Mjah eerst twijfelde ik omdat er gewoon echt niks instaat. Af en toe stond der een leuke game in. Maar nu komen de goeie games eraan. Misschien is het eigenlijk beter om gewoon af en toe die magazine te kopen.
jah, lekker vaag zijn jullie hoor.. is het nu een cd? of dvd? xbox dvd? of gewone dvd voor dvd speler??? demo dvd? of alleen filmpjes?? zoja, wat staat erop
ik krijg die cd vast wel van een vriend van me die een abbo op de pu heeft of hij gaat de cd ritueel verbranden (hij heb een GC waar we al heel lang niet op hebben gespeeld)
PU komt morgen ui ( 15 NOV ) MAAR JA MEESTAL ZIJN ZE HIER EEN BEETJE LAAT MET DIE BLADEN ZAL WEL MAANDAG WORDEN!!!
PU een prima gamesblad? Hahaha, voor 1996 misschien, maar na die tijd is het drie keer niks met de PU. Ik was er vanaf het eerste StarFox nummer bij, maar na een paar jaar zijn ze echt stevig achteruit gegaan. Alhoewel, misschien was dat ook omdat ik indertijd 11-14 was, wat klaarblijkelijk de doelgroep van de PU is.
Mm, de CT! is al wel langs gebr8, nog geen PU, die komt ook van Media Express, dus ik zal wel weer een week moeten w8en... En is er nu iemand die kan vertellen wat er op die DVD staat???
weet iemand wat er op staat want he gaat er nu allen neog maar over dat de pu een goe of slecht blad is
Ik zag hem vanmiddag in de winkel liggen, maar nergens de demo te bekennen. Misschien alleen voor mensen met een abbo? Anne
eigelijk is de PU best wel goedkoop *(13€ voor 6 nummer) maar alle nieuws is haast maandtje oud van de internet dus...maar als er wat gratis is erbij dan count me in