimrubber en maak daar een mooi vormpje van om de Xbox in te beschermen. Misschien heb je nieuwe handdoeken nodig als die van jou zo dun zijn?